lopee Zgłoś #21 Napisano 23 Listopada 2013 Witam, jesli jest problem z wyskakującą linką z licznika (często jest tak, że jak się nieumiejętnie wkłada w to gniazdo to sie ugina i juz nie siedzi dobrze) to przy wkladaniu go w deske to można zrobic tak, że rozbiera sie licznik - sciagasz szybke i odkrecasz predkosciomierz i pozniej wkladasz sobie licznik i widzisz czy dobrze siadla linka w gniezdzie, potem wkladasz ostroznie predkosciomierz, przykrecasz a na koncu szybka i powinno byc dobrze. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoda2 Zgłoś #22 Napisano 14 Maja 2015 Urwała mi się dziś linka od prędkościomierza przy skrzyni ,tak że cała końcówka została w napędzie .Próbowałem wyjąć jakoś ją igłą ale nie dało rady.Wykręciłem cały napęd ze skrzyni myśląć że będzie łatwiej i guzik z tego nie dało rady.Podjechałem do sklepu i kupiłem sam ślimak bez obudowy bo twierdzą że w całości nigdzie nie kupię.Jak zdjąć obudowę żeby założyć ją na nowy ślimak?Planuję podjechać jutro na szrot może kupię jakąś używkę tylko nie wiem czy jest jakaś różnica w napędzie czy będzie pasować?Zegary bez obrotomierza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoda2 Zgłoś #23 Napisano 18 Maja 2015 Powracam z moim prędkościomierzem ,otóż założyłem obudowę na nowy ślimak oraz kupiłem kompletny napęd wraz z linką na szrocie .Założyłem nowy ślimak i nową linkę (kupioną w sklepie) i prędkość pokazuje poprawnie ale potwornie coś rzęzi podczas jazdy przy liczniku.Założyłem drugi zegar prędkościomierza ,efekt ten sam.Wymieniłem na linkę ze szrotu wskazówka lata jak głupia ,wymieniłem napęd na ten ze szrotu to samo.Znowu nowa linka kupiona w sklepie -słychać znowu potworne rzężenie .Kombinowałem już na różne sposoby ,drugi ślimak, druga linka inny prędkościomierz przesmarowałem nawet linki i żadnej poprawy.Wcześniej przed urwaniem się linki wszystko było dobrze.Linka na pewno jest dobrze umieszczona w gnieździe prędkościomierza jak i dobrze przykręcona do napędu.Zresztą nie pierwszy raz to już robiłem i zawsze było dobrze.Ciekawi mnie tylko fakt że nowa linka ze sklepu jest w całości wyjmowana z pancerza a oryginały już nie .,Pomóżcie bo mnie krew zaleje! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #24 Napisano 18 Maja 2015 Rzężenie czy pstrykanie, czasem wystarczy wcisnąć reset licznika kilometrów aby problem zniknął. Można jeszcze wstawić plastikową lub coś w ten deseń podkładkę na króciec od strony licznika, wszystko zależy od budowy obracającej sie ośki w króćcu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoda2 Zgłoś #25 Napisano 18 Maja 2015 Rzężenie czy pstrykanie, czasem wystarczy wcisnąć reset licznika kilometrów aby problem zniknął.Rzężenie i szum jakby ocierającej się linki ,na nowej lince wskazówka chodzi ładnie tylko ten szum i rzężenie zmieniające się przy prędkości,na starej lince ze szrotu cisza za to wariująca wskazówka prędkościomierza .Resetowałem licznik kilometrów nie pomogło.Kupić nową linkę czy co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
broki Zgłoś #26 Napisano 19 Maja 2015 Miałem kiedyś w B3 to samo - nowa linka chodziła bardzo głośno. Trochę się polepszyło jak przesmarowałem ją olejem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoda2 Zgłoś #27 Napisano 19 Maja 2015 Miałem kiedyś w B3 to samo - nowa linka chodziła bardzo głośno. Trochę się polepszyło jak przesmarowałem ją olejem.Przesmarowałem ją smarem i żadnego efektu,żadnej przyjemności z jazdy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper1986 Zgłoś #28 Napisano 21 Maja 2015 Wężyk podciśnienia odpowiada za wskazania mfa (średnie spalanie), natomiast za wskazania prędkościomierza odpowiada impulsator w skrzyni biegów podający sygnał na pin 27 kostki licznika. Wyjmij kostkę, sprawdz czy tam wszystko łączy. Tak samo przy skrzyni biegów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper1986 Zgłoś #29 Napisano 26 Maja 2015 Połączenia sprawdzone a prędkości nadal brak. Jak mogę sprawdzić czy jakiś sygnał ten impulsator wysyła i czy do licznika dociera? Da się to zrobić na postoju? Impulsator posiada trzy przewody: zasilanie + zasilanie - wyjście impulsów (impulsy w postaci podawania masy) Na włączonym zapłonie sprawdzasz miernikiem czy masz zasilanie na dwóch przewodach, trzeci będzie wyjściem impulsów na licznik. Następnie bierzesz kawałek przewodu i wpinasz się w zasilanie + impulsatora oraz wyjście impulsów. Przewód daj jakoś do kabiny i podczas jazdy (impulsy podaje tylko jadąc do przodu) obserwuj miernik. Ma wskazywać pojawiające się i zanikające napięcie akumulatora. Możesz też wyjąć impulsator ze skrzyni i kręcąc nim obserwować miernik. Jak kto woli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach