hunter Zgłoś #1 Napisano 19 Sierpnia 2009 Witam Zdecydowałem się napisać nowego posta z uwagi na to, że nie posiadam objawów takich jak wszyscy poprzednicy, a trochę poszperałem i poszukałem co może być objawem zanim zdecydowałem się napisać. Posiadam: VW Passat B5(3B) 1.8T 150KM (APU) z instalacją gazową Podczas jazdy zapaliły mi się kontrolki Check Engine i ESP na żółto. Było to podczas jazdy na gazie - podczas kiedy dodawałem gazu. Poczułem delikatne szarpnięcie - ale samochód nie stracił mocy oraz nie szarpał. Czyli w samej jeździe nie zauważyłem różnicy z wyjątkiem 2 palących się kontrolek na desce rozdzielczej. Po podłączeniu komputera i odczycie błędów było co następuje: Z silnika: 16486.P0102 Miernik masy powietrza, rząd cylindrów 1 - sygnał wejściowy za niski Z ABS: 18265.P1857 Sygnał ładowania - błędna wiadomość z silnika Po skasowaniu błędów - momentalnie pojawiają się w wykazie. Natomiast zgasła kontrolka silnika (kontrolka ESP nadal pali się na żółto). W sumie nie wiem co mam z tym fantem zrobić. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam Rafał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #2 Napisano 19 Sierpnia 2009 Z silnika:16486.P0102 Miernik masy powietrza, rząd cylindrów 1 - sygnał wejściowy za niski przepływomierz padł kompletnie... (baaardzo rzadka awaria przepływomierza) ? albo masz problem z wtyczką (rozpięta, połamana, wyrwana?) http://wiki.ross-tech.com/index.php/16486/P0102/000258 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1764 odnośnie drugiego problemu: 18265.P1857 Sygnał ładowania - błędna wiadomość z silnika 18265/P1857/006231 - Load Signal: Error Message from ECU czyli oczywiście polski VAG góruje jeśli chodzi o interpretację słownikową polecam sprawdzić instalację LPG sterownik LPG w jakiś sposób blokuje połączenie silnika ze sterownikiem (komputerem). Nie napisałeś jaki masz sterownik LPG, nie wiadomo jak on działa może np. w całkowity sposób przejmować komunikację pomiędzy sterownikiem silnika a czujnikami w silniku w efekcie zobaczysz check engine i powyższy błąd. W ramach diagnozy mozna np. wyciąć w pień cały sterownik LPG i sprawdzić czy błąd się nie pojawia (oczywiście po odłączeniu sterownika instalacji LPG pewnie w ogóle nie będziesz mógł odpalić auta, więc diagnoza jest o tyle trudna). Ktoś spartolił tą instalację... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hunter Zgłoś #3 Napisano 21 Sierpnia 2009 Jestem po wymianie przepływki. Błędy zniknęły. Zarówno te od ESP jak i miernika masy. Nie wiem jak to możliwe ... ale takie są fakty. Jak na razie przejechałem 100 km - tak więc jeśli będą jakieś dodatkowe uwagi - to podzielę się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4 Napisano 5 Września 2010 18265/P1857/006231 - Load Signal: Error Message from ECU Pacjent - kynia 3BG AVF Po kilku minutach jazdy zapala się kontrolka ABS i ESP. Co radzicie na początek ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #5 Napisano 5 Września 2010 Pacjent - kynia 3BG AVF Po kilku minutach jazdy zapala się kontrolka ABS i ESP. Co radzicie na początek ? sprawdzenie płynu hamulcowego,stan aku, i klocków i błędy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #6 Napisano 5 Września 2010 Po kilku minutach jazdy zapala się kontrolka ABS i ESP. Jakieś dodatkowe błędy, czy tylko ten zacytowany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #7 Napisano 5 Września 2010 Jakieś dodatkowe błędy, czy tylko ten zacytowany? Tak tylko ten Ten grzbiet Kuczlaw siedzi koło mnie Pacjent - kynia 3BG AVF Kyniu jedzie na szmacie i myje gary Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #8 Napisano 5 Września 2010 :hmm Wydaje mi się że z tym błędem powinien być jeszcze jakiś dodatkowy (znawcą niestety nie jestem ). A jak stan pompek (wtrysków) w silniku? Kontrolka ESP lubi się zaświecić jak coś jest nie tak z wtryskami. Oczywiście zaczynam zgadywać, co do usterki. Błąd jest w sterowniku silnika, jak się dobrze domyślam. PS Może ktoś jeszcze coś podpowie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #9 Napisano 5 Września 2010 Wydaje mi się że z tym błędem powinien być jeszcze jakiś dodatkowy (znawcą niestety nie jestem Błędu nie było ale teraz mi kyniu mówi że było coś z 3 pompką.... A więc zaczniemy od sprawdzenia listwy Juz teraz wiem co może być.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniu Zgłoś #10 Napisano 5 Września 2010 Błędu nie było ale teraz mi kyniu mówi że było coś z 3 pompką... 1 Fault Found: 17675 - Pump-Jet Valve: Cylinder 3 (N242): Regulation Range Exceeded P1267 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #11 Napisano 5 Września 2010 Błędu nie było 1 Fault Found:17675 - Pump-Jet Valve: Cylinder 3 (N242): Regulation Range Exceeded P1267 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A To był czy nie :lol3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #12 Napisano 5 Września 2010 No byl, był, tak jak wkleiłem, tzn kyniu wkleił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniu Zgłoś #13 Napisano 5 Września 2010 To był czy nie Był błąd ale wcześniej i został skasowany a teraz robiłem diagnostykę to wyskoczył tylko jeden błąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniu Zgłoś #14 Napisano 23 Września 2010 17675 - Pump-Jet Valve: Cylinder 3 (N242): Regulation Range ExceededP1267 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Poszedł trzeci pompowtryskiwacz. Trza wymienić i będzie spokój. Diagnoza jest pewna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #15 Napisano 23 Września 2010 Poszedł trzeci pompowtryskiwacz. To dlatego go tak telepało...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #16 Napisano 23 Września 2010 Poszedł trzeci pompowtryskiwacz. No i niby kontrolka ESP nie ma nic wspólnego z pompkami. A jednak.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniu Zgłoś #17 Napisano 23 Września 2010 To dlatego go tak telepało...... No dlatego Muszę się umówić w Tomaszowie ze specem. Wymieni pompkę albo naprawi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #18 Napisano 23 Września 2010 Muszę się umówić w Tomaszowie ze specem. Z kim ? Gdzie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniu Zgłoś #19 Napisano 23 Września 2010 Z kim ? Gdzie ? Facet nazywa się Makuch. Gdzie to jeszcze nie wiem ale mam tel 509056865 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #20 Napisano 23 Września 2010 Facet nazywa się Makuch. Jest dwóch Ojciec i syn, jedź do syna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach