Łysy Zgłoś #1 Napisano 22 Lipca 2009 Czy ktoś coś słyszał, czy ktoś wie kto takie ktoś wykonywał, ile rzeźby i czy w ogóle się opłaca ?? Potrzebuję jak najwięcej info. Z góry dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krpik Zgłoś #2 Napisano 22 Lipca 2009 poco swap tutaj jest gotowe http://moto.allegro.pl/item693759467_vw_corrado_1_9_tdi.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #3 Napisano 22 Lipca 2009 A czy pytam że chce całe auto kupić już gotowe?? Chyba nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krpik Zgłoś #4 Napisano 22 Lipca 2009 heh no nie,kiedyś czytałem opis jak koleś włożył 1.9TDI 130 koni do mitsubishi 3000gt wydał na to 5 tyś jak pamiętam ale tam to pełno przeróbek było,w corrado jest chyba łatwiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #5 Napisano 23 Lipca 2009 Czy ktoś coś słyszał, czy ktoś wie kto takie ktoś wykonywał, ile rzeźby i czy w ogóle się opłaca ?? Potrzebuję jak najwięcej info. Z góry dzięki. Jak w corku siedział g60 lub 9a i ten sam silnik siedział w b3 to wszystkie silniki r4 z b3/b4 łącznie z 1z i afn są plug&play Ale jak swap na tdi to najlepiej jakiegoś pd-ka, a przy tym już trzeba trochę rzeźbić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #6 Napisano 23 Lipca 2009 Czy ktoś coś słyszał, czy ktoś wie kto takie ktoś wykonywał, ile rzeźby i czy w ogóle się opłaca ?? Potrzebuję jak najwięcej info. jest takich jak psów. nigdy sie nie oplaca swapowac silnika, ale nie po to sie to robi, zeby majatek na tym zbic. na samym forum golfa sa przynajmniej 2 i to podlubane na wiele, wiele kuni. najbardziej znany byl swego czasu Daniela z dynosoftu. jeden z pierwszych mega mocnych tdi w polsce [280 kuni]. problemy takie jak zawsze, czyli brakowac moze ********k, dlatego dobrze miec rozbitka lub anglika vw/seata/skode z silnikiem poprzecznym, oprocz sharana. majac to przekladasz jak klocki. ewentualnie moze pojawic sie problem z jedna lapa, ale mozna ja dokupic lub zrobic samemu. silnik, skrzynia, rury, skrzynka filtra, wiazka, tablica bezpiecznikow i przekaznikow, licznik, wybierak biegow, chlodnica jesli teraz jest mala. pd ma tez pompke w baku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #7 Napisano 23 Lipca 2009 Multum pracy i pieniędzy,a efekt taki sobie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #8 Napisano 23 Lipca 2009 Dzięki serdeczne o coś takiego mi chodziło. Może ktoś coś jeszcze doda od siebie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczak Zgłoś #9 Napisano 24 Lipca 2009 w lublinie jeździ corrado z włożonym arl, z tego co wiem on też kupił już z włożonym silnikiem ale coś jeszcze przy nim modził, większe turbo, soft itp itd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek87 Zgłoś #10 Napisano 26 Lipca 2009 Kolega coś takiego dłubie w Elblągu Włożył ARLa do Corrado. Teraz aktualnie nie jeździ, bo robią tam jakieś poprawki i lakierownie, ale podobno na dniach ma wyjechać Zaraz po włożeniu troche jeździł to Ci powiem, że robił takie zamieszanie na drodze, że szok Mało aut mogło mu podskoczyć Podobno miał tam coś koło 180KM/410Nm, ale teraz ma mieć dużo więcej O ile w ogóle wyjedzie Masz tu link do jego tematu. Fajnie wszystko jest opisane Tylko trzeba się zarejestrować http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=203942&postdays=0&postorder=asc&start=0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach