marcin9962 Zgłoś #1 Napisano 11 Lipca 2009 (edytowane) Witam mam takie "pytanko" od pewnego czasu odczuwam u siebie jak by dławienie silnika tzn normalnie jadę 40 Km/h nogę na pedale gazu trzymam normalnie a czuję jak by się zadławił i jedzie normalnie, to się zdarza raz na jakiś czas, nie wiem czy mi się tylko tak zdaję czy jestem zbyt bardzo przewrażliwiony Edytowane 11 Lipca 2009 przez marcin9962 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #2 Napisano 11 Lipca 2009 _tytul1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolek Zgłoś #3 Napisano 13 Lipca 2009 U mnie w autku ostatnio zauważyłem bardzo podobny przypadek. Gdy jadę właśnie tak jak kolega-forumowicz kolo 40 km/h i trzymam pedal gazu w jednym polozeniu to zdarza się ze auto traci tak jakby moc (?) na okolo sekunde... pożniej jest juz wszystko ok... Zdarza się to bardzo rzadko, no ale jednak... Wie ktoś co to może być ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #4 Napisano 13 Lipca 2009 widzę że nam kolego wszyscy pomagają ;] już się gubię w tych odpowiedziach od innych bo ich tyle jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #5 Napisano 14 Lipca 2009 a że się pozwolę zapytać kolegę, na jakim biegu ty to odczuwasz to dławienie jak jedziesz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolek Zgłoś #6 Napisano 16 Lipca 2009 (edytowane) .. nie pamietam juz dokladnie bo nie zwracalem na to nigdy az tak wielkiej uwagi, a biegi zmieniamy przeciez odruchowo... na poczatku wydawalo mi sie ze to przez ESP. np kolo traci przyczepnosc w danej chwili i z tego to wynika lecz kiedy ostatni raz mi sie to zdarzylo to szybko zerknalem na ikonke ESP i nic nie mrugalo.. Edytowane 16 Lipca 2009 przez lolek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #7 Napisano 16 Lipca 2009 znaczy tak mniej więcej na jakich biegach ci to się tak dzieje, ale dziś doszedłem do wniosku że w moim przypadku jest to od tego że silnik jest zimny bo tylko jeżdżę dziewczynę do pracy zawieść i nic więcej i to chyba od tego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukc80 Zgłoś #8 Napisano 29 Lipca 2009 Problem mam ten sam, przy okolo 40km/h i obrotach 2500 Ale chyba nie ma chetnych do pomocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #9 Napisano 29 Lipca 2009 Problem mam ten sam, przy okolo 40km/h i obrotach 2500Ale chyba nie ma chetnych do pomocy. ale ja już wiem co mu było ;] miałem olej prawie na minimum i turbo pobierało za mało oleju i go tak jak by szarpało jak dodałem gazu był spokój ale później znów to samo ale sprawdziłem olej dolałem i jeździ jak nówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukc80 Zgłoś #10 Napisano 29 Lipca 2009 hmm trzeba zaraz sprawdzic olej, dam znac ---------- Post added at 12:27 ---------- Previous post was at 12:21 ---------- A wiec na rozgrzanym silniku mam na miarce poziom do polowy (pomiedzy min a max), byc moze na zimnym bedzie poziom nizszy nie znacznie. No coz 0,5l mozna sprobowac dolac mysle? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #11 Napisano 29 Lipca 2009 A wiec na rozgrzanym silniku mam na miarce poziom do polowy (pomiedzy min a max), byc moze na zimnym bedzie poziom nizszy nie znacznie. No coz 0,5l mozna sprobowac dolac mysle? zobacz jeszcze na zimnym silniku, ale dolać zawsze możesz spróbować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukc80 Zgłoś #12 Napisano 2 Września 2009 Problemu jeszcze nie rozwiazalem ale kolega mial taki sam problem przy Audi A4 2.0TDI. Tylko w jego przypakdu byla akcja serwisowa i zostal wezwany na wymiane oprogramowania, zostala wgrana nowa mapa chyba ukladu paliwowego/wtryskow/zaplonu czy cos takiego. Sprawdzalem 2 miesiace temu i do mojego modelu nie bylo i nie ma akcji serwisowych.. Czy ktos slyszal o takim czyms? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bartek72 Zgłoś #13 Napisano 4 Września 2009 W benzynie 1.8 tsi mam coś podobnego. Raz na jakiś czas, jak przyspieszam i przejdę cały zakres obrotów, też ma pojedyncze chwile jakby dławienia się. Też nie mam pojęcia co to moze być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukc80 Zgłoś #14 Napisano 5 Września 2009 Jak przejdziesz pelen zakres oborotow to masz odciecie zaplonu Recz normalna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bartek72 Zgłoś #15 Napisano 5 Września 2009 Nie zrozumielismy się - przerwa mocy pojawia się między 4000 a 5000 obr, a potem do 6400 przyspiesza znowu płynnie. To taka pojedyncza czkawka przy przyspieszaniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw_piotr Zgłoś #16 Napisano 5 Września 2009 jaka skrzynia ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodo Zgłoś #17 Napisano 5 Września 2009 panowie, nastepnym razem poszukajcie troche na forum... temat byl maglowany tyle razy, pewnie dlatego nikomu sie nie chce odpowiadac. moze to byc (diesel b6/2.0 140/170): - filtr paliwa - pompowtrysk(i) - bardzo "slynne" w tym modelu - pompa paliwa - nawet bardziej slynna - przeplywomierz - nieszczelnosc ktoregos wezyka/uszczelki w ukladzie - cokolwiek innego w ukladzie paliwowym w samochodzie bartka72 moze byc podobnie, a moze nie byc... mysle, ze zaczalbym od wymiany filtrow i diagnostyki na komputerze (w ASO, nie w pierwszym lepszym warsztacie) plus sprawdzenia czy macie zrobione wszystkie akcje serwisowe VW, a potem zalal jakis plyn do czyszczenia ukladu paliwowego (stp/wynns etc), lub potankowal jakies lepsze paliwo (z dodatkami czyszczacymi). u mnie niestety podobne problemy skonczyly sie na wymianie dwoch pompowtryskow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw_piotr Zgłoś #18 Napisano 5 Września 2009 - filtr paliwa - watpie - pompowtryski to generalnie nei byloby sporadycznie tylko caly czas by problem wystepowal i auto praktycznie by nie ruszylo - elektryczna pompa paliwa, bo o tej pewnie myslisz tak samo - jak padnie to na amen, to nie jest typ usterki sporadycznej - przeplywomierz - watpie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodo Zgłoś #19 Napisano 5 Września 2009 jezeli chodzi o problem z samochodem bartka72 to sie zgadza, moja odpowiedz natomiast bardziej dotyczyla poprzednich postow od posiadaczy diesla. i zapewniam, ze samochodem da sie jak najbardziej jezdzic, a jedynym wlasnie obserwowanym problemem jest wlasnie dlawienie/szarpanie. faktycznie nie jest ono sporadyczne, z drugiej strony strasznie czeste/uciazliwe tez nie jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bartek72 Zgłoś #20 Napisano 5 Września 2009 dzięki za burzę mózgów Potrzebne są jednak doświadczenia z benzynką turbo. Dodam, że mam manualną skrzynię a zabrudzony układ paliwowy nie wchodzi w grę (7000 km przebiegu). Co ciekawe, te dławienia/szarpania zależą chyba od temperatury powietrza - jak się ochłodziło, problem pojawia się raz na 20 przyspieszeń. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach