Gość fafa69 Zgłoś #1 Napisano 5 Września 2006 Mam pytanie do fachowców , jaką instalację gazową zamontować do Passata 1,6 typ silnika AHL Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lulacz Zgłoś #2 Napisano 5 Września 2006 jaką instalację gazową zamontować do Passata 1,6 typ silnika AHL Też swego czasu miałem ten sam dylemat. Postawiłem na prostotę i się nie zawiodłem - ten silnik również dobrze chodzi bez sekwencji. Mam centralkę i sterownik BINGO S ,parownik Zavoli, dwa zabezpieczenia strzału - które nigdy nie były użyte. Szczerze polecam zważywszy na róznice cenową - w moim przypadku to 1000 zł. Gdyby ceny w koninie nie były najwyższymi w polsce pewnie założyłbym sekwencję. Z moją instalką nie mam żadnych problemów . Spalanie wyższe od pb -tylko 1L ,osiągi predkosci niższe o 5km/h , przyspieszenia -róznicy nie ma(kwestia ustawień). polecam i pozdrawiam! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kantorek Zgłoś #3 Napisano 5 Września 2006 Ja mam DT System - ogólnie żadnych problemów - polecam z czystym sumieniem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gorny7 Zgłoś #4 Napisano 5 Września 2006 Landi Renzo LCS EE 2200zł butla w koło bez problemów szybka elektronika(Wyższa półka instalacji gazowych) miałem ja też w Toyocie Carinie bez problemów Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ra11 Zgłoś #5 Napisano 5 Września 2006 Przeszedłem trzy samochody z instalacją gazową. Róznych firm instalacje. I najgorsze, że z im "niższej półki" tym mniejsze problemy (no ale to pewnie tylko taki zbieg okoliczności) Może dlatego w końcu przesiadłem się na diesla. Jesli teraz miałbym montować instalacje LPG to pierwszym kryterium i pewnie prawie ostatnim to byłaby dostępność serwisu w moim mieście lub najbliższej okolicy danej firmy. Zwróć bardziej uwage na opinie na temat danego serwisu niż na instalacje jaka on montuje. Zobacz jak upina wiązki,Jak montuje przetworniki i parownik, jakie węze stosuje, jak długo istnieje na rynku. Przemyśl w jaki sposób chcesz aby przełączał się z benzyny na gaz i upewnij na 100% że takie układy montują. Jeśli juz dojdzie do wyboru rodzaju instalacji to najlepiej gdy montuje ją kilka warsztatów, a przynajmniej serwisuje (posiada oprogramowanie) Naprawde jest to bardzo ważne, co oszczedzi Tobie niepotrzebnych nerwów i kilometrów. Oczywiście moje doświadczenie wiąże się z tymi tańczymi instalacjami powiedzmy do 3-3,5 tys. zł. Nie wypowiadam sie na temat tych droższych przy których np. instalacja korzysta z oryginalnego komputera. (one są chyba nazywane IV generacji - nie jestem pewien od ponad roku nie jestem w temacie) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario430 Zgłoś #6 Napisano 16 Września 2009 Witam! Widzę, że wątek od dawna nieaktywny. Chciałbym więc ponowić pytanie. Jaką instalację (komputer, reduktor, wtryskiwacze) moglibyście z czystym sumieniem polecić do tego autka. A zapytam też inaczej. Czego się na pewno wystrzegać. Pozdrawiam serdecznie! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #7 Napisano 16 Września 2009 Niepotrzebnie zakładałeś wątek,gdyż jest na to oddzielny dział. http://forum.vw-passat.pl/forumdisplay.php?f=22 Tylko nie zakładaj nowego,poczytaj masz tam wszystko czego potrzebujesz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario430 Zgłoś #8 Napisano 16 Września 2009 Nie zakładem nowego jak przecież widać. Dzięki, zajrzę tam, poczytam, być może zapytam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #9 Napisano 16 Września 2009 Soorki nie spojrzałem.A jak już zamontujesz to służę pomocą Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario430 Zgłoś #10 Napisano 16 Września 2009 Nie ma sprawy;), w zasadzie masz rację, tamto miejsce jest jednak właściwsze. Praktycznie już całość przeczytałem i tak : - skłaniałbym się do sekwencji STAG 300 (chyba, że teraz są nowsze?), ale widzę, że to tylko jeden z elementów, pozostają wtryskiwacze, reduktor, ... - i tu już kompletnie nic nie wiem Może ktoś pokusiłby się o zaproponowanie całego kompletu? Hej! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #11 Napisano 16 Września 2009 Stag 300 nie plus nie premium,reduktor scorpion lub EG,wtryski magiki lub matrix HD 344. Nazwy valtek,kme,tomasetto chyba że elektrozawór i wlew,omijaj z daleka.Nie schodź cenowo poniżej 2800.Jak dasz mniej to więcej dołożysz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lestat Zgłoś #12 Napisano 16 Września 2009 Nie zakładem nowego jak przecież widać. Dzięki, zajrzę tam, poczytam, być może zapytam Poczytaj jeszcze tu: http://lpg-forum.pl/ Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario430 Zgłoś #13 Napisano 16 Września 2009 Stag 300 nie plus nie premium, ...Nazwy valtek,kme,tomasetto ...omijaj z daleka. czyli jaką? bo teraz to już zgłupiałem do reszty:confused:, tyle pochlebnych recencji czytałem o STAG-u, jedyna nazwa, która jeszcze coś mi mówi to BRC Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #14 Napisano 16 Września 2009 STAG 300 ok ,STAG 300 model plus/premium to jakas tam nowość lecz posiada pare niedopracowanych szczegółów co negatywnie wpływa na działanie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario430 Zgłoś #15 Napisano 16 Września 2009 Zrozumiano, tak mi się jakoś szyk wyrazów pomieszał A co tym BRC? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lozik2 Zgłoś #16 Napisano 16 Września 2009 Ja mam stag 4 ,listwa magic jet , oraz reduktor scorpion st .dziala bez problemu ale na razie zrobilem na tym 7000 km. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirk Zgłoś #17 Napisano 16 Września 2009 Ja tam mam BRC i też jestem zadowolony. Najważniejszy jest montażysta Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario430 Zgłoś #18 Napisano 16 Września 2009 A ten STAG 4 to jakaś "nowsza" wersja STAG 300? I że tak jeszcze zapytam, ile Cię szarpnęła? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damianawt Zgłoś #19 Napisano 16 Września 2009 Panowie to auto pójdzie na każdym typie wtrysku, jasne jeśli bym miał montować to towar sprawdzony, najbardziej rozpopularniony a serwis możliwy na każdym warsztacie. Możliwość montażu w przypadku uszkodzenia któregoś z elementów mechanicznych innego zamiennika co w przypadku brc nie jest już takie proste i tanie. Na chwilę obecną taką wtryskową instalację np.stag200 można już zamontować ze zbiornikiem w koło 1750zł. Więc moim zdaniem przepłacanie nie ma sensu. Do pasków 1.8t proponuję coś nowego za rozsądne pieniądze a najwyższa półka (na tą półkę brc z pewnością jeszcze nie wskoczyło). Aktualnie testuję ją w swoim aucie (moc około 200KM) instalację Stag Premium Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #20 Napisano 25 Września 2009 _zlydzial1 _zamkniety Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach