Skocz do zawartości
Gość konchio

stuki w zawieszeniu ??

Rekomendowane odpowiedzi

Raczej nie. Najbardziej wyczuwalny ten stuk jest przy jeździe na wprost tocząc się na biegu jałowym po nierównościach.Wtedy stuka co chwilę ale zauważyłem że jak mocno przyśpieszę na prostej drodze to też stuknie ale tylko raz i słabiej niż na nierównościach. Ostatnio mechanik wymieniał mi rozrząd i zdejmował cały przód. Może coś niedokręcił. Już sam nie wiem. Myślisz że łącznik stabilizatora przy takich objawach odpada ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Raczej nie. Najbardziej wyczuwalny ten stuk jest przy jeździe na wprost tocząc się na biegu jałowym po nierównościach.Wtedy stuka co chwilę ale zauważyłem że jak mocno przyśpieszę na prostej drodze to też stuknie ale tylko raz i słabiej niż na nierównościach. Ostatnio mechanik wymieniał mi rozrząd i zdejmował cały przód. Może coś niedokręcił. Już sam nie wiem. Myślisz że łącznik stabilizatora przy takich objawach odpada ???
to sprawdź gumy na łącznikach wieszaki tłumika i łącznik elastyczny oraz czy podczas zmiany biegu z 2na3 nie stuknie i czy przy gaszeniu nie trzęsie budą a i śruby mocowania przodu też

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie "mielke". Sprawdzę to wszystko co opisałeś. Chodzi o gumy na stabilizatorze ??? Co może oznaczać stuknięcie podczas zmiany biegu z 2 na 3 ??? Przy gaszeniu silnika z autkiem wszystko ok. Jeszcze raz dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki wielkie "mielke". Sprawdzę to wszystko co opisałeś. Chodzi o gumy na stabilizatorze ??? Co może oznaczać stuknięcie podczas zmiany biegu z 2 na 3 ??? Przy gaszeniu silnika z autkiem wszystko ok. Jeszcze raz dzięki za pomoc.
to może oznaczać koło zamachowe (nie jestem pewien czy masz dwumase czy jednomas) a co do drążków stabilizatora to tak chodzi o gumy w nich

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich co borykają się ze stukiem w przednim zawieszeniu.Odnośnie tego tematu mam problem a zaczęło się od rozerwanej osłony przegubu zewnętrzengo przy kole wymieniłem osłone i dalej pukało pukało przy skrętach przy nagłym dodawaniu gazu i potem kolejną czynością było kupno nowego przegubu firmy LORBO cena za sztuke z osłonami z opaskami ze smarem 225 zł w sklepie nie na allegro.Po założeniu nowego przegubu skręceniu wszystkiego w całość przejechaniu się jakieś 6 km żeby się dokładnie smar rozprowdzaił i wykonaniu bardziej gwałtownych ruchów przy ruszaniu w lewo,DALEJ PUKA. Panowie tu jest moje czy śruba mocująca piaste z przebubem powinna mieć jakąś podkładke, bo jak na sucho wkręciłem w przegub to końcówka gwintu haczyła przy max skręcie przegubu. mój numer gg kto jest chętny pomóc 10023805

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich co borykają się ze stukiem w przednim zawieszeniu.Odnośnie tego tematu mam problem a zaczęło się od rozerwanej osłony przegubu zewnętrzengo przy kole wymieniłem osłone i dalej pukało pukało przy skrętach przy nagłym dodawaniu gazu i potem kolejną czynością było kupno nowego przegubu firmy LORBO cena za sztuke z osłonami z opaskami ze smarem 225 zł w sklepie nie na allegro.Po założeniu nowego przegubu skręceniu wszystkiego w całość przejechaniu się jakieś 6 km żeby się dokładnie smar rozprowdzaił i wykonaniu bardziej gwałtownych ruchów przy ruszaniu w lewo,DALEJ PUKA. Panowie tu jest moje czy śruba mocująca piaste z przebubem powinna mieć jakąś podkładke, bo jak na sucho wkręciłem w przegub to końcówka gwintu haczyła przy max skręcie przegubu. mój numer gg kto jest chętny pomóc 10023805
na śrubie nie ma żadnej podkładki ale pytanie czy wszystkie części założyłeś i tak jak powinny być

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej załozyłem wszystko oki tylko tu jeszcze moje jedno pytanko dokręcałem śrube na podniesionym samochodzie bez obciążenia na koło to ma jakieś znaczenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hej załozyłem wszystko oki tylko tu jeszcze moje jedno pytanko dokręcałem śrube na podniesionym samochodzie bez obciążenia na koło to ma jakieś znaczenie
no to powinno się skręcać na "opuszczonym aucie"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wtedy wszystkie gumy sa w pozycji roboczej. inaczej szybko ulegna uszkodzeniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oslona na przegubie nie uszkodzi sie tylko dlatego ze dokrecal srube na podniesionym aucie. Ta zasada dotyczy wahaczy ;)

mimo wszystko lepiej jest dokrecac ta srube na opuszczonym aucie, bo trzeba to zrobic z duzym momentem.

Moze dostales w komplecie dluzsza srube? Dziwne to jest :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jutro sprawdze długość śruby i dokręce pod obciążeniem i nałoże jeszcze więcej smaru zobacze czy wtedy ustanie to tyrkotanie bo nie macie innych pomysłów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trójmiasto - wymieniam kompletne zawieszenie wileowahaczowe grupy VAG, koszt 250 zł obie strony, zainteresowanych kieruję na maila [email protected], dodatkowo zajmuję się zabezpieczaniem jeszcze niewybitych sworzni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wymienialem oslony przegubow to mialem wlasnie taka sytuacje, ze dostalem za male sruby.. i w dodatku nie bylo w zestawie tych malych zawleczek co sie zaklada na koniec polosi. Oslony Spidan, kupione w intercarsie, pod moj samochod.. niby wszystko sie zgadzalo ale zdziwila mnie ta rozbieznosc w wymiarach srub.

 

sdc16829.jpg

 

Po lewej nowa, po prawej stara, jak widac roznica znaczna..

A co do tych stukow to moze byc cos innego, niekoniecznie przegub. U mnie tez tak stukalo przy skrecaniu, okazalo sie potem, ze to plastikowa oslona nadkola sie w jednym miejscu poluzowala i odstaje w efekcie czego obcierala o kolo przy skrecaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, u mnie z kolei nic nie puka ani nie trzeszczy ale podczas jazdy, nie ruszajac kierownica auto lubi sobie pomyszkowac po drodze. Podczas malych ruchow kierownica w prawo wydaje mi sie, ze kreci sie ona lzej niz w lewo a calemu zdarzeniu towarzyszy uczucie jakby kolo mialo luzy i mialo zaraz odpasc. Macie jakies sugestie? Niby bylem na sprawdzeniu zawieszenia 3 razy i wszystko ok. Dodam jeszcze, ze stojac w miejscu jak dodam gazu to zaczyna lekko bujac autem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, u mnie z kolei nic nie puka ani nie trzeszczy ale podczas jazdy, nie ruszajac kierownica auto lubi sobie pomyszkowac po drodze. Podczas malych ruchow kierownica w prawo wydaje mi sie, ze kreci sie ona lzej niz w lewo a calemu zdarzeniu towarzyszy uczucie jakby kolo mialo luzy i mialo zaraz odpasc. Macie jakies sugestie? Niby bylem na sprawdzeniu zawieszenia 3 razy i wszystko ok. Dodam jeszcze, ze stojac w miejscu jak dodam gazu to zaczyna lekko bujac autem.
końcówki drążków dolne wahacze i poduchy pod silnikiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koncowki drazkow ok rozumiem, dolne wachacze - wymienic komplet jesli gorne sa ok czy tylko dolne a poduchy pod silnikiem wymienia sie wszystkie odrazu czy tylko te walniete?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koncowki drazkow ok rozumiem, dolne wachacze - wymienic komplet jesli gorne sa ok czy tylko dolne a poduchy pod silnikiem wymienia sie wszystkie odrazu czy tylko te walniete?
wymień te walnięte parami zarówno wahacze jak i poduszki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Zauważyłem przez ostatnie 3 dni że stuki w moim aucie ustały. Wiążę to z deszczową pogodą bo innego wytłumaczenia nie ma. Na co zatem mam zwrócić uwagę??? Problem mój opisałem na stronie poprzedniej. Czy ktoś miał podobnie ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i wszystko jasne śruby oki długośći ,dokręcone pod obciążeniem i dodałem więcej smaru przestało klepać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności