Gość makiavelli Zgłoś #1 Napisano 2 Września 2006 W passacie b5 znajomego podczas jazdy prosto, kierownice należy trzymać troszeczke skręconą w lewą stronę. Tak z około trzy centymetry. W niczym to nie przeszkadza, ale zastanawiam się co jest nie tak i czy to poważny problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2 Napisano 2 Września 2006 Zapewne zaliczył ostro dziurkę w jezdni.....Powiedz mu niech podjedzie na geometrię Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gajdus Zgłoś #3 Napisano 2 Września 2006 pytanie czy kierownica jak ja puścić sie prostuje czy tak zostaje, bo jeśli tak zostaje tzn ze ktoś ja źle założył i wtedy 3eba sie domyślić po co była zdejmowana ;] a jeśli wraca to cos nie tak na kołach ;] zła geometria, nie puszczają hamulce do końca albo inne duperele Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość makiavelli Zgłoś #4 Napisano 3 Września 2006 Dzięki za info. W poniedziałek pojedziemy sprawdzić geometrie i zobaczymy co nam powiedzą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #5 Napisano 3 Września 2006 ja sie spotkalem z podobnym przypadkiem, autko chyba bylo bite z tylu i byla minimalnie skrzywiona tylna os... i z tad to odchylenie kierownicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #6 Napisano 3 Września 2006 hmm mialem to samo kolego i jak ci tu podpowiadaj pojechlem na geomoterie bo wiaodmo jak to przy zawieszeniu wielowachaczowym. Diagonoza na geometri wszytko ok koszt 280 zł wiec sie pytam co moze byc ta przyczyna stwierdzili ze leciutko mozna tyl poprwic wiec mowie robcie.Przeloyzli dodtakowo oppny z przodu z lewej na prawa po czym oddali mi autko i pwoiedzieli ze juz jest prawie idelanie tylko ze.... teraz bedzie troszke skrecona w prawo hahaha dlatego jezde tak jak mam i juz mi to nie przeszkadza jak wiem ze geometria jest ok.Zobacze co bedzie jak zmienie na zimowki bo ponoc duzo ten od opon zalezy.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #7 Napisano 3 Września 2006 Dokładnie,zależy też od opon,jak ktoś kupił używki to napewno,jeśli jedna jest wyższa(mniej zjechana)to kiera będzie krzywo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #8 Napisano 3 Września 2006 stwierdzili ze leciutko mozna tyl poprwic wiec mowie robcie. Poprawić coś w zbieżności 3B/3BG z tylnymi kołami??? Niby jak??? Jak kierownica skrzywiona to pierwszy objaw rozjechanej zbieżności. Kierownica może byś krzywa max na 2 palce. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #9 Napisano 4 Września 2006 pisze co mi robili w serwisie pwoiedzieli ze to ze kierownica jest leciutko w lewo i go deliktanie sciaga to cos poprawila w tylnym prawym kole bylem sam widzilem na oczy bo tez nie mysllem ze tyl ma cos wspolnego wiec poprosilem czy moge to sam zobaczyc i gosciu cos tam krecil przy zawieszeniu stad moje odpowiedz na posta.Mam tdi z 2002 roku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #10 Napisano 4 Września 2006 No to umiejętnie robili w trąbę. Chyba tylko śrubkę z wachacza dokręcili bo nic co ma związek ze zbieżnością na tyle ustawić czy podregulować się nie da. To nie jest Focus. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #11 Napisano 4 Września 2006 moze i dokrecali tylko srube na wachaczu a w trabe to nie robili bo i tak to bylo w ramach geometri za ktora i tak musialem zpalacic kase:( ale z tego co pamietam to na geometri komputer pokazuje katy odchylenia wszytkich kół wiec dlatego powiedzial ze tylne prawe mozna troche poprawic i cos tam grzebal.Zreszta nie ma juz o czym mowic waazne ze jedzie prosto hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #12 Napisano 4 Września 2006 Jednak nadal będzie mnie zastanawiało i wręcz szokowało jak można za wykonanie geometri z pomiarem zbieżności, wszystki pochyleń, kątów, wyprzedzeń, zataczań skasować klienta 280zł. Najlepszy fachowiec wg. na śląsku, który jest w Katowicach bierze 60zł. Robi to profesionalną opytką a nie komputerkiem. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #13 Napisano 4 Września 2006 mój dzienny rozklad pracy nie pozwala mi na jezdenie po Szczecinie o okolicach i szuaknie dobrego fachowaca od tego czy tamtego poprostu jade wstawiam auto do serwisu i wieczorem odbieram i poki mnie bedzie stac tak bede czynil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #14 Napisano 4 Września 2006 mialem identyczna sprawe u siebie. Kierownica skrecona delikatnie w prawo. Samochod nigdy nie mial wypadku, jedynie stluczka parkingowa ze nawet klosze i zderzak byly całe. Wymienialem wahacz i przy okazji zrobili mi geometrie i wszystko dobrze ustawili... za jedyne 130pln Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woren Zgłoś #15 Napisano 4 Stycznia 2008 Ja mam u siebie z kolei przypadek taki ze jak jade sam to wszytsko wyglada OK. zaladuje bardziej auto i kierownica jest skrecona w lewa i automatycznie po jej puszczeniu sciaga mnie na prawo.. Ktos zna powod? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Sajgon Zgłoś #16 Napisano 19 Stycznia 2008 Witam. Mam taki problem...Gdy trzymam kierownice normalnie to auto jedzie prosto, ale jak tylko ja puszcze kierownica nagle ucieka na prawo i auto tez mi zjezdza na pobocze... Zamienilem opony przod na tyl, wszystkie 4 sa rowno starte, zmienialem koncowki drazkow kierownicy i sprawdzilem zbieznosc, tez jest OK. Co moze byc nie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wicher123 Zgłoś #17 Napisano 19 Stycznia 2008 A ja mam tak ze po prostu mam troszke krzywo kierownice a auto jdzie prosto(auto nie było bite) moze ktos wie co jest nie tak?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #18 Napisano 19 Stycznia 2008 Witam. Mam taki problem...Gdy trzymam kierownice normalnie to auto jedzie prosto, ale jak tylko ja puszcze kierownica nagle ucieka na prawo i auto tez mi zjezdza na pobocze... Zamienilem opony przod na tyl, wszystkie 4 sa rowno starte, zmienialem koncowki drazkow kierownicy i sprawdzilem zbieznosc, tez jest OK. Co moze byc nie tak? Ja kiedyś miałem podobny problem w poprzednim Pasku B3 zamieniłem stronami całe koła z przedniej osi i wszystko było jasne (uciekał w drugą stronę - w tym moim przypadku mechanik odwrócił oponę na feldze i było ok).Spróbuj u siebie .Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Sajgon Zgłoś #19 Napisano 19 Stycznia 2008 Tez miales tak, ze kierownica od razu krzywila sie w bok? Zamienilem juz tyl z przodem i nie pomoglo...Niedlugo wiosna wiec bede zmienial oponki jesli nikt nie bedzie mial jeszcze jakiegos pomyslu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #20 Napisano 19 Stycznia 2008 Ja miałem kierownicę ustawioną prosto,byla dobrze ustawiona zbieżność a po puszczeniu kierownicy znosiło go w jedną stronę , a po zamianie całych kół stronami z przodu ''uciekał'' w drugą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach