Gość Czarex Zgłoś #1 Napisano 29 Czerwca 2009 (edytowane) Witam, mam pytanie... zakupuiłem sobie paska i pojechałem założyć alarm zostawiając jeden kluczyk. Jak przyjechałem odebrać auto zobaczyłem, ze drugi kluczyk którego nawet na oczy pan od alarmów nei widział, normalnie otwiera ciągle centrala i rozbraja alarm. Zaniepokoiłem się trochę, bo stwierdziłem, że nie został zmieniony kod w pilotach i sie spytałem go czy jest możliwe, że jak np. poprzedni właściciel zrobił sobie trzeci kluczyk to czy teraz pomimo twego, że mam nowy dobry alarm to bez problemu dostanie się do środka? Odpowiedział, że nie jest to możliwe, bo naraz mogą być tylko dwa aktywne klucze które otwierają auto i jeżeli działają te dwa klucze to koleś który nawet sobie kiedyś dorobił identyko to nie będzie mógł rozbroić auta, bo mu nie bedzie działał ten "trzeci" kluczyk. Koleś mówi prawdę czy pierdzieli głupoty, zeby więcej już się nie bawić z tym alarmem?? Mozna przeprogramować Te piloty, żeby ewentualny trzeci dorobiony przez poprzedniego właściciela kluczyk nie działał?? Dodam, że alarm mam podłączony pod oryginalny kluczyk i nim otwieram centrala i rozbrajam alarm. Pozdro !!! edit: a może jednak ktoś zna odpowiedz i byłby tak miły i się podzielił ze mną tą informacją?? albo jak w złym dziale napisałem o nakierowanie mnie na poprawny Edytowane 29 Czerwca 2009 przez Czarex Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #2 Napisano 29 Czerwca 2009 drugi kluczyk którego nawet na oczy pan od alarmów nei widział, normalnie otwiera ciągle centrala i rozbraja alarm. Ten drugi to też pilot czy tylko mechanicznie nim otwierasz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Czarex Zgłoś #3 Napisano 29 Czerwca 2009 (edytowane) obydwoma oryginalnymi pilotami {scyzoryk} wciskając guzik otwieram centrala i automatycznie się rozbraja alarm. Mechanicznie oczywiście tez mogę odpalić tymi scyzorykami dwoma autko, bo wyłącza się fabryczny immobilizer. edit: w poprzednim poscie oczywiście wszędzie mówiąc o kluczykach chodziło mi o pilota, że zostawiłem scyzoryk kolesiowi, a jak przyjechałem nacisnąłem w drugim pilocie guzik i drzwi mi sie otorzyły i rozbroił alarm. Edytowane 29 Czerwca 2009 przez Czarex Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #4 Napisano 30 Czerwca 2009 Podłączył Ci przez centralkę od centralnego. zatem sprawdź czy jak otwierasz drzwi mechanicznie alarm się też rozbroił, jesli tak to każdy włam do auta rozbroi alarm, z reguły powinno być odwrotnie to alarm powinien uruchomić centralny, ty masz odwrotnie wiec nie fachowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lopez0 Zgłoś #5 Napisano 30 Czerwca 2009 Jeśli faktycznie podłączył Ci alarm bezpilotowy pod centralny, to faktycznie lipa, czymkolwiek przekręcisz wkładkę, łomem, kluczykiem... itd alarm się rozbroi. a co do ilości zaprogramowanych kluczyków, można sprawdzić to w vagu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Czarex Zgłoś #6 Napisano 1 Lipca 2009 (edytowane) jak otwieram oryginalnym scyzorykiem mechanicznie drzwi to po lekkim uchyleniu drzwi włącza się syrena i mrygaja kierunki, więc chyba alarm się nie rozbraja i czujniki ultra ciągle działają po przekręceniu wkładki czyli włamak też powinien włączyć alarm ? głównym moim zmartwieniem w tym momencie jest czy jak poprzedni właściciel skopiował sobie pilot i kluczyk to jak będzie z pilota otwierał drzwi odbezpieczy też alarm? ;/ i jak temu ewentualnie zapobiec da rade przeprogramować coś, żeby działały tylko moje dwa piloty? co do VAG to nawet jeśli sprawdzę, że np są aktywne 3 klucze to mogę sobie zmienić na dwa?? ktoś mógłby wytłumaczyć jak zaprogramować tylko dwa i tylko te które mam ?? ps. dzięki wszystkim za pomoc Edytowane 1 Lipca 2009 przez Czarex Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #7 Napisano 1 Lipca 2009 (edytowane) Jeśli faktycznie podłączył Ci alarm bezpilotowy pod centralny, to faktycznie lipa, czymkolwiek przekręcisz wkładkę, łomem, kluczykiem... itd alarm się rozbroi. Nie jest tak, bezpiloty jak tylko przekreci się wkladke to alarm sie włacza Edytowane 1 Lipca 2009 przez sledziu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #8 Napisano 1 Lipca 2009 jak otwieram oryginalnym scyzorykiem mechanicznie drzwi to po lekkim uchyleniu drzwi włącza się syrena Czyli nie jest tak źle , mechanicznie kluczyk w drzwiach Ci alarmu nie wyłącza , bo krańcówki w drzwiach aktywują alarm. załóż sobie dodatkowe zabezpieczenie -odcięcie paliwa, itp.- z ukrytym włącznikiem, auto Ci otworzy ten trzeci kluczyk , ale nie odpali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Czarex Zgłoś #9 Napisano 2 Lipca 2009 (edytowane) tak zrobię, ale wolałbym przy okazji jeśli jest taka możliwość zmienić komputerem, żeby moje autko obsługiwały tylko dwa piloty które mam, a nie ewentualnie dodatkowe o których mi nie wiadomo, ale ostrożności nigdy za wiele już się tego nauczyłem po stracie B6... lopez wiesz jak to w kompie sprawdzić i ewentualnie zmienić na tylko te dwa scyzoryki, które ja mam ?? Edytowane 2 Lipca 2009 przez Czarex Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Key86 Zgłoś #10 Napisano 14 Lipca 2009 Podłączę się z pytaniem... Jestem w trakcie poszukiwania sensownego alarmu... A przykuła moją uwagę pewna funkcja. Odpalanie silnika, bez kluczyka w stacyjce? Ktoś się z tym spotkał? Oczywiście oprócz Pimp My Ride Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cih Zgłoś #11 Napisano 16 Lipca 2009 Ja do swojego Pasia zamontowałem Seo Dolphin plus przycisk, kiedyś nazywało się to Seo Symphony i jestem zadowolony drzwi otwieram z dodatkowego pilota, można również otworzyć przyciskiem na scyzoryku, ale wtedy automatycznie włącza się alarm. Kiedyś na forum toczyła się dość obszerna dyskusja na temat tzw. alarmów bezpilotowych np. Seo Perfect i alarmów pilotowych Seo Dolphin, Symphony itp. i po przeczytaniu materiału doszedłem do wniosku iż o wiele bardziej skuteczne są systemy pilotowe z dodatkowym pilotem, może trzeba nosić dodatkowy pilot w kieszeni ale powiem że moje wcześniejsze obawy się nie podtwierdziły odosnie noszenia dodatkowego metalu w kieszeni nie potwierdziły się i jestem w 100 % zadowolony z namontowanego systemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #12 Napisano 26 Lipca 2009 wiele już się tego nauczyłem po stracie B6... Widać niewiele się nauczyłeś skoro bezpilotowy alarm montujesz do samochodu VW. Przecież ich skuteczność jest równa zeru, a zamontowany w chodliwej marce to tak jak byś zostawił drzwi do sejfu otwarte. Pamiętaj, że alarm bezpilotowy bezpowrotnie się wyłączy po podrobieniu sygnału oryginalnego pilota czy też wpuszczeniu w magistrale ramki z taką informacją. Jak wiadomo ominięcie "fabrycznych" rozwiązań nie jest rzeczą trudną nawet dla początkujących w złodziejskim fachu, więc po co w ogóle montować coś takiego i tracić pieniądze? Alarm MUSI być osobnym systemem włączanym i wyłączanym czymś osobnym i nie mającym NIC wspólnego z rozwiązaniami fabrycznymi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gawin82 Zgłoś #13 Napisano 2 Sierpnia 2009 witam:) mam Passata od 4 dni i jest zabezpieczony tylko oryginalnym centralnym zamkiem oraz immobilizerem... zatem oczywistą rzeczą jest to że chcę go jakoś skutecznie zabezpieczyć. odwiedziłem zakład w którym montuje się tylko alarmy i zabezpieczenia oraz robi elektrykę auta. fachowiec zaproponował mi: alarm z jedną syreną i podpięciem pod oryginalny centralny zamek i pod 2 oryginalne scyzoryki ( zatem alarm będzie się załączał i wyłączał przy otwarciu i zamknięciu drzwi przyciskiem w scyzoryku) + 2 odcięcia w tym alarmie: jedno na rozruszniku a drugie na pompie paliwa + dodatkowo ukryty ręczny wyłącznik + czujnik zbicia szyb( albo antywstrząsowy - dokładnie nie pamiętam) + domykanie szyb z pilota. alarm jakiś amerykański na podzespołach philipsa - tak twierdzi spec z tego zakładu. cena - 480 zł. co o tym sądzicie i czy to dobre rozwiązanie żeby skutecznie zabezpieczyć mój nowy nabytek przed bandytami i kradziejami??? jestem umówiony na 12 sierpnia na montaż. czy warto??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #14 Napisano 7 Sierpnia 2009 fachowiec zaproponował mi:alarm z jedną syreną i podpięciem pod oryginalny centralny zamek i pod 2 oryginalne scyzoryki gawin82, a czytałeś może post Stern`a który jest nad Twoim?? Do tego polecam lektórę: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=5106&highlight=chcieli+ukra%B6%E6 No i jeszcze to: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1083&highlight=chcieli+ukra%B6%E6 Poczytaj i sam zdecyduj czy coś ma być dobre i ma wisieć przy kluczyku pilot który nie wiem komu i w czym przeszkadza, skoro i tak większość nosi jakieś breloczki, czy też coś ma być, żeby było, a złodziej jak przyjdzie to tylko sie uśmiechnie. To tak jakbyś założył blokadę skrzyni biegów z plastikowym bolcem - jest ale g.... daje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gawin82 Zgłoś #15 Napisano 9 Sierpnia 2009 dzięki Slaweek za radę poczytałem i teraz już wiem że alarm musi być włączany osobnym pilotem a nie razem z fabrycznym centralnym zamkiem. w środę jadę na montaż Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach