cinul Zgłoś #3621 Napisano 1 Lipca 2012 To nie jest miejsce na szczepy tylko forum regionalne, gdzie jest również czas i miejsce aby pomagać kolegom w taki czy owaki sposób. I to czy ktoś ma temat orgarnięty do perfekcji czy stara się pomóc ewentualnie podradzić w taki sposób jaki potrafi nie powinno być tematem spinek. Był czas, że kiedy miałem problem, to rozavw mi pomógł, teraz mój problem pomaga mi rozwiązać polonez. Jak do tej pory większość uwag była trafna. Pomógł też Fermon, ja pomogłem Heniowi, Rasta pomógł dla mnie itd. Także Panowie zachowujmy się jak dorośli a nie jak dzieci w piaskownicy. Jeśli któryś z użytkowników czasami walnie jakąś bzdurę na którą "ty" znasz odpowiedź to podziel się tą informacją i razem rozwiążmy problem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #3622 Napisano 1 Lipca 2012 To nie byłeś ty ?? hmm A Komandos to byłeś Ty? Tak BTW,żałujcie że nie pojechaliście.Imprezka zacna,ekipa tez dobra;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eldorado Zgłoś #3623 Napisano 1 Lipca 2012 Wierz mi że żałuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rastaman Zgłoś #3624 Napisano 1 Lipca 2012 a tak wogóle to ciężki temat z wymianą szczotek?? Kompletny regulator kupiłem w Kleszczelach w tej firmie co regeneruja alternatory. Sama wymiana trwała 5 minut. Odkrecasz ten plastik z tyłu , odkrecasz regulator, wkładasz nowy i skrecasz. Za regulator zapłaciłem 40 zł. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #3625 Napisano 2 Lipca 2012 koledzy mam mały problem. kontrolka od ładowania mi wariuje, tzn jak obroty są w normie to gaśnie, a jak tylko dodam gazu zaczyna się świecić. co może być?? Sprawdź napięcie ładowania. Przy walniętym regulatorze albo w ogóle nie ładuje, albo "wali" na maxa, czyli nawet dużo więcej od 17V. Mogą też być zużyte pierścienie ślizgowe... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eldorado Zgłoś #3626 Napisano 2 Lipca 2012 Ogłoszenie sprzedaży zostało usunięte - jest od tego odpowiedni dział. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinul Zgłoś #3627 Napisano 6 Lipca 2012 Chłopy podpowiedzcie czy po 70 tys km warto zmieniać cały napinacz alternatora czy tylko samą rolkę ?? Nie wiem w jakim jest stanie - żeby zrobić oględziny to wiadomo co trzeba zrobić ... a jak już rozbiorę to nie będę miał możliwości kupienia od ręki ... Nr 7. W cenie hurtowej cały napinacz (INA) kosztuje ponad 400 zł a na Alledrogo przedział to od 130 do 420. Osobiście powiem, że nie chce mi się wykładać 420 zł za SKF a z kolei nie chcę ładować 130 zł w szajs. Powiem tylko, że jak wcześniej robiłem rozrząd to wstawiłem ori napinacz, dlatego potrzebuję waszej opinii. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #3628 Napisano 6 Lipca 2012 Jak nie szumi i nie skacze to napinacz zostaw w spokoju, rolka jak ma luz to wymień. Hans Pries (topran) odpuść na starcie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b4Grzenio Zgłoś #3629 Napisano 6 Lipca 2012 któryś dzień pod rząd widzę srebrnego efela z wlepa mała po prawej. okolo godziny 5;30 na rondzie jazbud i zdaje sie ze po 21 widziany polonez na tym rondzie wczoraj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #3630 Napisano 6 Lipca 2012 (edytowane) któryś dzień pod rząd widzę srebrnego efela z wlepa mała po prawej. okolo godziny 5;30 na rondzie jazbud i zdaje sie ze po 21 widziany polonez na tym rondzie wczoraj To nie byłem ja Chyba, z tego co pamiętam o tej porze byłem w domku Kto jedzie po części do FLa na dworzec? ;p http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20120706/BIALYSTOK/120709614 Edytowane 6 Lipca 2012 przez polonez15 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamyk73 Zgłoś #3631 Napisano 6 Lipca 2012 któryś dzień pod rząd widzę srebrnego efela z wlepa mała po prawej. okolo godziny 5;30 na rondzie jazbud Grzeniu, Ty to chyba spać nie możesz, co ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b4Grzenio Zgłoś #3632 Napisano 7 Lipca 2012 do pracy na rano chodzę ;p Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukas82 Zgłoś #3633 Napisano 8 Lipca 2012 Chłopy podpowiedzcie czy po 70 tys km warto zmieniać cały napinacz alternatora czy tylko samą rolkę ?? obadaj go organoleptycznie i jak pasek nie popiskuje to zostaw ten swój ori napinacz. Wymień samą rolkę - nie ma sensu wydawać, co jak co, ale sporej sumy. A jeżeli wymieniasz to niestety kup SKF Pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bufon1 Zgłoś #3634 Napisano 8 Lipca 2012 http://tablica.pl/oferta/vw-passat-ID1fK0B.html#f54dcffa;r:18;s: czyj to?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hpnoti Zgłoś #3635 Napisano 8 Lipca 2012 ciekawe, czy to któryś z kolegów dba tak o bezpieczeństwo auta ;p Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #3636 Napisano 9 Lipca 2012 Kolego, jak otworzyłeś mojego paska ? Swoją drogą, patent niezły, ja bym jeszcze do tego podpiął to pod pastucha elektrycznego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rastaman Zgłoś #3637 Napisano 10 Lipca 2012 W piz.... , sprężarka klimy poszła do piachu. Jutro sie okaże czy cos z niej bedzie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bufon1 Zgłoś #3638 Napisano 10 Lipca 2012 podpowiedzcie mi gdzie w białym naprawie wzmacniacz samochodowy (padnięta przetwornica). ważne żeby było to solidnie zrobione no i za normalne pieniądze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #3639 Napisano 10 Lipca 2012 (edytowane) Mosfety, czy trafo w przetwornicy poszło? ---------- Dodano o 21:17 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:14 ---------- Rasta, jakie objawy? Kojotowy Passat widziany w Hajnie dziś, ale za fajerką nie wiem kto to był Edytowane 10 Lipca 2012 przez polonez15 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rastaman Zgłoś #3640 Napisano 10 Lipca 2012 Rasta, jakie objawy? Układ szczelny, 20 bar cisnienie trzyma, po uzupełnieniu oleju i chłodziwa wogóle nie chłodzi. załącza sie normalnie tylko nie spręża. Jutro oddaje na serwis jak sie wyrobie z czasem i zobaczymy. Z tego co mi mówił gościu u którego robiłem klime to albo zawór sterujacy albo jakies blaszki przy tłoczkach czy jakos tak. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach