matekvw Zgłoś #41 Napisano 4 Stycznia 2010 i dalej bez rezultatu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mick4 Zgłoś #42 Napisano 7 Stycznia 2010 Witam grono niezadowolonych;/ Mam ten sam problem;/ passek moj w ogole nie odpalal z rana, musialem prysnac samostartem do wlotu powietrza i wtedy lapal... . Wczoraj wymienilem przepustnice i zauwazylem poprawe. Dzis rano bez problemu na jeden strzal, ale nie ma ssania. Zamowilem przed chwila czujnik temperatury silnika, mam nadzieje, ze to on pokazuje zla temperature i samochod jak jest zimny dostaje za mala dawke paliwa. Dodam, ze mam gaz i gdy przelacze to zupelnie inny samochod, silnik nie drgai jazda jest bardziej plynna. Problem kolejny to niska temperatura, wsadzilem nawet karton, ale i tak max to okolo 70, chyba ze stoi lub w miescie to wtedy 90 lapie i trzyma. Co zauwazylem: gdy odlacze przeplywomierz(na benzynie) to samochod nabiera stabilniejszych obrotow jest na niej antywybuch zamontowany i podejrzewam, ze to przez te klapke latajaca nie moze uzyskac stabilnych obrotow nie daje mi jednak spokoju to, ze nie ma ssania. Dzis wymienie czujnik temp. silnika to powiem co i jak. Piszcie swoje spostrzezenia. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady1321 Zgłoś #43 Napisano 7 Stycznia 2010 witam,,,u mnie byly te same objawy..... zmienilem czujnik temp. cieczy i wsio ok. weszlo ssanie oraz stale obroty,silnik na postoju chodzi roowno. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #44 Napisano 7 Stycznia 2010 Koledzy mam taki sam problem z tymi obrotami tylko co wymienić w końcu bo worka pieniędzy to ja niemam a studni bez dna niemam zamiaru z niego robić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mick4 Zgłoś #45 Napisano 7 Stycznia 2010 No to: Wymienilem dzisiaj czujnik temp. silnika oraz filtr paliwa. Zadna z opcji nie pomogla. Stawiam na przeplywomierz, bo gdy sciagne z niego rure, ktora idzie do przepustnicy to poprawiaja sie obroty na jakis czys, po odpieciu wtyczki z przeplywomierza tez sie stabilizuja. Jeszcze jedno: co to jest obok czujnika temp silnika?? pytalem mechanika to powiedizal, ze to jeszcze jeden czujnik, ktory podaje informacje do kompa, wiec po co ten, ktory wymienilem?? dodam ,ze jest na jedno wpiecie- mi to wyglada na mase, gdy odlaczylem to to nie blo zadnej reakcji. Czekam na pomoc bo mam juz dosc;/ Pozdrawiaqm. ---------- Post added at 21:00 ---------- Previous post was at 20:53 ---------- jeszcze jedno, spaliny z rury maja dziwn zapach;/ tak jakby nie przepalal;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWMarcin Zgłoś #46 Napisano 7 Stycznia 2010 Szanowni koledzy, z tego co wyczytałem już wcześniej na tym forum wynika że te nasze motory tak już mają. Ja u siebie też tak mam, że wskazówka obrotomierza lekko drga, ale już się z tym oswoiłem i jakoś specjalnie mi to nie przeszkadza. Na początku jak go kupiłem to wskazówka skakała na 800 i do góry na 1100 i więcej :639: Czyszczenie przepływki pomogło i narazie jest jw. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #47 Napisano 7 Stycznia 2010 z tego co wyczytałem już wcześniej na tym forum wynika że te nasze motory tak już mają. Ja u siebie też tak mam, że wskazówka obrotomierza lekko drga, wskazówka skakała na 800 i do góry na 1100 i więcej :639: To chyba źle czytałeś Nawet maluch jak ma wszystko OK, to ma stabilne obroty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #48 Napisano 7 Stycznia 2010 no nasz AHL to od w zasadzie nówki minimalnie pływa...ma tak ze (dokładnie nie liczyłem) ale na jałowym to gdzies raz na minutę o 50 obrotów skoknie sobie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #49 Napisano 7 Stycznia 2010 wskazówka skakała na 800 i do góry na 1100 i więcej na jałowym to gdzies raz na minutę o 50 obrotów skoknie sobie.. 50 jest jeszcze do przyjęcia, ale nie 300, bo to już nie jest normalne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #50 Napisano 7 Stycznia 2010 racja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #51 Napisano 7 Stycznia 2010 A na falowanie obrotów pomaga rozbebeszenie filtra węgla aktywnego i wstawienie nowego filcu na dole. Pisałem juz o tym gdzieś U mnie wskazówka równiutko teraz ciągle na luzie - stoi na 800 i nawet nie drgnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #52 Napisano 9 Stycznia 2010 A na falowanie obrotów pomaga rozbebeszenie filtra węgla aktywnego i wstawienie nowego filcu na dole. Pisałem juz o tym gdzieś U mnie wskazówka równiutko teraz ciągle na luzie - stoi na 800 i nawet nie drgnie Kolego Danek75 jak byś mógł powiedzieć jeśniej gdzie takowy filt się znajduje bo niechce rozebrać pół auta i szukać bez pojęcia gdzie to sie może znajdowac i jak wygląda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #53 Napisano 9 Stycznia 2010 Kolego Danek75 jak byś mógł powiedzieć jeśniej gdzie takowy filt się znajduje bo niechce rozebrać pół auta i szukać bez pojęcia gdzie to sie może znajdowac i jak wygląda Przy prawym przednim kole. Sciągasz koło, odkręcasz osłonę nadkola i w okolicach drzwi masz wielkie czarne COŚ. To bedzie ten filtr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mick4 Zgłoś #54 Napisano 24 Stycznia 2010 ech, danek dzieki za pomsł ze zbiornikiem węgla aktynego, przynajmniej nie mam podcisnienia teraz w baku. Na obroty jednak nie podzialalo;/ Wczoraj natomiast wciagnalem sobie blaszke z klapki antywybuchowej. Tak o z nudów. Okazało się, że ona jest przyczyną falujących obrotów!!!! bez niej silnik idealnie pracuje na benznie, na gazie w ogole;/ Zamowilem juz nowa na allegro:))) Co mnie dziwi to to, ze zaden mechanik nie zaczal od tego;/ wiedzialem, ze skonczy sie na jakiejs pierdółce;] Pozdro dla wszystkich i powodzenia z naszymi jakże "kochanymi" passkami:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #55 Napisano 4 Lutego 2010 blaszke z klapki antywybuchowej Kolego mick4 gdzie znajduje się ta części bo mam zamiar to sprawdzić może i mi pomoże z obrotami ---------- Post added at 23:12 ---------- Previous post was at 23:06 ---------- Najlepiej kolego jak byś mi podał linka z allegro bo niemoge tego znaleść Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberts Zgłoś #56 Napisano 5 Lutego 2010 gdzie znajduje sie ta klapka..? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
a-s-m-o Zgłoś #57 Napisano 5 Lutego 2010 ja dzisiaj wróciłem od mechanika, po czyszczeniu przepustnicy falowanie znikło i jeszcze jedno zrobił, miałem nowe kable WN BERU z metalowymi końcówkami pościągał te blaczki bo na nich było przebicie, nie wiem czy to to ale pomogło, i jak ma sie samochód na gazie to obowiązek tak ustawić gaz żeby nie wywalał błędów sondy bo wtedy wariuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matekvw Zgłoś #58 Napisano 5 Maja 2010 Wczoraj natomiast wciagnalem sobie blaszke z klapki antywybuchowej. Tak o z nudów. Okazało się, że ona jest przyczyną falujących obrotów!!!! bez niej silnik idealnie pracuje na benznie, na gazie w ogole;/ Zamowilem juz nowa na allegro)Co mnie dziwi to to, ze zaden mechanik nie zaczal od tego;/ wiedzialem, ze skonczy sie na jakiejs pierdółce;] Pozdro dla wszystkich i powodzenia z naszymi jakże " gdzie to jest jakieś foto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodyzx6r Zgłoś #59 Napisano 5 Maja 2010 Koledzy przepraszam, że się wetnę, ale nie chcialem zakładać nowego tematu. Pojawił się u mnie również taki problem jak u kolegi "Zbyszko8406" otóż na 4 i 5 biegu mniej więcej od 1900 do 2400-2500 obr auto drga tak jakby jechalo po malch schodkach na asfalcie.... problem jest gdy wcisne pedał gazu w podłoge, ale jak delikatnie rozpędzam auto jest ok, otóż co to może być?? plis poradźcie:) dziękuje z góry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #60 Napisano 5 Maja 2010 kolego sprzęgło powoli wysiada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach