Leszekfr Zgłoś #401 Napisano 13 Marca 2011 Raczej nie. Najbardziej wyczuwalny ten stuk jest przy jeździe na wprost tocząc się na biegu jałowym po nierównościach.Wtedy stuka co chwilę ale zauważyłem że jak mocno przyśpieszę na prostej drodze to też stuknie ale tylko raz i słabiej niż na nierównościach. Ostatnio mechanik wymieniał mi rozrząd i zdejmował cały przód. Może coś niedokręcił. Już sam nie wiem. Myślisz że łącznik stabilizatora przy takich objawach odpada ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #402 Napisano 13 Marca 2011 Raczej nie. Najbardziej wyczuwalny ten stuk jest przy jeździe na wprost tocząc się na biegu jałowym po nierównościach.Wtedy stuka co chwilę ale zauważyłem że jak mocno przyśpieszę na prostej drodze to też stuknie ale tylko raz i słabiej niż na nierównościach. Ostatnio mechanik wymieniał mi rozrząd i zdejmował cały przód. Może coś niedokręcił. Już sam nie wiem. Myślisz że łącznik stabilizatora przy takich objawach odpada ??? to sprawdź gumy na łącznikach wieszaki tłumika i łącznik elastyczny oraz czy podczas zmiany biegu z 2na3 nie stuknie i czy przy gaszeniu nie trzęsie budą a i śruby mocowania przodu też Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leszekfr Zgłoś #403 Napisano 13 Marca 2011 Dzięki wielkie "mielke". Sprawdzę to wszystko co opisałeś. Chodzi o gumy na stabilizatorze ??? Co może oznaczać stuknięcie podczas zmiany biegu z 2 na 3 ??? Przy gaszeniu silnika z autkiem wszystko ok. Jeszcze raz dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #404 Napisano 13 Marca 2011 Dzięki wielkie "mielke". Sprawdzę to wszystko co opisałeś. Chodzi o gumy na stabilizatorze ??? Co może oznaczać stuknięcie podczas zmiany biegu z 2 na 3 ??? Przy gaszeniu silnika z autkiem wszystko ok. Jeszcze raz dzięki za pomoc. to może oznaczać koło zamachowe (nie jestem pewien czy masz dwumase czy jednomas) a co do drążków stabilizatora to tak chodzi o gumy w nich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak Zgłoś #405 Napisano 16 Marca 2011 Witam wszystkich co borykają się ze stukiem w przednim zawieszeniu.Odnośnie tego tematu mam problem a zaczęło się od rozerwanej osłony przegubu zewnętrzengo przy kole wymieniłem osłone i dalej pukało pukało przy skrętach przy nagłym dodawaniu gazu i potem kolejną czynością było kupno nowego przegubu firmy LORBO cena za sztuke z osłonami z opaskami ze smarem 225 zł w sklepie nie na allegro.Po założeniu nowego przegubu skręceniu wszystkiego w całość przejechaniu się jakieś 6 km żeby się dokładnie smar rozprowdzaił i wykonaniu bardziej gwałtownych ruchów przy ruszaniu w lewo,DALEJ PUKA. Panowie tu jest moje czy śruba mocująca piaste z przebubem powinna mieć jakąś podkładke, bo jak na sucho wkręciłem w przegub to końcówka gwintu haczyła przy max skręcie przegubu. mój numer gg kto jest chętny pomóc 10023805 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #406 Napisano 16 Marca 2011 Witam wszystkich co borykają się ze stukiem w przednim zawieszeniu.Odnośnie tego tematu mam problem a zaczęło się od rozerwanej osłony przegubu zewnętrzengo przy kole wymieniłem osłone i dalej pukało pukało przy skrętach przy nagłym dodawaniu gazu i potem kolejną czynością było kupno nowego przegubu firmy LORBO cena za sztuke z osłonami z opaskami ze smarem 225 zł w sklepie nie na allegro.Po założeniu nowego przegubu skręceniu wszystkiego w całość przejechaniu się jakieś 6 km żeby się dokładnie smar rozprowdzaił i wykonaniu bardziej gwałtownych ruchów przy ruszaniu w lewo,DALEJ PUKA. Panowie tu jest moje czy śruba mocująca piaste z przebubem powinna mieć jakąś podkładke, bo jak na sucho wkręciłem w przegub to końcówka gwintu haczyła przy max skręcie przegubu. mój numer gg kto jest chętny pomóc 10023805 na śrubie nie ma żadnej podkładki ale pytanie czy wszystkie części założyłeś i tak jak powinny być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak Zgłoś #407 Napisano 17 Marca 2011 hej załozyłem wszystko oki tylko tu jeszcze moje jedno pytanko dokręcałem śrube na podniesionym samochodzie bez obciążenia na koło to ma jakieś znaczenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #408 Napisano 17 Marca 2011 hej załozyłem wszystko oki tylko tu jeszcze moje jedno pytanko dokręcałem śrube na podniesionym samochodzie bez obciążenia na koło to ma jakieś znaczenie no to powinno się skręcać na "opuszczonym aucie" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalbazar Zgłoś #409 Napisano 17 Marca 2011 wtedy wszystkie gumy sa w pozycji roboczej. inaczej szybko ulegna uszkodzeniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #410 Napisano 17 Marca 2011 oslona na przegubie nie uszkodzi sie tylko dlatego ze dokrecal srube na podniesionym aucie. Ta zasada dotyczy wahaczy mimo wszystko lepiej jest dokrecac ta srube na opuszczonym aucie, bo trzeba to zrobic z duzym momentem. Moze dostales w komplecie dluzsza srube? Dziwne to jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak Zgłoś #411 Napisano 17 Marca 2011 jeszcze jutro sprawdze długość śruby i dokręce pod obciążeniem i nałoże jeszcze więcej smaru zobacze czy wtedy ustanie to tyrkotanie bo nie macie innych pomysłów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agibi Zgłoś #412 Napisano 17 Marca 2011 Trójmiasto - wymieniam kompletne zawieszenie wileowahaczowe grupy VAG, koszt 250 zł obie strony, zainteresowanych kieruję na maila [email protected], dodatkowo zajmuję się zabezpieczaniem jeszcze niewybitych sworzni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer Zgłoś #413 Napisano 17 Marca 2011 Jak wymienialem oslony przegubow to mialem wlasnie taka sytuacje, ze dostalem za male sruby.. i w dodatku nie bylo w zestawie tych malych zawleczek co sie zaklada na koniec polosi. Oslony Spidan, kupione w intercarsie, pod moj samochod.. niby wszystko sie zgadzalo ale zdziwila mnie ta rozbieznosc w wymiarach srub. Po lewej nowa, po prawej stara, jak widac roznica znaczna.. A co do tych stukow to moze byc cos innego, niekoniecznie przegub. U mnie tez tak stukalo przy skrecaniu, okazalo sie potem, ze to plastikowa oslona nadkola sie w jednym miejscu poluzowala i odstaje w efekcie czego obcierala o kolo przy skrecaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam-b5-kombi Zgłoś #414 Napisano 18 Marca 2011 Panowie, u mnie z kolei nic nie puka ani nie trzeszczy ale podczas jazdy, nie ruszajac kierownica auto lubi sobie pomyszkowac po drodze. Podczas malych ruchow kierownica w prawo wydaje mi sie, ze kreci sie ona lzej niz w lewo a calemu zdarzeniu towarzyszy uczucie jakby kolo mialo luzy i mialo zaraz odpasc. Macie jakies sugestie? Niby bylem na sprawdzeniu zawieszenia 3 razy i wszystko ok. Dodam jeszcze, ze stojac w miejscu jak dodam gazu to zaczyna lekko bujac autem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #415 Napisano 18 Marca 2011 Panowie, u mnie z kolei nic nie puka ani nie trzeszczy ale podczas jazdy, nie ruszajac kierownica auto lubi sobie pomyszkowac po drodze. Podczas malych ruchow kierownica w prawo wydaje mi sie, ze kreci sie ona lzej niz w lewo a calemu zdarzeniu towarzyszy uczucie jakby kolo mialo luzy i mialo zaraz odpasc. Macie jakies sugestie? Niby bylem na sprawdzeniu zawieszenia 3 razy i wszystko ok. Dodam jeszcze, ze stojac w miejscu jak dodam gazu to zaczyna lekko bujac autem. końcówki drążków dolne wahacze i poduchy pod silnikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam-b5-kombi Zgłoś #416 Napisano 18 Marca 2011 Koncowki drazkow ok rozumiem, dolne wachacze - wymienic komplet jesli gorne sa ok czy tylko dolne a poduchy pod silnikiem wymienia sie wszystkie odrazu czy tylko te walniete? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #417 Napisano 18 Marca 2011 Koncowki drazkow ok rozumiem, dolne wachacze - wymienic komplet jesli gorne sa ok czy tylko dolne a poduchy pod silnikiem wymienia sie wszystkie odrazu czy tylko te walniete? wymień te walnięte parami zarówno wahacze jak i poduszki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam-b5-kombi Zgłoś #418 Napisano 18 Marca 2011 ok, dzieki za szybka odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leszekfr Zgłoś #419 Napisano 19 Marca 2011 Witam Zauważyłem przez ostatnie 3 dni że stuki w moim aucie ustały. Wiążę to z deszczową pogodą bo innego wytłumaczenia nie ma. Na co zatem mam zwrócić uwagę??? Problem mój opisałem na stronie poprzedniej. Czy ktoś miał podobnie ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak Zgłoś #420 Napisano 19 Marca 2011 i wszystko jasne śruby oki długośći ,dokręcone pod obciążeniem i dodałem więcej smaru przestało klepać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach