kamyk73 Zgłoś #5741 Napisano 11 Maja 2015 (edytowane) Mam takie pytanie, robił ktoś coś w Auto Klinice na Składowej 11 ? Jaką mają opinię ? Dokładnie to mi chodzi o regenerację felg ( alusy proste, nie pęknięte, tylko porysowane o krawężniki ) i doszycie kawałka skóry w fotelu skórzanym kierowcy. Może polecicie kogoś co dobrze i szybko zajmuje się tymi sprawami. Edytowane 11 Maja 2015 przez kamyk73 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jedenastka Zgłoś #5742 Napisano 11 Maja 2015 Dobrze robią ale kosztuje tam trochę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamyk73 Zgłoś #5743 Napisano 12 Maja 2015 (edytowane) "Zastrzeżenia można mieć też do manualnych skrzyń biegów â użytkownicy nierzadko donoszą o problemach z włączaniem pierwszych dwóch przełożeń. Serwisy radzą zacząć od wymiany oleju na rzadszy â w wielu wypadkach taka operacja przynosi odczuwalną poprawę. W dalszej kolejności trzeba przyjrzeć się synchronizatorom." To dzisiaj wyczytałem w necie, na stronce Auto Świat(a). Link do artykułu : http://www.auto-swiat.pl/uzywane/golf-iv-czy-ma-same-zalety/m6j01 "Pacjent" to Golf 4 . Też ostatnio tak mam, że ciężko mi wchodzi jedynka. Wydaje mi się, że jest gorzej jak się nagrzeje olej w skrzyni. Chcę wymienić olej i teraz takie pytanie, zalecają w tym artykule wymianę na RZADSZY. Fabrycznie zalewana skrzynia była olejem SAE 75W90. Podpowie ktoś, który to olej będzie ten rzadszy i jakiej lepkości ? Jakiej firmy olej polecacie ? Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc. Edytowane 12 Maja 2015 przez kamyk73 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brat Zgłoś #5744 Napisano 19 Maja 2015 może ktoś sie orientuje gdzie opłaca sie kupić intelcoller ? Lub na którym szrocie szukać używki najlepiej ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eldorado Zgłoś #5745 Napisano 19 Maja 2015 (edytowane) W związku z faktem iż od wczoraj Kolega Dariusz rozpaczliwie zwraca uwagę iż wyrządziłem krzywdę grupie podlaskiej, oraz faktem iż od pewnego czasu mam mniej czasu proponuję aby został wyłoniony nowy opiekun grupy podlaskiej. Być może Dariusz chce nim ponownie zostać skoro tak rozpaczliwie komentuje. Niema problemu Każdy Cię zna więc będziesz miał łatwą drogę, bankowo rozkręcisz towarzystwo. Aby tego nie przeciągać proponuję aby zgłosiły się osoby chętne powiedzmy w przeciągu tygodnia tu na forum i to będzie dobre rozwiązanie. Edytowane 19 Maja 2015 przez eldorado Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Asia Zgłoś #5746 Napisano 1 Czerwca 2015 Panie i Panowie, gdyby ktoś miał chęć na spocik nad jeziorkiem na mazurach to zapraszam: http://forum.vw-passat.pl/threads/145092-Spot-Grupy-W-M-Mrągowo-13-14-06-2015 Dodam tylko, ze będzie masa atrakcji: możliwość wędkowania, nurkowania, spływ kajakowy, grill/ognisko. Pozdrowionka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Foma Zgłoś #5747 Napisano 1 Czerwca 2015 (edytowane) Panowie kto ogarnia passki b3 i pomogl by mi okreslic co jest przyczyna szorowania tarczy o klocek? Dodam ze klocki zmienione tarcze zmienione cylinderek od zacisku nie pordzewialy. Zima mialem akcje ze kolem walnalem w kraweznik i to zdrowo bo felga poszla won. Bylem u roznych mechanikow stosowalem sie do ich zalecen (wymiany tarcz klockow koncowek) i wwalilem tylko kase w bloto bo to nie przez to tarcza szoruje. Ja podejrzewam ze to przez wykrzywiona piaste ale nie wiem dokladnie i nie chce znow wywalic pieniadze na czesc ktora mam w dobrym stanie. Jak pomozecie flache stawiam! PS: Dodam ze tarcza nie szoruje non-stop o klocek. Ma jedno miejsce gdzie nastepuje styk klocka z tarcza Edytowane 1 Czerwca 2015 przez Foma Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #5748 Napisano 2 Czerwca 2015 Nie rozumiem... Skoro ma jedno miejsce to jest skrzywiona oś obrotu łożyska z piastą... i się "giba" na boki... Trzeba zmierzyć bicie samej piast i tarczy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brat Zgłoś #5749 Napisano 3 Czerwca 2015 (edytowane) Mam pytanie do was bo zaczyna mi drgać auto podczas ruszania i to co wyczytałem to pada sprzęgło/docisk, i tu mam pytanie takie czy ktoś z was to robił w białym i ile taka impreza kosztuje oraz ile km mogę przejechać na takim szalonym sprzęgle bo mam wyjazd nad morze i się zastanawiam co z tym zrobić. Edytowane 3 Czerwca 2015 przez brat Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niemniem Zgłoś #5750 Napisano 3 Czerwca 2015 W związku z faktem iż od wczoraj Kolega Dariusz rozpaczliwie zwraca uwagę iż wyrządziłem krzywdę grupie podlaskiej, oraz faktem iż od pewnego czasu mam mniej czasu proponuję aby został wyłoniony nowy opiekun grupy podlaskiej. Być może Dariusz chce nim ponownie zostać skoro tak rozpaczliwie komentuje. Niema problemu Każdy Cię zna więc będziesz miał łatwą drogę, bankowo rozkręcisz towarzystwo. Aby tego nie przeciągać proponuję aby zgłosiły się osoby chętne powiedzmy w przeciągu tygodnia tu na forum i to będzie dobre rozwiązanie. chyba ktoś rozpaczliwie poszukuje łatwej drogi do wyjścia z nieładu .... nie mam obecnie VW także targaj swój bagaż bezczynności na Swoich barkach... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
puciek Zgłoś #5751 Napisano 6 Czerwca 2015 Panowie, Ma ktoś może zbędną wkładkę zamka do paska b5. Swoją rozebrałem i jest tak zapieczona, że i moczenie w kwasku cytrynowym nie pomaga. Może być także zaślepka. Prawa strona. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #5752 Napisano 6 Czerwca 2015 25 zł na Alledrogo, wkładasz swój klucz, doszlifowujesz ew. zamieniasz kolejnością zapadki i masz nową wkładkę pod ori klucz;p Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
puciek Zgłoś #5753 Napisano 6 Czerwca 2015 Już sobie poradziłem. 2 zapadki były strasznie pogięte i blokowały trzecią. Wbiłem kluczyk młotkiem. Wkładkę przeczyściłem po wyjęciu i na razie zamontowałem. Sęk w tym, że auto miałem na dworze przy bloku bez wkładki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael230 Zgłoś #5754 Napisano 13 Czerwca 2015 Gdzie w Białymstoku dostanę porządne wężyki do podciśnienia od sterowania turbo? Tam chyba idą dwa rodzaje tzn. dwie średnice. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinul Zgłoś #5755 Napisano 14 Czerwca 2015 Ja brałem na Nowowarszawskiej 28, tam części części do polonezów i ciągników są. Przewody jak najbardziej też kupisz w zasadzie za grosze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
puciek Zgłoś #5756 Napisano 14 Czerwca 2015 A może wiecie gdzie w Białym można dostać siatkę do spawania plastików? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael230 Zgłoś #5757 Napisano 18 Czerwca 2015 Ja brałem na Nowowarszawskiej 28, tam części części do polonezów i ciągników są. Przewody jak najbardziej też kupisz w zasadzie za grosze. Nowowarszawska 28 czy 128? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamyk73 Zgłoś #5758 Napisano 19 Czerwca 2015 Uwaga Panie i Panowie, nowy podlaski bat na kierowców. http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20150618/BIALYSTOK/150619605 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gołąb Zgłoś #5759 Napisano 7 Lipca 2015 Koleżanki i koledzy chciałbym was zaprosić do spędzenia razem weekendu. http://forum.vw-passat.pl/threads/145623-SPOTkanie-mi%C4%99dzyregionalne-25-26-07-2015 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael230 Zgłoś #5760 Napisano 24 Lipca 2015 http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-passatem-holowal-dwa-inne-pojazdy,nId,1857849 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach