Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

a gdzie ty 3 ślizgi znalazłeś?

 

No dobrze , jeden jest slizgo-napinaczem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wiziąłem tego vr-a bardziej ze względu na wyposarzenie

 

Nie ściemniaj, bo ja znam prawdę!!! :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie ściemniaj, bo ja znam prawdę!!!
No może na początku wydawało mi się że "Wymiata" ale kiedy to było....:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie: jak sprawdzić czy przeskoczył dolny łańcuch? Ewentualnie czy jest opcja sprawdzenia głowicy bez demontażu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A simering 2zł i 240 zaoszczędzone

A gdzie go dostane ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a gdzie go dostane ??

 

aso vw.. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aso vw..

Pierwszy lepszy normalny sklep motoryzacyjny dobrze zaopatrzony .Ja też wymieniłem bo był ten simering troche twardy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Macie moze jakiegos linka , albo cos innego. Pytalem dzis w intercarsie i w ASO , w obu nie mieli lub nie chcieli szukac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie w aso to najchętniej wepchneli by człowiekowi cały napinacz a tylko sime wystarczy wymienić.Ja mam u siebie w Busku sklep z częściami do ciężarówek ale jest tak doposażony że masakra także poszukiwania dobrego sklepu życzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno mam pytanie, wedlug ASO byli dwa kpl rozrzadu do nr silnika 217 000 i od nr 217 001.

U mnie nr motoru wskazuje stary typ (motor przed 217 000) i taki tez mam zamontowany napinacz, ale ślizg jest już nowy plastikowy.

 

Czy taka mieszanka jest dopuszczalna ?

Czym oprócz materiału rożnia sie ślizgi ??

Dość pilna sprawa bo chciałbym jak najszybciej złożyć auto !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do plastikowego ślizgu jest inny napinacz, do blaszanego też inny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie moze to w takiej konfiguracji pracowac ?? Dodam ze auto jezdzilo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak.. Rozrząd na pojedynczym łańcuchu miał tendencje do rozciągania się, dlatego najlepszy jest na podwójnym. Jeśli chodzi o napinacz to stary był napinany tylko ciśnieniem olejowym a nowy dodatkowo jeszcze sprężyną dlatego jest teoretycznie lepszy. Jest dużo konwersji, że na podwójnym łańcuchu ludzie jeżdżą na nowszym napinaczu, wszystko plug&play dlatego takie konfiguracje działają.. Stary napinacz jest bodajże metalowy oblany plastikiem a nowy tylko już plastikowy..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli rozumiem ze nie ma problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ma problemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok. Dzieki za info , jutro skladam fure.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Stary napinacz jest bodajże metalowy oblany plastikiem a nowy tylko już plastikowy..

Jeśli już to ślizg a nie napinacz ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli już to ślizg a nie napinacz

 

Dokładnie.. Myślałem o czym innym a napisałem co innego..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam pytanie górny napinacz w ogóle nie dział znaczy nie napina łańcucha... o ile dobrze rozumiem jeżeli napinacz jest sprawny to po zgaszeniu silnika lańcuch powinien byc napięty.. a tymczasem wisi jak.... pomijem fakt ze przeskakuje łańcuch szukam przyczyny dlaczego napinacz nie napina... napinacz nowy już 2... cisnienie oleju.. przynajmniej kontrolka gaśnie.. czy jest gdzieś jakiś ukryty myk.. od czego zacząć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności