mateusz_op Zgłoś #1 Napisano 11 Lipca 2009 Prosze o opinie osob ktore robiły taka operacje a nie o odpowiedzi typu "daj sobie spokuj nie oplaca sie" Prosze o pomoc osoby ktore robiły cos podobnego poniewaz mam pewien problem z instalacja elektryczna i ukladem podcisnien. Ze strony mechanicznej mysle ze wszystko juz zrobione jest ok. W ktorym miejscu zamontowac chlodniczke paliwa??? Wiazka silnika wraz z kompem (ta w komorze silnika) jest od awx, czy wie ktos jakie zmiany trzeba dokonac w instalacji elektrycznej pod kokpitem?? Z gory dziękuje za pomoc, jestem z woj opolskiego, jest ktos w mojej okolicy oblatany w tym temacie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #2 Napisano 11 Lipca 2009 W ktorym miejscu zamontowac chlodniczke paliwa??? Od strony pasażera, ale to nie jest chłodnicza paliwa :D:D:D jeśli mamy na myśli to samo P.S. na Forum A4 jest osoba która zrobiła taki przeszczep! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateusz_op Zgłoś #3 Napisano 11 Lipca 2009 chlodniczka płynu chlodzącego paliwo ;P maslo maslane więc napisałem w skrocie. Z prawej strony jest osuszacz do klimy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #4 Napisano 11 Lipca 2009 pisz do worthersee, on zrobił z 1,6 AHL na 1,9TDI 115KM AJM później na 130 AWX automat i na koniec AWX 6biegów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateusz_op Zgłoś #5 Napisano 16 Lipca 2009 nikt więcej nie ma pojęcia na ten temat?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #6 Napisano 16 Lipca 2009 no chyba swapa ze starego 3b na silnik od 3bg nie jest codziennością, więc co sie dziwisz. Pisz do niego, a jak sie nie bedzie odzywać dam Ci jego gg lub tel. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PASSAT B5 TDI Zgłoś #7 Napisano 3 Maja 2011 odgrzewam kotleta potrzebuje opis całej operacji swapu afn na awx lub avf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Luksus40% Zgłoś #8 Napisano 4 Stycznia 2012 Specjalnie zalogowałem się na tym forum aby Ci odpowiedzieć wszystko czego potrzebujesz jest w Autodacie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo_720 Zgłoś #9 Napisano 17 Grudnia 2012 Odgrzeje kotleta. Noszę się od dłuższego czasu ze swapem silnika z AFN na AWX. Będę posiadał kompletny silnik z wiązką, skrzynią biegów (6 biegów), sprzęgłem, praktycznie kompletny swap prócz zegarów i baku paliwa. Czy będę musiał też dokupić te graty? Mówię o zegarach i baku paliwa? Ponoć sam swap silnika z AFN na AWX to p&p, w elektryce coś trzeba grzebać z przekaźnikami od pompy paliwa. Przerabiał ktoś może z forum temat takiego swapu? Byłbym wdzięczny za każde wskazówki/ rady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #10 Napisano 17 Grudnia 2012 Zapytaj Darona, robił swap z VP na PD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo_720 Zgłoś #11 Napisano 17 Grudnia 2012 Napisałem do niego! Dzięki za pomoc! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach