Skocz do zawartości
marcin9962

Coś jak dławienie silnika

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam takie "pytanko" od pewnego czasu odczuwam u siebie jak by dławienie silnika tzn normalnie jadę 40 Km/h nogę na pedale gazu trzymam normalnie a czuję jak by się zadławił i jedzie normalnie, to się zdarza raz na jakiś czas, nie wiem czy mi się tylko tak zdaję czy jestem zbyt bardzo przewrażliwiony

Edytowane przez marcin9962

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_tytul1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie w autku ostatnio zauważyłem bardzo podobny przypadek. Gdy jadę właśnie tak jak kolega-forumowicz kolo 40 km/h i trzymam pedal gazu w jednym polozeniu to zdarza się ze auto traci tak jakby moc (?) na okolo sekunde... pożniej jest juz wszystko ok...

 

Zdarza się to bardzo rzadko, no ale jednak...

 

Wie ktoś co to może być ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widzę że nam kolego wszyscy pomagają ;] już się gubię w tych odpowiedziach od innych bo ich tyle jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a że się pozwolę zapytać kolegę, na jakim biegu ty to odczuwasz to dławienie jak jedziesz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

.. nie pamietam juz dokladnie bo nie zwracalem na to nigdy az tak wielkiej uwagi, a biegi zmieniamy przeciez odruchowo...

 

na poczatku wydawalo mi sie ze to przez ESP. np kolo traci przyczepnosc w danej chwili i z tego to wynika lecz kiedy ostatni raz mi sie to zdarzylo to szybko zerknalem na ikonke ESP i nic nie mrugalo..

Edytowane przez lolek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znaczy tak mniej więcej na jakich biegach ci to się tak dzieje, ale dziś doszedłem do wniosku że w moim przypadku jest to od tego że silnik jest zimny bo tylko jeżdżę dziewczynę do pracy zawieść i nic więcej i to chyba od tego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem mam ten sam, przy okolo 40km/h i obrotach 2500

Ale chyba nie ma chetnych do pomocy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Problem mam ten sam, przy okolo 40km/h i obrotach 2500

Ale chyba nie ma chetnych do pomocy.

 

ale ja już wiem co mu było ;] miałem olej prawie na minimum i turbo pobierało za mało oleju i go tak jak by szarpało jak dodałem gazu był spokój ale później znów to samo ale sprawdziłem olej dolałem i jeździ jak nówka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm trzeba zaraz sprawdzic olej, dam znac :)

 

---------- Post added at 12:27 ---------- Previous post was at 12:21 ----------

 

A wiec na rozgrzanym silniku mam na miarce poziom do polowy (pomiedzy min a max), byc moze na zimnym bedzie poziom nizszy nie znacznie. No coz 0,5l mozna sprobowac dolac mysle?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A wiec na rozgrzanym silniku mam na miarce poziom do polowy (pomiedzy min a max), byc moze na zimnym bedzie poziom nizszy nie znacznie. No coz 0,5l mozna sprobowac dolac mysle?

 

zobacz jeszcze na zimnym silniku, ale dolać zawsze możesz spróbować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problemu jeszcze nie rozwiazalem ale kolega mial taki sam problem przy Audi A4 2.0TDI. Tylko w jego przypakdu byla akcja serwisowa i zostal wezwany na wymiane oprogramowania, zostala wgrana nowa mapa chyba ukladu paliwowego/wtryskow/zaplonu czy cos takiego.

 

Sprawdzalem 2 miesiace temu i do mojego modelu nie bylo i nie ma akcji serwisowych..

 

Czy ktos slyszal o takim czyms?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bartek72

W benzynie 1.8 tsi mam coś podobnego. Raz na jakiś czas, jak przyspieszam i przejdę cały zakres obrotów, też ma pojedyncze chwile jakby dławienia się. Też nie mam pojęcia co to moze być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak przejdziesz pelen zakres oborotow to masz odciecie zaplonu :)

Recz normalna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bartek72

Nie zrozumielismy się - przerwa mocy pojawia się między 4000 a 5000 obr, a potem do 6400 przyspiesza znowu płynnie. To taka pojedyncza czkawka przy przyspieszaniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaka skrzynia ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie, nastepnym razem poszukajcie troche na forum... temat byl maglowany tyle razy, pewnie dlatego nikomu sie nie chce odpowiadac.

 

moze to byc (diesel b6/2.0 140/170):

- filtr paliwa

- pompowtrysk(i) - bardzo "slynne" w tym modelu

- pompa paliwa - nawet bardziej slynna

- przeplywomierz

- nieszczelnosc ktoregos wezyka/uszczelki w ukladzie

- cokolwiek innego w ukladzie paliwowym

 

w samochodzie bartka72 moze byc podobnie, a moze nie byc...

 

mysle, ze zaczalbym od wymiany filtrow i diagnostyki na komputerze (w ASO, nie w pierwszym lepszym warsztacie) plus sprawdzenia czy macie zrobione wszystkie akcje serwisowe VW, a potem zalal jakis plyn do czyszczenia ukladu paliwowego (stp/wynns etc), lub potankowal jakies lepsze paliwo (z dodatkami czyszczacymi).

 

u mnie niestety podobne problemy skonczyly sie na wymianie dwoch pompowtryskow :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- filtr paliwa - watpie

- pompowtryski to generalnie nei byloby sporadycznie tylko caly czas by problem wystepowal i auto praktycznie by nie ruszylo

 

- elektryczna pompa paliwa, bo o tej pewnie myslisz tak samo - jak padnie to na amen, to nie jest typ usterki sporadycznej

 

- przeplywomierz - watpie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jezeli chodzi o problem z samochodem bartka72 to sie zgadza, moja odpowiedz natomiast bardziej dotyczyla poprzednich postow od posiadaczy diesla. i zapewniam, ze samochodem da sie jak najbardziej jezdzic, a jedynym wlasnie obserwowanym problemem jest wlasnie dlawienie/szarpanie. faktycznie nie jest ono sporadyczne, z drugiej strony strasznie czeste/uciazliwe tez nie jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bartek72

dzięki za burzę mózgów :)

 

Potrzebne są jednak doświadczenia z benzynką turbo. Dodam, że mam manualną skrzynię a zabrudzony układ paliwowy nie wchodzi w grę (7000 km przebiegu). Co ciekawe, te dławienia/szarpania zależą chyba od temperatury powietrza - jak się ochłodziło, problem pojawia się raz na 20 przyspieszeń.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności