adast Zgłoś #1 Napisano 16 Sierpnia 2009 Witam Mam problem ze spalaniem LPG w VW b5 w cyklu mieszanym spalanie 15-16 litrów LPG gazownik twierdzi że powinno być OK bo do gazownika który to zakładał i ustawiał mam 80 km w jedną stronę więc nie usmiecha mi się trzeci raz tam jechać VW b5 Passat silnik 1.8 20v- 125KM ten zwykły bez turbo rozmawiałem z gościem co był na regulacji z takim samym silnikiem i twierdzi że jemu gazu spala max 12 po mieście po trasie 8 - 9 czy jest to mozliwe ?? co dalej z tym robić ? z góry dzięki Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #2 Napisano 16 Sierpnia 2009 A lambda to chyba nie jest podpięta,lub leży. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3 Napisano 16 Sierpnia 2009 trochę duży ten mnożnik - może dysze ciut przy małe. zastanawia mnie też dlaczego nie ma do końca mapy gazowej , czyżby na końcu to już na benzynie śmigał ?? skoro są waldemary to jest też pewnie alaska i ot problem gotowy. niska temp gazu - to też może być problem . poprosimy fotki spod maski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #4 Napisano 16 Sierpnia 2009 Damian skoro jest alaska to by nie wyrabiał i miał za ubogo,czyli spalanie byłoby w normie.Chyba że leje za ostro i szło by w wydech.Nic nie wspomina o szarpaniu,strzałach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #5 Napisano 16 Sierpnia 2009 Z tym ubogo to możliwe bo spore czasy wtrysku , ale co dalej to nie mam inwencji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adast Zgłoś #6 Napisano 16 Sierpnia 2009 szarpania nie ma jeżdzi bardzo dobrze ale spalanie troche za wysokie i to LATEM a co będzie Zimą ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
petervdo Zgłoś #7 Napisano 17 Sierpnia 2009 szarpania nie ma jeżdzi bardzo dobrze ale spalanie troche za wysokie i to LATEM a co będzie Zimą ?? sprawdzałeś może VAG czy są jakieś błędy ? może idzie w trybie awaryjnym a wtedy mapa PB "teoretyczna" i może palić więcej 15-16 to trochę dużo .. ale oczywiście wykonalne po i mieście u mnie 1.8t a po mieście z klimą ok. 13-14 l Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adast Zgłoś #8 Napisano 17 Sierpnia 2009 VAG nie wykrywa żadnego błędu znachor od VW twierdzi że jest idealnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adast Zgłoś #9 Napisano 24 Sierpnia 2009 tak autokalibracja bez problemu błędów zero po drobnych korekcjach wyszło coś takiego czy takie ustawienia mogą być ?? czy takie ustawienia gwarantują mniejsze spalanie ?? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adast Zgłoś #10 Napisano 25 Sierpnia 2009 (edytowane) więc dzisiaj było tak 40 km trasa + 60 km miasto w tym 15 minut korek na A4 z klimą = spalanie wyszło 13-13,a5 litra lpg na 100 km czy to dobry wynik przy takich ustawieniach ?? cykl mieszany z przewagą miasto odchyłka ta sama mapa cykl TRASA czy coś przestawiać ?? Edytowane 26 Sierpnia 2009 przez adast Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczepbydg Zgłoś #11 Napisano 1 Września 2009 Witam! Udalo sie cos zdzialac? mam takiego samego passata z 1999r 1,8 128km i pali mi 15-16 w miesicie w trasie 14 gazu instalacja stag 300 nie wiem co poczac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
14051985 Zgłoś #12 Napisano 15 Września 2009 (edytowane) Witaj, ja mam Passata 1.8T AWT z 2002r i spalanie mam na poziomie 13-14 litrów z dosyć ciężką nogą, na trasie pali niecałe 10l. Czy zawsze tankujesz na tej samej stacji, ja kiedyś zatankowałem gaz na Orlenie na trasie i mimo że spalanie na komputerze wyszło mi ok 8litrów czyli powinno być ok 10 gazu to samochód spalił mi ponad 15 litrów. Wtryski które masz zainstalowane są wolne i kiepskie, napisz jaki masz parownik? A może poprostu skoro jeździsz na gazie to masz nagle cięższą noge? u mnie tak było. Jesli chodzi o końcowe ustawienia mapy to sa OK. Ja mam mape paliwa zablokowana, nie ulega zmianie podczas jazdy na benzynie. Sprawdź działanie sondy lambda, bo stag 300 nie bierze pod uwage działania sondy lambda, a jak masz uwalona sonde to będzie więcej palił. Sprawdź ile pali na benzynie? Edytowane 16 Września 2009 przez 14051985 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andlon Zgłoś #13 Napisano 6 Listopada 2009 sonda padnięta, albo nie podpięta pod Staga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barni5 Zgłoś #14 Napisano 9 Listopada 2009 Kolego nie wiem gdzie zakładałes gaz ale ja bym Ci doradzil podjechac do Seby do Zbrosławic. jak cos to pisz na PW to dam namiary. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coffin80 Zgłoś #15 Napisano 18 Listopada 2009 witam ja też mam ten sam silnik 1.8 adr i mam instalke stag 300 ,autko w trasie pali mi od 7-9l przy 100/120km/h ,w miescie miedzy 10-13 l max ,i lepszego spalania sie chyba nie da osiągnąć jestem swieżo po regeneracji "waldemarów" i ustawieniach instalki ,jestem zadowolony ogólnie autko ładnie jezdzi ,kolego adast tak jak koledzy wyżej piszą sprawdz sonde lambde bo twoje spalanie jest za wysokie albo masz za ciężką noge Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldus77 Zgłoś #16 Napisano 9 Lutego 2010 Panowie Stag nie musi widziec sondy !!! jego ineresuja czasy wtrysku !!! sprawdzic czasy wtrysku na benzynie i nagazie MUSZA byc takie same !!!! reguluje sie to opuszczajac lub podnoszac mnoznik !!! wielkosc dusz do passat 1,8 20v to 2mm czum wieksze spalanie tez bedzie wieksze i cisnienie na reduktorze 1,10 moze buc ALASKA to nie ma wplywu na spalanie taki passat w miescie pali 12l na trasie od 8 do 10l Auto Gaz Serwis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lofi Zgłoś #17 Napisano 9 Lutego 2010 elo ... nie wiem czy to ważne .... nie znam się na LPG ale widzę z tych screenów ze u siebie mam ( STAG 300) czas wtrysku na poziomie 2.4 lub 2.8 nie pamiętam dokładnie ale tyle udało mi się ... podejrzeć ... czy to dobrze??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #18 Napisano 10 Lutego 2010 reguluje sie to opuszczajac lub podnoszac mnoznik !!! wielkosc dusz do passat 1,8 20v to 2mm czum wieksze spalanie tez bedzie wieksze i cisnienie na reduktorze 1,10 moze buc ALASKA to nie ma wplywu na spalanie Tylko trzeba było jeszcze wytłumaczyć w jaki sposób się go uzyskuje i z czego wynika ile on ma wynosić.Odnosząc się do zachwalanego reduktora Alaska,oraz stwierdzenia ze sondy nie muszą być podłączane,to z całą odpowiedzialnością za swoje słowa -w życiu bym nikomu nie polecił zakładu w którym pracujesz bądz jestes właścicielem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #19 Napisano 10 Lutego 2010 Co tu dużo pisać. Wszyscy mają Alaski i waldemary i mimo dobrej mapy spalanie chore. Było już masę postów odnośnie tego - wtryski te leją jak chcą , a pojęcie precyzji nie występuje. Odżałować 370 pln , kupić matrixy hd344 i cieszyć się jazdą. Oczywiście o reduktorze nie wspominając - Alaska ledwo ciągnie stu konną Vectre. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldus77 Zgłoś #20 Napisano 27 Lutego 2010 dobra karol 27 a jak wytłumaczysz spalanie vectry 2.0 16v na reduktorze alaska i listwie valtek 8l/100km srednio max miasto 10l/100km i jazda bez przegladu 60000km bez żadnej awari i oczywiscie na nie podłączonej sondzie !!! i gdzie jest twoja teoria??? to jak bym podłączył sonde bedzie paliła 5 l/100km ??? teoria i słowa nie zawsze idzie w parze z praktyką !!! Auto Gaz Serwis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach