Skocz do zawartości
Gość fafa69

Jaka Instalacja LPG

Rekomendowane odpowiedzi

Gość fafa69

Mam pytanie do fachowców , jaką instalację gazową zamontować do Passata 1,6 typ silnika AHL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lulacz
jaką instalację gazową zamontować do Passata 1,6 typ silnika AHL

Też swego czasu miałem ten sam dylemat.

Postawiłem na prostotę i się nie zawiodłem - ten silnik również dobrze chodzi bez sekwencji.

Mam centralkę i sterownik BINGO S ,parownik Zavoli, dwa zabezpieczenia strzału - które nigdy nie były użyte.

Szczerze polecam zważywszy na róznice cenową - w moim przypadku to 1000 zł.

Gdyby ceny w koninie nie były najwyższymi w polsce pewnie założyłbym sekwencję.

Z moją instalką nie mam żadnych problemów . Spalanie wyższe od pb -tylko 1L ,osiągi predkosci niższe o 5km/h , przyspieszenia -róznicy nie ma(kwestia ustawień).

 

polecam i pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kantorek

Ja mam DT System - ogólnie żadnych problemów - polecam z czystym sumieniem :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gorny7

Landi Renzo LCS EE 2200zł butla w koło bez problemów szybka elektronika(Wyższa półka instalacji gazowych) miałem ja też w Toyocie Carinie bez problemów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ra11

Przeszedłem trzy samochody z instalacją gazową. Róznych firm instalacje. I najgorsze, że z im "niższej półki" tym mniejsze problemy (no ale to pewnie tylko taki zbieg okoliczności) Może dlatego w końcu przesiadłem się na diesla. Jesli teraz miałbym montować instalacje LPG to pierwszym kryterium i pewnie prawie ostatnim to byłaby dostępność serwisu w moim mieście lub najbliższej okolicy danej firmy. Zwróć bardziej uwage na opinie na temat danego serwisu niż na instalacje jaka on montuje. Zobacz jak upina wiązki,Jak montuje przetworniki i parownik, jakie węze stosuje, jak długo istnieje na rynku. Przemyśl w jaki sposób chcesz aby przełączał się z benzyny na gaz i upewnij na 100% że takie układy montują. Jeśli juz dojdzie do wyboru rodzaju instalacji to najlepiej gdy montuje ją kilka warsztatów, a przynajmniej serwisuje (posiada oprogramowanie) Naprawde jest to bardzo ważne, co oszczedzi Tobie niepotrzebnych nerwów i kilometrów.

Oczywiście moje doświadczenie wiąże się z tymi tańczymi instalacjami powiedzmy do 3-3,5 tys. zł. Nie wypowiadam sie na temat tych droższych przy których np. instalacja korzysta z oryginalnego komputera. (one są chyba nazywane IV generacji - nie jestem pewien od ponad roku nie jestem w temacie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Widzę, że wątek od dawna nieaktywny. Chciałbym więc ponowić pytanie. Jaką instalację (komputer, reduktor, wtryskiwacze) moglibyście z czystym sumieniem polecić do tego autka. A zapytam też inaczej. Czego się na pewno wystrzegać.

 

Pozdrawiam serdecznie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zakładem nowego jak przecież widać. Dzięki, zajrzę tam, poczytam, być może zapytam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Soorki nie spojrzałem.A jak już zamontujesz to służę pomocą :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sprawy;), w zasadzie masz rację, tamto miejsce jest jednak właściwsze. Praktycznie już całość przeczytałem i tak :

- skłaniałbym się do sekwencji STAG 300 (chyba, że teraz są nowsze?), ale widzę, że to tylko jeden z elementów, pozostają wtryskiwacze, reduktor, ... - i tu już kompletnie nic nie wiem :confused: Może ktoś pokusiłby się o zaproponowanie całego kompletu?

Hej!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stag 300 nie plus nie premium,reduktor scorpion lub EG,wtryski magiki lub matrix HD 344.

Nazwy valtek,kme,tomasetto chyba że elektrozawór i wlew,omijaj z daleka.Nie schodź cenowo poniżej 2800.Jak dasz mniej to więcej dołożysz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie zakładem nowego jak przecież widać. Dzięki, zajrzę tam, poczytam, być może zapytam

 

Poczytaj jeszcze tu: http://lpg-forum.pl/

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Stag 300 nie plus nie premium, ...

Nazwy valtek,kme,tomasetto ...omijaj z daleka.

 

czyli jaką? bo teraz to już zgłupiałem do reszty:confused:, tyle pochlebnych recencji czytałem o STAG-u, jedyna nazwa, która jeszcze coś mi mówi to BRC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

STAG 300 ok ,STAG 300 model plus/premium to jakas tam nowość lecz posiada pare niedopracowanych szczegółów co negatywnie wpływa na działanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrozumiano, tak mi się jakoś szyk wyrazów pomieszał:)

A co tym BRC?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam stag 4 ,listwa magic jet , oraz reduktor scorpion st .dziala bez problemu ale na razie zrobilem na tym 7000 km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam mam BRC i też jestem zadowolony. Najważniejszy jest montażysta :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ten STAG 4 to jakaś "nowsza" wersja STAG 300?

I że tak jeszcze zapytam, ile Cię szarpnęła?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie to auto pójdzie na każdym typie wtrysku, jasne jeśli bym miał montować to towar sprawdzony, najbardziej rozpopularniony a serwis możliwy na każdym warsztacie. Możliwość montażu w przypadku uszkodzenia któregoś z elementów mechanicznych innego zamiennika co w przypadku brc nie jest już takie proste i tanie.

 

Na chwilę obecną taką wtryskową instalację np.stag200 można już zamontować ze zbiornikiem w koło 1750zł. Więc moim zdaniem przepłacanie nie ma sensu. Do pasków 1.8t proponuję coś nowego za rozsądne pieniądze a najwyższa półka (na tą półkę brc z pewnością jeszcze nie wskoczyło). Aktualnie testuję ją w swoim aucie (moc około 200KM) instalację Stag Premium

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_zlydzial1

_zamkniety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności