Skocz do zawartości
Zapfen

PILNIE - obiekcje przy zakupie B5 AHL prosze o pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem nowy w trakcie zakupu...

mam pare pytań, wątpliwości i mało czasu, chciałbym prosić o pomoc.

jestem w trakcie zakupu B5 z końca 1998, silnik 1.6 AHL

 

1. w silniku jest szum, stawiam na rolki paska klinowego (wyglądają na skorodowane auto długo stało), co wy o tym myslicie?

 

2. sterownik szyb kierowcy działa tylko na przednie szyby

 

3. sterowanie lusterek prawe działa, natomiast z lewe nie reaguje, chyba jakies spieki na kostkach.

 

4. w silniku słychać jeden zawór, zalany syntetykiem pełnym

 

 

mam pytanie odnosnie alarmu, jest dioda przy zamku kierowcy, to cecha alarmu czy nie ? <nie jestem pewien czy jest w aucie>,

auto dość zastane widac w niektórych miejscach zielone slady na uszczelkach szyb,

klima komputer pokładowy itp, wszystko ok :)

i jak jest z domykaniem szyb ? standart? czy opcja, , jest to wersja highline, tapicerka welur kubełki, klima manual,

 

prosze o szybkie wypowiedzi

Edytowane przez Zapfen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam pytanie odnosnie alarmu, jest dioda przy zamku kierowcy, to cecha alarmu czy nie ? <nie jestem pewien czy jest w aucie>,

 

U mnie jest i mam orginalny alarm ;p + dodatkowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1. w silniku jest szum, stawiam na rolki paska klinowego (wyglądają na skorodowane auto długo stało), co wy o tym myslicie?

Łożyska rolek skorodowały, albo szumi (częsta przyczyna) sprzęgiełko alternatora.

2. sterownik szyb kierowcy działa tylko na przednie szyby

A masz 4 szyby elektryczne? Jeśli nie działa otwieranie tylnych szyb stawiałbym na styki w sterowniku (zaśniedziałe)

pytanie odnosnie alarmu, jest dioda przy zamku kierowcy, to cecha alarmu czy nie ? <nie jestem pewien czy jest w aucie>,

Fabrycznie montowany alarm posiada diodę, która po uzbrojeniu alarmu powinna migać.

i jak jest z domykaniem szyb ? standart? czy opcja,

Nie jest standardem jeśli nie masz można ją aktywować vagiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!! Również jestem młodym forumowiczem ale miałem nie lada problem z samochodem więc nauczyłem się i przeczytałem chyba całe forum co i jak wygląda i teraz z pełną świadomością mogę radzić co i jak

 

 

1. w silniku jest szum, stawiam na rolki paska klinowego (wyglądają na skorodowane auto długo stało), co wy o tym myslicie?

:(stawiałbym na skorodowane łożyska rolek paska...jak będziesz zmieniał rozrząd to zmień roleczki klinu,

 

2. sterownik szyb kierowcy działa tylko na przednie szyby

:)częsty skutek nieużywanego elementu...jak rozbierzesz to jakiś preparat i powinno działać,

 

3. sterowanie lusterek prawe działa, natomiast z lewe nie reaguje, chyba jakies spieki na kostkach.

:)a może mechanizm regulacji lusterek padł a może skorodował skoro tak długo stał

 

4. w silniku słychać jeden zawór, zalany syntetykiem pełnym

:)a może to nie zawór...musisz sprawdzić to Vagiem ... albo zaryzykować i dochodzić do wniosku w czasie eksploatacji

 

mam pytanie odnosnie alarmu, jest dioda przy zamku kierowcy, to cecha alarmu czy nie ? <nie jestem pewien czy jest w aucie>,

:)u sibie mam diodę przy ryglu zamka kierowcy i alarm jest a dioda miga

 

A co do zakupu to powiem Ci tak ja kupiłem za rozsądną i dość niską cenę auto jest z taxi z niemiec i miał wady(pompowtryski,,świece,rozrząd,oleje,filtry,EGR,wygaszacz więc porobiłem a i tak jestem z gotówką do przodu :):)

Edytowane przez fAZIK8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_tytul1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4 szyby elektryczne, tylne zastane ciezko chodza. natomiast co do alarmu, czy byly wersje z centralnym gdzie dioda przy ryglu byla i migala po zamknieciu, ale auto nie mialo alarmu?

a co do sterownika lusterek to w pozycji na prawe dziala ok, a w pozycji na lewe nie dziala , lub łapie prawe lusterko, jak dla mnie cos z masą

co do rolek widac skorodowanie,

 

auto stalo u niemca, widac ze prawe dzwi i zderzak malowany <podłużnice proste ok>,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim myślałem że nie ma alarmu, bo dioda była, a ja zamykając się w środku zamknąłem samochód z pilota i próbowałem otworzyć drzwi i nic nie reagowało, ale po próbie włożenie kluczyka załączył się alarm, no i przy wymianie akumulatora też mi się włączył. Także sprawdź sobie tak, że wejdź do samochodu, zamknij się i po chwili spróbuj włożyć kluczyk do stacyjki i przekręć powinien się załączyć!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 szyby elektryczne, tylne zastane ciezko chodza. natomiast co do alarmu, czy byly wersje z centralnym gdzie dioda przy ryglu byla i migala po zamknieciu, ale auto nie mialo alarmu?

a co do sterownika lusterek to w pozycji na prawe dziala ok, a w pozycji na lewe nie dziala , lub łapie prawe lusterko, jak dla mnie cos z masą

co do rolek widac skorodowanie,

 

Co do alarmu , to po pierwsze zobaczy czy działa poprawnie centralny zamek tzn. czy ryglują Ci się zamki , potem zobacz czy oświetlenie kabiny poprawnie działa. Co do samego alarmu to jeśli masz jakieś usterki dotyczące modułu to alarm nie będzie działa poprawnie. Lusterka , to co opisałeś wszytko jest ok oprócz tego nie działającego lewego. Zdejmij plastik z drzwi kierowcy i upewnij się ze wszytko jest dobrze po podłączane , skoro dioda i lusterko nie działa po tej samej stroni to może ktoś czego nie podpiął .

W rolce napinacza możesz wymienić samo łożysko , nie musisz kupować całej łapy.

 

Najlepsze co możesz z robić to podepnij auto pod koma i wszytko Ci powie :) Prawie wszytko nie powie Ci które łożysko do wymiany ;p

 

Łożyska rolek skorodowały, albo szumi (częsta przyczyna) sprzęgiełko alternatora.

Przy tym silniku nie było alternatów z sprzęgłem na rolce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a więc z przodu któraś krańcówka szwankuje bo nie gasnie swiatło w kabinie, dioda dział lusterko chyba zasniedzialy przewody, pasat ma twoche wilgoci w sobie, powiedzcie mi jeszcze od. alarmu na szzarpnięcie klamki powinien reagować??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności