luki58 Zgłoś #21 Napisano 3 Stycznia 2010 a gdzie ty 3 ślizgi znalazłeś? No dobrze , jeden jest slizgo-napinaczem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkielo82 Zgłoś #22 Napisano 4 Stycznia 2010 wiziąłem tego vr-a bardziej ze względu na wyposarzenie Nie ściemniaj, bo ja znam prawdę!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szykulasty Zgłoś #23 Napisano 4 Stycznia 2010 Czekamy na prawdę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysiek8203 Zgłoś #24 Napisano 5 Stycznia 2010 Nie ściemniaj, bo ja znam prawdę!!! No może na początku wydawało mi się że "Wymiata" ale kiedy to było.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysiek8203 Zgłoś #25 Napisano 12 Stycznia 2010 Mam pytanie: jak sprawdzić czy przeskoczył dolny łańcuch? Ewentualnie czy jest opcja sprawdzenia głowicy bez demontażu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki58 Zgłoś #26 Napisano 16 Stycznia 2010 A simering 2zł i 240 zaoszczędzone A gdzie go dostane ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatb5 Zgłoś #27 Napisano 16 Stycznia 2010 a gdzie go dostane ?? aso vw.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr 22 Zgłoś #28 Napisano 16 Stycznia 2010 aso vw.. Pierwszy lepszy normalny sklep motoryzacyjny dobrze zaopatrzony .Ja też wymieniłem bo był ten simering troche twardy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki58 Zgłoś #29 Napisano 16 Stycznia 2010 Macie moze jakiegos linka , albo cos innego. Pytalem dzis w intercarsie i w ASO , w obu nie mieli lub nie chcieli szukac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr 22 Zgłoś #30 Napisano 16 Stycznia 2010 Panowie w aso to najchętniej wepchneli by człowiekowi cały napinacz a tylko sime wystarczy wymienić.Ja mam u siebie w Busku sklep z częściami do ciężarówek ale jest tak doposażony że masakra także poszukiwania dobrego sklepu życzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki58 Zgłoś #31 Napisano 16 Stycznia 2010 Jeszcze jedno mam pytanie, wedlug ASO byli dwa kpl rozrzadu do nr silnika 217 000 i od nr 217 001. U mnie nr motoru wskazuje stary typ (motor przed 217 000) i taki tez mam zamontowany napinacz, ale ślizg jest już nowy plastikowy. Czy taka mieszanka jest dopuszczalna ? Czym oprócz materiału rożnia sie ślizgi ?? Dość pilna sprawa bo chciałbym jak najszybciej złożyć auto !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #32 Napisano 16 Stycznia 2010 Do plastikowego ślizgu jest inny napinacz, do blaszanego też inny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki58 Zgłoś #33 Napisano 16 Stycznia 2010 Czyli nie moze to w takiej konfiguracji pracowac ?? Dodam ze auto jezdzilo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatb5 Zgłoś #34 Napisano 17 Stycznia 2010 Powiem tak.. Rozrząd na pojedynczym łańcuchu miał tendencje do rozciągania się, dlatego najlepszy jest na podwójnym. Jeśli chodzi o napinacz to stary był napinany tylko ciśnieniem olejowym a nowy dodatkowo jeszcze sprężyną dlatego jest teoretycznie lepszy. Jest dużo konwersji, że na podwójnym łańcuchu ludzie jeżdżą na nowszym napinaczu, wszystko plug&play dlatego takie konfiguracje działają.. Stary napinacz jest bodajże metalowy oblany plastikiem a nowy tylko już plastikowy.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki58 Zgłoś #35 Napisano 17 Stycznia 2010 Czyli rozumiem ze nie ma problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #36 Napisano 17 Stycznia 2010 nie ma problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki58 Zgłoś #37 Napisano 17 Stycznia 2010 Ok. Dzieki za info , jutro skladam fure. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #38 Napisano 17 Stycznia 2010 Stary napinacz jest bodajże metalowy oblany plastikiem a nowy tylko już plastikowy.. Jeśli już to ślizg a nie napinacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatb5 Zgłoś #39 Napisano 17 Stycznia 2010 Jeśli już to ślizg a nie napinacz Dokładnie.. Myślałem o czym innym a napisałem co innego.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarciu11 Zgłoś #40 Napisano 25 Maja 2010 witam mam pytanie górny napinacz w ogóle nie dział znaczy nie napina łańcucha... o ile dobrze rozumiem jeżeli napinacz jest sprawny to po zgaszeniu silnika lańcuch powinien byc napięty.. a tymczasem wisi jak.... pomijem fakt ze przeskakuje łańcuch szukam przyczyny dlaczego napinacz nie napina... napinacz nowy już 2... cisnienie oleju.. przynajmniej kontrolka gaśnie.. czy jest gdzieś jakiś ukryty myk.. od czego zacząć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach