pszemek Zgłoś #81 Napisano 12 Kwietnia 2010 Ja bym założył porządny termostat. Temperatura pomiędzy 90 a 100 w korku to normalka. Wentylator się odpala i schładza do 90. Szkoda silnika, bo jest słabo dogrzany. Nie zapominajmy, że w zestawie zegarów jest wskaźnik temperatury, a nie miernik Mi na trasie też wskazywał 85st, w korkach wentylator włączał się przy 95st, dopiero jak porównałem z termometrem rtęciowym okazało się że pokazuje za mało o 5 stopni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ratkos Zgłoś #82 Napisano 13 Kwietnia 2010 Lepiej zeby miał mniejsza temperature nizeby mi sie kolejny kolejny kolejny raz zagotowal -.- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariusz_ber Zgłoś #83 Napisano 14 Kwietnia 2010 Tak przewodem odpowietrzającym jest przewód który wchodzi do zbiorniczka wyrównawczego od góry czy przewód był ciepły niewiem nie sprawdzałem Czy w tym przewodzie powinno się coś znajdować, jakiś filtr na śmiecie, czy on jest pusty ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #84 Napisano 14 Kwietnia 2010 Czy w tym przewodzie powinno się coś znajdować, jakiś filtr na śmiecie, czy on jest pusty ? Chłopie, orientuj się trochę... post #74 na poprzedniej stronie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariusz_ber Zgłoś #85 Napisano 14 Kwietnia 2010 (edytowane) Dziś wymontowałem ponownie termostat i przewód odpowietrzający jest drożny i dalej to samo temperatura skacze, w samochodzie brak ogrzewania, a wentylator się nie włącza ... No i czujnik najprawdopodobniej padł, jak jechałem trzymał temperature 85 - 90 C, na światłach skacze do 110 C potem spada do 90 C ale wiatrak nie działa, Więc jutro wymienie termowłącznik i zobacze czy da efekt !! Edytowane 15 Kwietnia 2010 przez Mariusz_ber Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ratkos Zgłoś #86 Napisano 17 Kwietnia 2010 Sprawdz na krótko czy działa wentylator mogł także pójśc silnik wentylatora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariusz_ber Zgłoś #87 Napisano 18 Kwietnia 2010 Sprawdz na krótko czy działa wentylator mogł także pójśc silnik wentylatora SIlnik wentylatora działa, Czujnik działa, No i teraz wymieniłem pompę wody i wszystko wróciło do normy! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus Zgłoś #88 Napisano 18 Kwietnia 2010 Lepiej zeby miał mniejsza temperature nizeby mi sie kolejny kolejny kolejny raz zagotowal -.- Jak założysz porządny termostat to się nie zagotuje. Będzie właściwa temperatura i wtedy będzie LEPIEJ. A koszt termostatu zwróci Ci się po ok 1000-1500km (różnica w spalaniu silnika pracującego we właściwej temp. a silnika niedogrzanego). Nie wspomnę już o szybszym zużywaniu się niedogrzanego silnika - tego już tak łatwo niestety policzyć się nie da Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ratkos Zgłoś #89 Napisano 18 Kwietnia 2010 Dziś przy takiej ładnej pogodzie bardzo gorąco było, i powiem wam szybciej sie dogrzał i trzymał w mieście jak i za miastem temperature 90 stopni, a tą temp. otrzymał po przejechaniu moze 7km więc szybko, oczywiscie przy spokojniej jeżdzie więc myśle ze samochud ma odpowiednią temp. pracy a na lato będzie wyśmienicie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus Zgłoś #90 Napisano 19 Kwietnia 2010 ... temperature 90 stopni, a tą temp. otrzymał po przejechaniu moze 7km więc szybko... Wiesz co, mój 2.0 do takiej temperatury rozgrzewał się przy -10 stopniach po ok 4-5km więc nie wydaje mi się żeby to było szybko - ale może to tylko moje subiektywne odczucie... Najważniejsze że Ty jesteś zadowolony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ratkos Zgłoś #91 Napisano 19 Kwietnia 2010 (edytowane) Wcześniej podobnie sie rozgrzewał w zime po przejchaniu 10 km miał może 70 stopni maksymalnie. Skoro w zime bardzo długo się rozgrzewa silnik i mu to nic nieszkodzi to myśle ze nie powinno to zaszkodzic w lato ze rozgrzeje sie troche dłuzej ale za to sie nie zagotuje mi gdzies w trasie lub gdzies w innym miescie tylko nie wiadomo jak długo to pociągnie taki układ ;/ będzie trzeba pomyślec o tym ;| Edytowane 19 Kwietnia 2010 przez Ratkos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach