Skocz do zawartości

petervdo

  • Liczba zawartości

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O petervdo

  • Urodziny 17.07.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jaworzno

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1997
  1. czy może ktoś podać namiar na rzeczoznawcę ok. Katowic, który robił taki kosztorys do TU ? bedę musiał coś podziałać bo TU z oc sprawcy wyliczyło mi za wymianę zderzaka tylnego z dolną listwą + malowanie 745 zł :debil ... moooże wystarczy kupując używany
  2. Witam jak cena za dyszę spryskiwacza (podgrzewana) - auto z opisu 3B0 955 986 B
  3. taki VIN: VE081.... (ta lierka E mi nie pasuje) czyli 8D0 721 257 ?
  4. możesz sprawdzić jaki nr wysprzęglika w B5 97 1.8T .. model jak u mnie w opisie
  5. mam prośbę może ktoś wkleić zdjęcie, w którym miejscu jest wysprzęglik ? dużo kłopotu z wymianą ? B5 motor 1.8t
  6. sprawdzałeś może VAG czy są jakieś błędy ? może idzie w trybie awaryjnym a wtedy mapa PB "teoretyczna" i może palić więcej 15-16 to trochę dużo .. ale oczywiście wykonalne po i mieście u mnie 1.8t a po mieście z klimą ok. 13-14 l
  7. miałem podbny objaw z nie odbijającym czasami pedałem sprzęgła i głośnym stukiem dwumasy, dodatkowo problem z wrzuceniem 1,2 i wstecznego pomogła wymiana kompletu sprzęgła i dwumasy (niestety ale wypada to wymienić jak już skrzynia zrzucona) prawdopodobną przyczyna nie odbijania pedału sprzęgła był docisk i przytarte już łożysko oporowe ... ale na 100% nigdy nie będzie wiadomo u mnie to dobiero pomogło
  8. niestety, ale miałem coś takiego jak materiałoznawstwo i technologię metali ;( hartowania .. odpuszczania i inne cuda więc uważam, że można zniszczyć
  9. petervdo

    Ciekawe teksty???

    dzisiaj u mnie w mieście: - kolego z reno włącz sobie światełka z przodu a w eterze - a co z tyłu mu nie potrzebne ?
  10. proszę o poradę wyjaśnienie czy są znaczące równice (gęstości, jakości itd.) oleju: G 052 911 A2/A1 (wg etki do mojego) a G 060 726 A2 oryginal (tylko ze 3y razy tańszy a potrzebuje 2,25 litra) tez syntetyk ? jak radzicie możnaby zalać zamiennie ?? czy może lepiej CASTROL TAF-X 75W90 VW501.50 GL-4;GL-5 ? może ktoś pomóc bo zbliża się wymiana
  11. dokładnie tak mycie karcherem nagrzanych tarcz też może im zaszkodzić troszkę to jest metal więc "hartowanie" samemu lub przez przypadek nie jest wskazane na przód mam założone ATE Power Disc i klocki ori ATE .. jak dla mnie w porządku .. ale oczywiście po kilku hamowaniach pod rząd z większej prędkości nie jest już tak dobrze ... ale to sytuacji raczej skrajna sprawdzone dla zasady 100 i do deski 100 i do deski 100 i do deski (koła 225/45/17) hamulce wymieniłem komplet tarcze i klocki przód tył i płyn hamulowy też ATE http://www.allegro.pl/item640001283_super_plyn_hamulcowy_ate_typ_200_dot4.html
  12. raczej coś takiego http://www.allegro.pl/item647813409_tarcze_ham_tyl_ate_vw_passat_audi_a6_100_superb.html http://www.allegro.pl/item640001667_klocki_hamulcowe_ate_audi_vw_skoda_seat.html ps. gość sprawdzony
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności