Skocz do zawartości
Gość cupra_r5

problem z odpaleniem 1.8 RP

Rekomendowane odpowiedzi

Gość cupra_r5

witam kupilem passata b3 1.8 z jednopunktem 1989 rok na chodzie wymieniłem wszystkie paski i samochod nie chce odpalic. Rozrząd i aparat ustawiony na znakach iskra jest apliwo jest ale nie odpala prosze o pomoc co to moze byc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A przewody zapłonowe dobrze podłączyłeś :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro nie odpala po wymianie pasków, to rozrząd do przeglądu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość cupra_r5

przewodów wogole nie sciagałem bo po co a wczesniej wszystko bylo ok a jak bym nawet zle podłaczyl to by mi zaskoczył i zgasł albo by nie równo chodził a on kreci paliwo dochodzi iskra jest a nie pali

 

---------- Post added at 16:20 ---------- Previous post was at 16:18 ----------

 

rozrząd jest na 100% dobrze założony bo inczej by sie znaki na kółkach i kopółce nie licowały

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A robiles swoje znaki przy wymianie paska czy polegales na fabrycznych?? Ja mialem akcje ze mi matol w warsztacie na odwrot kolo pasowe od rozrzadu zamontowal i byly znaki tylko ze nie w tym miejscu na kole co z drugiej strony. Sprawdz czy masz dobrze zalozone kolo pasowe. Powinien byc znaczek VW Audi a jak go nie ma to znaczy ze jest na odwrot. Poza tym w ABS masz jeszcze walek posredni i jego tez powinienes ustawic. On odpowiada za napedzanie rozdzielacza zapolonu. Innej mozliwosci nie widze, albo rozrzad albo zapolon.

 

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość cupra_r5

ja mam rp ale te kółka zobacze dzieki pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Budowa silnika nie rozni sie zbytnio od ABS i ADZ. Konstrukcja jest niemal identyczna takze ten walek posredni rowniez u ciebie sie znajduje :) Aha pamietaj ze jak zapali to trzeba ustawic kat wyprzedzenia zplonu (tak sie powinno robic po kazdej wymianie rozrzadu)

 

Powodzenia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość cupra_r5

dzieki za pomoc okazało sie ze znaki na kołach po ustawieniu rozrządu znajdują sie w kompletnie innych miejscach nie wiem dlaczego ? Ale najważniejsze ze pasek odpalił i już jeżdzi

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo zawsze po zmontowaniu rozrzadu obracasz walem pelne 360 stopni, bo czesto zdarza sie ze np: zamiast 1 tloka w GMP, bedzie tlok 4 ;) i juz masz rozrzad calkowicie przesuniety :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
okazało sie ze znaki na kołach po ustawieniu rozrządu znajdują sie w kompletnie innych miejscach
Skoro nie odpala po wymianie pasków, to rozrząd do przeglądu.

I było się upierać przy swoim. :)

rozrząd jest na 100% dobrze założony bo inczej by sie znaki na kółkach i kopółce nie licowały

Ciesz się ze nie masz diesla, bo już pewnie trzeba by silnik remontować po takim zabiegu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od może 2 dni mam dziwnie z odpalaniem. Tzn za pierwszym razem przekręcam kluczyk, zapalają się normalnie kontrolki i słychać takie bzzzzzzzzz. Cofam kluczyk odpalam jeszcze raz i jest ok. Za pierwszym razem nie ma rozruchu a za drugim jest już normalnie. O co chodzi?

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony regulamin pkt 2.1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W B3 nic pomiędzy stacyjką a rozrusznikiem nie ma.

Więc o ile nie ma namieszane w kablach to albo kostka stacyjki dogorywa, albo automat w rozruszniku się przycina.

Sprawdź czy po przekręceniu kluczyka na kontrolki można silnik śrubokrętem przy rozruszniku uruchomić i masz odpowiedź.

Ewentualnie przed pierwszym uruchomieniem obstukaj delikatnie rozrusznik młotkiem i dopiero spróbuj odpalić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
słychać takie bzzzzzzzzz

Elektromagnes do wymiany, bo jak by było brrrrrrrrrrrr to bendix.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z moim passatem 1.8 RP na LPG. a więc auto od pewnego czasu zaczęło szaleć obrotami zbyt wysokie na biegu jałowym i ciężko odpalał i dużo palił więc wymieniłem czujnik niebieski i pod maską znalazłem urwany przewód od instalacji gazu łączy się z sondą lambdą. wykasowałem błędy wyczyściłem świece i zapaliłem auto do czasu włączenia wentylatora chodziło na luzie na wolnych obrotach przejechałem się na stację i z powrotem ok 7-10 km i znów to samo. może ktoś podpowiedzieć co może być?

a dodam że na benzynie gdy łagodnie dodaje gazu to jest wszystko ok a jak mocno depne to się dusi dla zasady wymieniłem filtr paliwa.

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, zamieszczę tutaj to samo, może ktoś mi pomoże.

Witam. Pierwszy post na tym forum. Otóż, kupiłem niedawno passata b3 z 1991 roku. Silnik 1.8 RP w gazie. Mam mały problem. Jak kupiłem autko, to odpalało i jeździło tylko na gazie. Wymieniłem pompę paliwa i wtrysk. Po tym wszystkim wymienilem butlę, bo homologacja się skończyła. Przy okazji wymienili mi reduktor i filtr gazu. Teraz passat chodzi bardzo dobrze na gazie, ale na benzynie dławi się cały czas, czasami gaśnie. Do tego na zimnym silniku jest tragedia odpalić samochód. Jak już odpali, to obroty wahają się pomiędzy 300-500. Na ciepłym normalnie jakieś 900 i na gazie i na benzynie (btw, czy to nie jest troszke za mało jak na zagazowany silnik?). Dzięki za ewentualne podpowiedzi co to może być.

 

Wymieniłem krokowy, ale silnik dalej za szybko gubi obroty, jak wrzucę sprzęgło, i po prostu gaśnie. Co do dławienia na paliwie, czy to może być wina przewodów paliwowych? Może są zapchane, albo cuś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności