Gulu Zgłoś #1 Napisano 6 Sierpnia 2009 Przedstawiam mój najnowszy projekt. Bazą był poczciwy GOLF 1,4 benzyna "golas",bez centralnego zamka,szyb elektrycznych,najbiedniejsza wersja.Wspaniałe auto na swapa Wpadłem na pomysł zamontowania w nim silnika z AUDI A3 2,0 tdi BKD z 2006 roku. Największym problemem dla mnie okazała sie elektryka,ale jak to mówią człowiek sie całe życie uczy.Potrzeba zmusiła mnie do nauczenia sie czytać i rozumieć schematy elektrycze VW. Oto spis modyfikacji jakie do tej pory w nim wykonałem: Silnik: Swap silnika z 1.4 benzyny na 2.0 TDI BKD by DynoSoft Wrocław Kolektor rurowy równoodległosciowy pod turbo by DynoSoft Wrocław Big Turbo by DynoSoft Wrocław Sprzęgło Sharan Wydech w budowie 3 cale Big Intercooler by DynoSoft Wrocław BMC CDA w trakcie budowy Zawieszenie i hamulce: Zawieszenie gwintowane przód i tył Hamulce przód 312 mm od Cupry Leona Hamulce tył 256 mm wentylowane od Octavi RS Karoseria: Zderzak przód i tył od Golfa R32 Zmiana koloru na 3 warstwowy lakier z najnowszej kolekcji Toyoty Poszerzone nadkola przednie i tylne pod koła 11x18 i 9,5x18 Bezpiecznie nie da sie więcej zrobić z 2,0 16v na seryjnych wałkach,seryjnej głowicy i seryjnych pompowtryskach. http://img17.imageshack.us/img17/4276/golf4dyno.th.jpg[/img] Strojeniem auta zajął sie Aligator z DynoSoft Katowice będąc przejazdem we Wrocławiu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #2 Napisano 6 Sierpnia 2009 Ładny Wynik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość vw2008 Zgłoś #3 Napisano 6 Sierpnia 2009 Strach by było spotkać twojego golfa na drodze Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #4 Napisano 7 Sierpnia 2009 no pieknie,pieknie:) jeszcze tylko fotki poprosimy;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulu Zgłoś #5 Napisano 7 Sierpnia 2009 http://www.srtw.pl/viewtopic.php?t=2979&start=0 Można tu zobaczyć fotki jak autko powstawało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #6 Napisano 7 Sierpnia 2009 tak z Ciekawości zapytam o kolektor wydechowy pod turbo, był on obliczany? czy robiony na "pałe" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulu Zgłoś #7 Napisano 7 Sierpnia 2009 kolektor jest równoodległościowy więc policzony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #8 Napisano 10 Sierpnia 2009 skąs znany jest ten golfik hehe chyba kilka razy juz gdzieś go widziałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 528 Zgłoś #9 Napisano 10 Sierpnia 2009 bardzo ładny wynik , mnie ciekawi jak znosi taką moc BKD , wiele się złego słyszy o 2.0TDI jaki ewentualnie wybrać żeby się nadawał do modów 230+ pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shit-Tzu Zgłoś #10 Napisano 27 Sierpnia 2009 Gratuluję wyboru tunera, po krzywych widac że wie co robi respect. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
swiety1986 Zgłoś #11 Napisano 6 Października 2009 czemu takie cudo idzie na sprzedaz:confused: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach