swatek111 Zgłoś #21 Napisano 9 Maja 2014 witam czy lampy z vwB5 po lifcie pasują do tego przed liftem ? 1997 rocznik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chuuck Zgłoś #22 Napisano 9 Maja 2014 witam czy lampy z vwB5 po lifcie pasują do tego przed liftem ? 1997 rocznik nie pasują,jak może nie zauważyłeś lampy przed liftem mają osobno dokładany kierunek natomiast po lifcie kierunek jest z cała lampą. Trzeba by było pewnie przerobić błotnik + zaczepy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #23 Napisano 11 Maja 2014 nie malowałem sam, tak przy okazji soczewka została przerobiona na bixenon, pod wieczór wrzucę foto na aucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lasandra97 Zgłoś #24 Napisano 14 Maja 2014 A powiedzcie jak to wygląda z przeglądem na stacji diagnostycznej lub też przy kontroli policyjnej? czy takie lampy nie są zakazane, bo zastanawiam sie nad zrobieniem podobnych lamp i nie wiem czy jest to zabawa warta świeczki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czagi Zgłoś #25 Napisano 14 Maja 2014 jeżeli świecą zgodnie z przepisami, to dlaczego mieli by się przyczepić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek_r23 Zgłoś #26 Napisano 14 Maja 2014 A powiedzcie jak to wygląda z przeglądem na stacji diagnostycznej lub też przy kontroli policyjnej? W niektórych markach samochodów z fabryki tak wyjeżdzały więc wszystko jest jak najbardziej legalnie Przecież odbłyśniki sa w takim samym stanie jak przed malowaniem , Malujesz tylko elementy wokół odbłyśników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fiast Zgłoś #27 Napisano 16 Maja 2014 wie ktoś może jak rozkleić lampę bi-ksenonową? czy na klej zastosowany w tych lampa działa wysoka temperatura i zadziała metoda na "piecyk" 100st. na 30 min?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #28 Napisano 16 Maja 2014 Jeśli nie były już wcześniej klejone jakimś innym klejem to wydaję mi się że powinno pójść bez problemu:) widziałem tutaj już jak rozklejali koledzy takie lampy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek_r23 Zgłoś #29 Napisano 16 Maja 2014 Tak jak Piotrek pisze jeżeli już nic nie było dłubane to powinno pójść przy podgrzaniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suzukidr650 Zgłoś #30 Napisano 25 Maja 2016 Mam tylko takie zdjęcia[ATTACH=CONFIG]110201[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]110202[/ATTACH]: Czy malowanie części prążkowanej na dole odbłyśnika może mieć wpływ na światła,mówimy o lampie z b4 jak na zdjęciu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carol1988 Zgłoś #31 Napisano 7 Września 2016 witam serdecznie mam pytanie a mianowicie chcę sobie pomalować wnętrze lamp na czarno, z czym oczywiście nie będzie większego problemu,lecz moje pytanie brzmi czy można dokupić same klosze lamp przednich do b5 fl??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #32 Napisano 7 Września 2016 Pewnie można, ale nowe to raczej na 100% będą zamienniki kiepskiej jakości. Możesz kupić drugi komplet z lepszymi kloszami i przełożyć, ale moim zdaniem najlepiej wypolerować te co masz teraz i będą jak nowe za niedużą sumę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carol1988 Zgłoś #33 Napisano 7 Września 2016 Pewnie można, ale nowe to raczej na 100% będą zamienniki kiepskiej jakości. Możesz kupić drugi komplet z lepszymi kloszami i przełożyć, ale moim zdaniem najlepiej wypolerować te co masz teraz i będą jak nowe za niedużą sumę. dziekuje za odpowiedź a czy ktoś już robił polerke na forum może jakiś manual jest?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #34 Napisano 7 Września 2016 Na forum nie wiem czy jest, ale ja to robiłem u siebie w B5 i efekt pomimo tego że nie przyłożyłem się za bardzo był fajny. Polecam popatrzeć na YouTube tam jest masa filmików z takich zabiegów więc zobaczysz sobie co i jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sensor Zgłoś #35 Napisano 9 Września 2016 Samego manuala chyba nie ma odnosnie polerki reflektorów,ale zajrzyj do dzialu Warsztat bo mogę się mylić. Jak tam nie znajdziesz to uzyj "szukaj" z frazą polerowanie reflektorów a jakies tematy napewno się pojawią w których znajdziesz wskazówki jak to wykonać. Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #36 Napisano 11 Września 2016 dziekuje za odpowiedź a czy ktoś już robił polerke na forum może jakiś manual jest?? Papier wodny 800, pozniej 1500, I na koniec pasta polerska, np. Bolla. Należy pamiętać przy polerce mechanicznej pastą, aby robić to z wyczuciem podlewając woda i plastiku nie przypalić . Wszystko. Oo skończeniu lakier bezbarwny jako zabezpieczenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stuntday Zgłoś #37 Napisano 12 Września 2016 nie malowałem sam, tak przy okazji soczewka została przerobiona na bixenon, pod wieczór wrzucę foto na aucie. Kolego szkapek28, Wspomniałeś o bixenonie dużo Cię wyniosła taka przyjemność? I jak jakość świecenia, lepiej na długich? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jerzalke Zgłoś #38 Napisano 15 Września 2016 dziekuje za odpowiedź a czy ktoś już robił polerke na forum może jakiś manual jest?? Ja robiłem. Rozklejałem klosze od obudowy lamp za pomocą opalarki. Grzałem opalarką na pierwszy stopień(podobno do 300 stopni). Nie trzeba dużo. Najlepiej zacząć od wewnętrznej strony lampy(tzn. od grilla samochodu). Podważasz stopniowo klosz i wychodzi. Jest to na zasadzie kleju który luzuje się gdy jest gorący, więc jeśli będziesz zdejmował klosz to delikatnie podgrzewaj ten ciągnący się klej bo może się rozciągnąć na odbłyśnik i wtedy popaprzesz. Po tym jak zdejmiesz klosz przemyj go bardzo bardzo dokładnie z brudów. Ja przejechałem dodatkowo pastą TEMPO druchema ręcznie i przemyłem wodą. Później papiery - 500, 1000, 1200, 2000, 2500. Oczywiście wodne z wodą, duuużo wody. Jeśli robisz maszynowo, pamiętaj że ma być mokro i nie za szybko - a nawet za wolno. Byle dokładnie i na całej przestrzeni. Po papierach lampa jest mleczna. Przemyj ją wodą i BARDZO DOKŁADNIE osusz. Wtedy nakładam pastę TEMPO na lampę, wcieram za pomocą końcówki gąbeczki zakładanej na wiertarkę. Najpierw wcieram powoli, a później podkręcam obroty i nieco bardziej dociskam. Można to powtórzyć jeszcze z raz jeśli nie odpowiada. Dalej przecieram frotką żeby pozbyć się pasty i jest ładnie. Końcowy etap to założenie klosza, można zabezpieczyć dodatkowo silikonem bo ten klej mógł stracić wartości i lampa będzie wilgotnieć od środka. Warto zwrócić uwagę na dobór koloru silikonu. Ogólnie warto spolerować klosz nie tylko z zewnątrz, ale i w środku. Tak w granicach możliwości. Moja lampa od środka była dosłownie pożółknięta i myślę, że najlepszy efekt uzyskałem po wyczyszczeniu i polerce wnętrza klosza. Nie dotykać odbłyśników! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
centrifan Zgłoś #39 Napisano 16 Września 2016 Przy przeglądzie nie ma z tym żadnych problemów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gudmar Zgłoś #40 Napisano 10 Lipca 2018 Witam, trochę odkopie kotleta, macie może namiar na kogoś kto pomaluje lampy w passacie B6? Mam odpowiednie umiejętności aby sam to zrobić, ale chroniczny brak czasu nie pozwala mi się za to zabrać. Nie chcę robić tego miesiąc. Może ktoś z was chcę zarobić kilka złotych? Miejsce Wrocław, ale wyśle gdzie będzie trzeba. Chciałbym to ogarnąć w tydzień od A do Z Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach