Skocz do zawartości
Jaszczur

Po przekroczeniu 180km/h brak mocy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy od razu na początek powiem że używałem opcji szukaj i nie znalazłem przypadku takiego jak mój mianowicie problem lub nie jest tego typu że wczoraj pocisnąłem auto do prędkości jak w tytule wątka itd wskazówka przekroczyła tylko 180km i ciaach brak reakcji na pedał gazu. Zgasiłem auto i wszystko wróciło do normy auto miało moc jak dawniej wspomnę że tym autem jechałem pierwszy raz z taką prędkością poza tym żaden błąd nie wyskoczył itd. Dzwoniłem dziś do mechanika stwierdził że to może być prędkość max auta i to po prostu włączyło się jakieś fabryczne zabezpieczenie co wy na to?? Dziś chyba dam rade podłączyć go do kompa i zrobić mu logi i wtedy będę mądrzejszy co mu dolega lub nie.... Poza tym przed sekunda rozmawiałem z gościem z Aso i powiedział mi ż jeśli to się zdarzyło jeden raz to nie przejmować się bo mogła przeładować turbina itd gdyby się to częściej zdarzało to wtedy trzeba podjechać do nich.... komentujecie i pozdrawiam......

Edytowane przez Jaszczur

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma żadnej blokady dla tego silnika przy takiej prędkości. Mam identyczny silnik i pojechał znacznie więcej. Nie napiszę ile żeby się zaraz OT postowy nie zrobił ile to komu leci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może rzeczywiście ma ustawione odcięcie przy 180 km/h, znajomy sprowadził kiedyś z Niemiec Toyote Awensis i też miała ograniczenie chyba do 160 km/h, szczególnie jest to możliwe jeżeli za granicą było to auto firmowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje było sprowadzone z Francji a czy było autem firmowym tego nie wiem ciekawe jestem czy mają coś takiego odnotowanego w Aso że auto ma jakąś blokadę jak myślicie poza tym jak myslicie podpinając vaga do auta mozna jakoś wyczaic czy auto ma jakąś blokade?? Poza tym dziwi mnie może to zbieg okoliczności auto straciło moc równo po tym jak przekroczyłem 180km/h.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego,znajdz sporą górkę rozpędź się,przy 180 wrzuc na luz i po gazuj jak obroty nie wkręcają się normalnie tylko dużo wolniej niż na luzie to masz blokade,działa ona na tej samej zasadzie co ASR zatrzymuje dopływ powietrza do silinka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mhmmm górkę znaleźć będzie ciężko żeby się rozpędzić do 180km dzwoniłem przed chwila do Aso w Stalowej gość powiedział że najprawdopodobniej mam jakieś odcięcie ale on niestety nie zna dobrze niemieckiego żeby to wyczytać w historii auta. Jak dziś zrobię logi to je wrzucę na forum może wtedy będę mądrzejszy!! Tylko zastanawiam się jak podłącze vaga gdzie tego szukać w aucie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mhmmm górkę znaleźć będzie ciężko żeby się rozpędzić do 180km dzwoniłem przed chwila do Aso w Stalowej gość powiedział że najprawdopodobniej mam jakieś odcięcie ale on niestety nie zna dobrze niemieckiego żeby to wyczytać w historii auta. Jak dziś zrobię logi to je wrzucę na forum może wtedy będę mądrzejszy!! Tylko zastanawiam się jak podłącze vaga gdzie tego szukać w aucie??

 

Kolego ja też mam paszteta takiego jak ty i też z francji, i początkowo miałem takie zdarzenie jak ty i to było właśnie przeładowywanie turbiny ( w moim przypadku) tylko przy prędkości 140/150 km/h na 4biegu. W ASO powiedzieli mi że muszę poprostu autko odmulić. Tak też uczyniłem, iklka dni ostro mu dałem w palniczek aż się czarno robiło za mną, ale teraz auto śmiga jak zloto i tak 205 km/h to udaje się nim pojechać. Więc jeśli nic nie wynajdą Ci w ASO że masz jakąś blokadę to może spróbuj autko porządnie przedmuchać.

Życze rozwiązania sprawy i min 200km/h !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to też jest możliwe,najlepiej zrobić to na trzecim biegu przytrzymać go na maxymanlych obrotach przez jakieś 5 sekund po kilka razy tylko z wyczuciem żeby nic ci nie pękło :D i pociskać nim od świateł do świateł przez kilka dni ja tak w swoim robie dość często,jak to mówią koledzy z forum,jest takie coś jak PSJ (pizdowaty styl jazdy) przez takie coś auto można strasznie zamulić...mógł tak ktoś jeżdzic w Francji...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przekroczyła tylko 180km i ciaach brak reakcji na pedał gazu. Zgasiłem auto i wszystko wróciło do normy auto miało moc jak dawniej wspomnę że tym autem jechałem pierwszy raz z taką prędkością poza tym żaden błąd nie wyskoczył itd

 

kolega opisuje klasyczny przypadek błędu "pressure limit exceeded...", a nie żadną blokadę prędkości... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety podłączyć pod kompa będę miał możliwość dopiero w następny czwartek dziś go strasznie cisnąłem itd i mam takie wrażenie że teraz się zbiera strasznie az wciska w fotel :):):) może jak to mówią koledzy (PSJ) za bardzo go oszczędzam i powinienem go czasem przegonić dziś jechałem 160km/h niestety na więcej nie można było wszystko było w porządku. Jak go podłącze do kompa to dam znać czy coś jest niepokojącego!!! Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... w "przegonieniu" nie chodzi o to, żeby jeździć ze stałą prędkością, tylko o to, żeby rozruszać kierowniczki. Kierowniczki "ruszają się" w chwili, gdy turbina zaczyna pracować zbyt szybko pod wpływem ciśnienia spalin -> zmienia się kąt natarcia spalin na łopatki -> zmniejsza się prędkość wirnika -> ogranicza się ciśnienie w kolektorze dolotowym.

 

Jazda z dużą, stałą prędkością to *NIE* to, o co tutaj chodzi... :)

 

Żeby rozruszać te kierowniczki (i nie dać im się zastać) musisz po prostu kilka razy dziennie zrobić sprint od 0 do 100km/h zmieniając biegi (różnice ciśnień). Na spalaniu się to nie odbije na tyle, żebyś poczuł przy tankowaniu pełnego baku. Po prostu podnieś sobie ciśnienie od czasu do czasu, ale w granicach dopuszczalnych prędkości na polskich drogach - wystarczy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak tak wiem kolego że przy stałej prędkości nie rozruszam tym kierowniczek. Jesli dobrze zrozumiałem mam go wkręcać na wysoki obroty np 3500-4000tys i dopiero zmieniać bieg żeby dogodzić kierowniczką tak??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w dużym skrócie -> musisz kilka razy wcisnąć pedał gazu głębiej niż zwykle ;) przy prawidłowo funkcjonującej turbinie układ regulacji "ma co robić" już po przekroczeniu 2000RPM...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok kolego dzięki jak będę miał logi itd wrzucę je na forum zerkniecie wtedy czy coś z nim nie tak ale to dopiero w następny czwartek!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam podobny problem tylko u mnie z trudem wyciąga 150km|h i na tym się kończy

podłączyłem go pod wag i wyszły mi następujące błędy

1265 Zawór recyrkulacji spalin N18

624 Zazębienie sprężarki klimatyzacji

1262 Elektro zawór ograniczania ćiśnienie doładowania

1282 Zawór rozdzielczy klapy kolektora ssącego

626 Lampka kontrolna włączania świecy żarowej K29

1613 Przekaźnik pompy chłodzenia paliwa wadliwe działanie obwodu

1015 Sterowanie wentylatora chłodnicy

1266 Przekaźnik świec żarowych J52

1193 przekaźnik małych mocy grzania J359

1194 Przekaźnik dużych mocy grzania J360

 

czy może któryś być przyczyną

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam mam podobny problem tylko u mnie z trudem wyciąga 150km|h i na tym się kończy

podłączyłem go pod wag i wyszły mi następujące błędy

1265 Zawór recyrkulacji spalin N18

624 Zazębienie sprężarki klimatyzacji

1262 Elektro zawór ograniczania ćiśnienie doładowania

1282 Zawór rozdzielczy klapy kolektora ssącego

626 Lampka kontrolna włączania świecy żarowej K29

1613 Przekaźnik pompy chłodzenia paliwa wadliwe działanie obwodu

1015 Sterowanie wentylatora chłodnicy

1266 Przekaźnik świec żarowych J52

1193 przekaźnik małych mocy grzania J359

1194 Przekaźnik dużych mocy grzania J360

 

czy może któryś być przyczyną

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=16816

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności