Zapfen Zgłoś #1 Napisano 4 Sierpnia 2009 (edytowane) Witam, jestem nowy w trakcie zakupu... mam pare pytań, wątpliwości i mało czasu, chciałbym prosić o pomoc. jestem w trakcie zakupu B5 z końca 1998, silnik 1.6 AHL 1. w silniku jest szum, stawiam na rolki paska klinowego (wyglądają na skorodowane auto długo stało), co wy o tym myslicie? 2. sterownik szyb kierowcy działa tylko na przednie szyby 3. sterowanie lusterek prawe działa, natomiast z lewe nie reaguje, chyba jakies spieki na kostkach. 4. w silniku słychać jeden zawór, zalany syntetykiem pełnym mam pytanie odnosnie alarmu, jest dioda przy zamku kierowcy, to cecha alarmu czy nie ? <nie jestem pewien czy jest w aucie>, auto dość zastane widac w niektórych miejscach zielone slady na uszczelkach szyb, klima komputer pokładowy itp, wszystko ok i jak jest z domykaniem szyb ? standart? czy opcja, , jest to wersja highline, tapicerka welur kubełki, klima manual, prosze o szybkie wypowiedzi Edytowane 5 Sierpnia 2009 przez Zapfen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberts Zgłoś #2 Napisano 5 Sierpnia 2009 mam pytanie odnosnie alarmu, jest dioda przy zamku kierowcy, to cecha alarmu czy nie ? <nie jestem pewien czy jest w aucie>, U mnie jest i mam orginalny alarm ;p + dodatkowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #3 Napisano 5 Sierpnia 2009 1. w silniku jest szum, stawiam na rolki paska klinowego (wyglądają na skorodowane auto długo stało), co wy o tym myslicie? Łożyska rolek skorodowały, albo szumi (częsta przyczyna) sprzęgiełko alternatora. 2. sterownik szyb kierowcy działa tylko na przednie szyby A masz 4 szyby elektryczne? Jeśli nie działa otwieranie tylnych szyb stawiałbym na styki w sterowniku (zaśniedziałe) pytanie odnosnie alarmu, jest dioda przy zamku kierowcy, to cecha alarmu czy nie ? <nie jestem pewien czy jest w aucie>, Fabrycznie montowany alarm posiada diodę, która po uzbrojeniu alarmu powinna migać. i jak jest z domykaniem szyb ? standart? czy opcja, Nie jest standardem jeśli nie masz można ją aktywować vagiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fAZIK8 Zgłoś #4 Napisano 5 Sierpnia 2009 (edytowane) Witam wszystkich!! Również jestem młodym forumowiczem ale miałem nie lada problem z samochodem więc nauczyłem się i przeczytałem chyba całe forum co i jak wygląda i teraz z pełną świadomością mogę radzić co i jak 1. w silniku jest szum, stawiam na rolki paska klinowego (wyglądają na skorodowane auto długo stało), co wy o tym myslicie? :(stawiałbym na skorodowane łożyska rolek paska...jak będziesz zmieniał rozrząd to zmień roleczki klinu, 2. sterownik szyb kierowcy działa tylko na przednie szyby :)częsty skutek nieużywanego elementu...jak rozbierzesz to jakiś preparat i powinno działać, 3. sterowanie lusterek prawe działa, natomiast z lewe nie reaguje, chyba jakies spieki na kostkach. :)a może mechanizm regulacji lusterek padł a może skorodował skoro tak długo stał 4. w silniku słychać jeden zawór, zalany syntetykiem pełnym :)a może to nie zawór...musisz sprawdzić to Vagiem ... albo zaryzykować i dochodzić do wniosku w czasie eksploatacji mam pytanie odnosnie alarmu, jest dioda przy zamku kierowcy, to cecha alarmu czy nie ? <nie jestem pewien czy jest w aucie>, :)u sibie mam diodę przy ryglu zamka kierowcy i alarm jest a dioda miga A co do zakupu to powiem Ci tak ja kupiłem za rozsądną i dość niską cenę auto jest z taxi z niemiec i miał wady(pompowtryski,,świece,rozrząd,oleje,filtry,EGR,wygaszacz więc porobiłem a i tak jestem z gotówką do przodu ) Edytowane 5 Sierpnia 2009 przez fAZIK8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #5 Napisano 5 Sierpnia 2009 _tytul1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zapfen Zgłoś #6 Napisano 5 Sierpnia 2009 4 szyby elektryczne, tylne zastane ciezko chodza. natomiast co do alarmu, czy byly wersje z centralnym gdzie dioda przy ryglu byla i migala po zamknieciu, ale auto nie mialo alarmu? a co do sterownika lusterek to w pozycji na prawe dziala ok, a w pozycji na lewe nie dziala , lub łapie prawe lusterko, jak dla mnie cos z masą co do rolek widac skorodowanie, auto stalo u niemca, widac ze prawe dzwi i zderzak malowany <podłużnice proste ok>, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diesel14 Zgłoś #7 Napisano 5 Sierpnia 2009 W moim myślałem że nie ma alarmu, bo dioda była, a ja zamykając się w środku zamknąłem samochód z pilota i próbowałem otworzyć drzwi i nic nie reagowało, ale po próbie włożenie kluczyka załączył się alarm, no i przy wymianie akumulatora też mi się włączył. Także sprawdź sobie tak, że wejdź do samochodu, zamknij się i po chwili spróbuj włożyć kluczyk do stacyjki i przekręć powinien się załączyć! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klema6 Zgłoś #8 Napisano 5 Sierpnia 2009 4 szyby elektryczne, tylne zastane ciezko chodza. natomiast co do alarmu, czy byly wersje z centralnym gdzie dioda przy ryglu byla i migala po zamknieciu, ale auto nie mialo alarmu?a co do sterownika lusterek to w pozycji na prawe dziala ok, a w pozycji na lewe nie dziala , lub łapie prawe lusterko, jak dla mnie cos z masą co do rolek widac skorodowanie, Co do alarmu , to po pierwsze zobaczy czy działa poprawnie centralny zamek tzn. czy ryglują Ci się zamki , potem zobacz czy oświetlenie kabiny poprawnie działa. Co do samego alarmu to jeśli masz jakieś usterki dotyczące modułu to alarm nie będzie działa poprawnie. Lusterka , to co opisałeś wszytko jest ok oprócz tego nie działającego lewego. Zdejmij plastik z drzwi kierowcy i upewnij się ze wszytko jest dobrze po podłączane , skoro dioda i lusterko nie działa po tej samej stroni to może ktoś czego nie podpiął . W rolce napinacza możesz wymienić samo łożysko , nie musisz kupować całej łapy. Najlepsze co możesz z robić to podepnij auto pod koma i wszytko Ci powie Prawie wszytko nie powie Ci które łożysko do wymiany ;p Łożyska rolek skorodowały, albo szumi (częsta przyczyna) sprzęgiełko alternatora. Przy tym silniku nie było alternatów z sprzęgłem na rolce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zapfen Zgłoś #9 Napisano 5 Sierpnia 2009 a więc z przodu któraś krańcówka szwankuje bo nie gasnie swiatło w kabinie, dioda dział lusterko chyba zasniedzialy przewody, pasat ma twoche wilgoci w sobie, powiedzcie mi jeszcze od. alarmu na szzarpnięcie klamki powinien reagować?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach