Jump to content

gudmar

  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About gudmar

  • Birthday 07/02/1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BKC)
  • Rok produkcji
    2005

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mów mi jeszcze, ja buduje domy;) moze ktoś mógłby mi pomóc z taką diagnostyka za piwerko?
  2. Jak podłączyć je do b6?
  3. Panowie mam pytanie, mam 1,9 bkc od 6 lat i ostatnio mam wrażenie że głośniej chodzi i jakoś tak twardo i jakby miał nieszczelność w dolocie. Dwóch mechaników twierdzi że ten typ tak ma i że jestem przeczulony. Chciałbym porównać z innym paskiem z tym silnikiem. Mam nalatane 322 tys. Jak coś to można SMS lub tel 881 430 678 pozdrawiam
  4. Witam, trochę odkopie kotleta, macie może namiar na kogoś kto pomaluje lampy w passacie B6? Mam odpowiednie umiejętności aby sam to zrobić, ale chroniczny brak czasu nie pozwala mi się za to zabrać. Nie chcę robić tego miesiąc. Może ktoś z was chcę zarobić kilka złotych? Miejsce Wrocław, ale wyśle gdzie będzie trzeba. Chciałbym to ogarnąć w tydzień od A do Z
  5. Witam, kupował ktoś z was taki oto grill?? http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7264109519 Jest w podejrzanie dobrej cenie.
  6. No właśnie patrzyłem nawet na allegro i są używki z gwarancją 14dni za 200zl Bo to można w nieskończoność tak iść, można kupić nówki po 720zl ale to daje prawie 3000zl. Ja te nie wiem jak długo będę tym autem jeździł. Mam je 6 lat i w sumie planowałem niedługo zmieniać. Auto też ma nalatane 320tys więc optymistycznie jeszcze z 200 i kaput. Myślę że chyba kupię używki, nie regenerowane za 200zl i będzie dobrze. Myślę że do sprzedaży walne jeszcze 30-40 tys to chyba wytrzymają.
  7. To że jest ich od groma to wiem. Tylko pochodzenie nie pewne. Są albo regenerowane w różnych pieniądzach, albo podejrzanie tanie albo już zbliżone do nowego. Używane to strach bo nie znam źródła, a przecież moje 30-40 tys temu też były dobre. Co do nowych.... cena dobija. Motor cały sprawny kupię w cenie nowych wtrysków.... Z tego co piszesz to może masz coś ciekawego u siebie. Domyślam się że pracujesz w VW. Pozdrawiam
  8. Wiem że regeneracja często nie jest wykonana tak jak być powinna i nie spełnia oczekiwań. Jednak jakbym regenerował to bym tutaj wysłał: Bosch Service Pawlik Komisji Edukacji Narodowej 20, 37-450 Stalowa Wola 725 801 801 https://g.co/kgs/CqHBqx Czytałem opinie i ludzie są bardzo zadowoleni. W busie sprinterze regenerował email wtryski gdzieś we Wrocławiu i też byłem zadowolony, ale to CR i inna sprawa. Osobiście trochę boję się używanych z niesprawdzonego źródła. Na mój chłopski rozum każd sprzedajqcyy powie że "igła i nieduży przebieg". Chyba że macie jakieś sprawdzone źródła z częściami używanymi. Ciężka sprawa żeby się na minę nie wpierd**ić A może ktoś ma na podmianę we Wrocławiu???
  9. Witam, nie mam wiedzy na temat jak zostało to zdiagnozowane. Objawy mojego auta opisałem tutaj: "Dnia 30.05.2018 o 13:52, gudmar napisał: Witam Panowie, Mam passata b6 1,9 TDI 105KM BKC i mam problem z późno załączając się turbina, od ok 2500 jakoś jedzie ale do 2500 to taka turbodziura że szok. Mam go 6 lat i wcześniej był żwawszy. Turbo regenerowane w Borowej jakieś 50-70 tys temu. Czy możecie polecić jakiegoś solidnego gościa co zdiqgnozuje mi problem czy to podciśnienie czy turbina a może jakiś czujnik lub zaworek. Boje się oddawać byle komu bo każdy mówi że turbo na bank. Mój mechanik z którego jestem bardzo zadowolony nie bardzo ma czas siedzieć i szukać co mu dolega bo nie specjalizuje się w VAG. Pozdrawiam" Odpowiedź: "generalnie z czystym sumieniem, zarówno ja jak i @Bart_wro możemy polecić warsztat na ul.Kolarskiej 7/9 Andrzej jest przede wszystkim świetnym diagnostą i nie boi się takich aut jak Barta W8 czy moje V8. Numer tel do niego to 604955473" Oddałem do tego warsztatu i diagnoza że wtryski nie żyją. Jeżeli chodzi o uszczelki czy oringi czy gniazda to miałem kompleksowy remont głowicy jakieś 60-70 tys temu z wymianą gniazd pompowtryskiwaczy na mosiężne i wtedy komplet uszczelek też był wymieniany. Warsztat w którym byłem na diagnostyce specjalizuje się w VW i cieszy się dobrą renomą. Jednak z uwagi że koszty związane z regeneracja wtrysków wąchają się od 1700 do 3000 z montażem w zaleznosci w jakim są stanie to myślałem że oddał bym komuś innemu w celu upewnienia się że diagnoza jest poprawna. Nie wiem co robić. M
  10. Witam Panowie, Szukałem na forum i nie do końca znalazłem. Jakie firmy polecacie do regeneracji pompek? Mam nalatane 320 tys i całkowity brak mocy. Po diagnostyce wyszło że pompki leżą. Pomóżcie, jestem z Wrocławia, ale wchodzi w grę cała Polska.
  11. Witam Panowie, Mam passata b6 1,9 TDI 105KM BKC i mam problem z późno załączając się turbina, od ok 2500 jakoś jedzie ale do 2500 to taka turbodziura że szok. Mam go 6 lat i wcześniej był żwawszy. Turbo regenerowane w Borowej jakieś 50-70 tys temu. Czy możecie polecić jakiegoś solidnego gościa co zdiqgnozuje mi problem czy to podciśnienie czy turbina a może jakiś czujnik lub zaworek. Boje się oddawać byle komu bo każdy mówi że turbo na bank. Mój mechanik z którego jestem bardzo zadowolony nie bardzo ma czas siedzieć i szukać co mu dolega bo nie specjalizuje się w VAG. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy