Pit Zgłoś #41 Napisano 13 Lipca 2010 Wymieniałem sam tylne i nie miałem żadnych problemów póżniej z ręcznym - jedynie musiałem trochę skorygować poziom płynu hamulcowego bo zrobiło się za dużo. Linkę skontrolowałeś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinL Zgłoś #42 Napisano 13 Lipca 2010 jeszcze nie, ale nie mogę pojąć czegoś- nawet jeśli muszę ją naciągnąć to dlaczego? przecież nie ingerowałem w ręczny... a płyny są uzupełnione... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magnaat Zgłoś #43 Napisano 13 Marca 2011 czy to wkrecanie tłoczka w prawą stronę tyczy się tylko cylinderków tylnych czy przodnich tez jutro mnie czeka wymiana kloczkow przod i chcial bym wiedziec jak je "wcisnąć" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #44 Napisano 13 Marca 2011 czy to wkrecanie tłoczka w prawą stronę tyczy się tylko cylinderków tylnych czy przodnich tez jutro mnie czeka wymiana kloczkow przod i chcial bym wiedziec jak je "wcisnąć" to tylko na tyle jest wkręcane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magnaat Zgłoś #45 Napisano 13 Marca 2011 aha czyli przod moge normalnie "wepchnąć" tak?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #46 Napisano 13 Marca 2011 aha czyli przod moge normalnie "wepchnąć" tak?? Tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer Zgłoś #47 Napisano 13 Marca 2011 Z przodu z tego co pamietam nie trzeba ich wkrecac, wystarczy wcisnac, mozesz odkrecic zbiorniczek z plynem hamulcowym, powinno sie latwiej wcisnac. Najlepsze do tego bylo by takie cos: http://allegro.pl/zestaw-do-wciskania-tloczkow-hamulcowych-i1496121331.html ale zakladam, ze tego nie masz.. wiec zostaje ci jakas breszka, trzonek od mlotka itp.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plecak Zgłoś #48 Napisano 29 Maja 2011 wczoraj 5 godzin wymieniałem tył. Potwierdzam, nie wciskają się, ale trzeba je wkręcać i jednocześnie wciskać. Ale nim do tego doszedłem to ze 3 godziny kombinowałem, próbując niczego nie zepsuć i dzwoniłem do kolegów . Niestety wykręciłem też przypadkowo cylinderek do końca. Potem troszkę gimnastyki by to naprawić. Używałem klucza podobnego do żabki i klucza do szlifierki kontowej. Ale nie od każdej szlifierki klucz ma właściwy rozstaw bolcy. Żabką nie da się do końca wkręcić cylinderka bo przy końcu praktycznie chowa się w osłonę z gumy, chyba, że jakoś bardzo delikatnie lub zdejmując tą osłonę gumową Odkręcałem też odpowietrznik. Po zmontowaniu kół okazało się, że hamulec wciska się do końca a nie hamuję mocno, więc poszedłem po kolegę i odpowietrzyłem hamulce. Teraz też mogę go wcisnąć prawie do końca kiedy auto stoi, tzn nie jest jakiś twardy pedał, ale w czasie jazdy delikatnie naciskam i już mocno hamuję wiec albo ok, albo jeszcze muszę odpowietrzyć, ale na pewno hamulce działają brzytwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #49 Napisano 29 Maja 2011 wczoraj 5 godzin wymieniałem tył. Potwierdzam, nie wciskają się, ale trzeba je wkręcać i jednocześnie wciskać. Ale nim do tego doszedłem to ze 3 godziny kombinowałem, próbując niczego nie zepsuć i dzwoniłem do kolegów . Niestety wykręciłem też przypadkowo cylinderek do końca. Potem troszkę gimnastyki by to naprawić. Używałem klucza podobnego do żabki i klucza do szlifierki kontowej. Ale nie od każdej szlifierki klucz ma właściwy rozstaw bolcy. Żabką nie da się do końca wkręcić cylinderka bo przy końcu praktycznie chowa się w osłonę z gumy, chyba, że jakoś bardzo delikatnie lub zdejmując tą osłonę gumową Odkręcałem też odpowietrznik. Po zmontowaniu kół okazało się, że hamulec wciska się do końca a nie hamuję mocno, więc poszedłem po kolegę i odpowietrzyłem hamulce. Teraz też mogę go wcisnąć prawie do końca kiedy auto stoi, tzn nie jest jakiś twardy pedał, ale w czasie jazdy delikatnie naciskam i już mocno hamuję wiec albo ok, albo jeszcze muszę odpowietrzyć, ale na pewno hamulce działają brzytwa. jeśli masz hamulce ok i szybko łapie pedał to jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plecak Zgłoś #50 Napisano 30 Maja 2011 no właśnie w czasie jazdy jest jak najbardziej ok. Dziś próbowałem troszkę turbinę przedmuchać i przejechałem sobie 15km utrzymując około 3.5 - 4 tys obrotów i efekt mizerny. Na wszystkich biegach się jakby wiesza. Za to miałem okazję parę razy hamować tak ze 150-160km/h i hamulce brzytwa hehe. Zaznaczam przy tym, że robiłem to na dk1, przy niewielkim ruchu. Tłumaczę się, ale sam nie przepadam za gościami, którzy łamią przepisy. Więc hamulce zrobiłem i mogę pomóc chętnie komuś w tej sprawie, ale turbinka mnie zmartwiła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #51 Napisano 30 Maja 2011 no właśnie w czasie jazdy jest jak najbardziej ok. Dziś próbowałem troszkę turbinę przedmuchać i przejechałem sobie 15km utrzymując około 3.5 - 4 tys obrotów i efekt mizerny. Na wszystkich biegach się jakby wiesza. Za to miałem okazję parę razy hamować tak ze 150-160km/h i hamulce brzytwa hehe. Zaznaczam przy tym, że robiłem to na dk1, przy niewielkim ruchu. Tłumaczę się, ale sam nie przepadam za gościami, którzy łamią przepisy. Więc hamulce zrobiłem i mogę pomóc chętnie komuś w tej sprawie, ale turbinka mnie zmartwiła. co do turbo to logi zrób i wrzuć na forum a się coś poradzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jericho1 Zgłoś #52 Napisano 30 Maja 2011 Jak bardzo ciężko wchodzą to warto prysnąć WD40 zawsze pomaga też ostatnio wymieniałem i się trochę namęczyłem- najgorzej przy odrkęcaniu koła ( tak zakręcone że w 5 osób z buta ledwo daliśmy rade :mlask ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
crazy_driver Zgłoś #53 Napisano 22 Sierpnia 2011 Witam, Wczoraj wymieniłem przednie tarcze i klocki, tłoczki psiknąłem WD40- ładnie dały się wisnąć, prowadnice przesmarowałem, skręciłem wszystko do "kupy", zrobiłem jazde testową i... Okazało się, że jest kiepsko, wciskając mocno pedał auto dość powoli hamuje, na pewno nie tak jak powinno, lepiej hamowało na starym komplecie , gdzie tarcze, nie były już "brane" na całej powierzchni. Co to może być??? Zapowietrzony układ??? Poza tym przy gwałtowny hamowaniu czuję, że auto lekko ściąga i nurkuje w prawą stronę, przed wymianą tego nie było... Co sugerujecie koledzy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #54 Napisano 22 Sierpnia 2011 Witam, Wczoraj wymieniłem przednie tarcze i klocki, tłoczki psiknąłem WD40- ładnie dały się wisnąć, prowadnice przesmarowałem, skręciłem wszystko do "kupy", zrobiłem jazde testową i... Okazało się, że jest kiepsko, wciskając mocno pedał auto dość powoli hamuje, na pewno nie tak jak powinno, lepiej hamowało na starym komplecie , gdzie tarcze, nie były już "brane" na całej powierzchni. Co to może być??? Zapowietrzony układ??? Poza tym przy gwałtowny hamowaniu czuję, że auto lekko ściąga i nurkuje w prawą stronę, przed wymianą tego nie było... Co sugerujecie koledzy? rozebrać i przeczyścić zaciski oraz prowadzenie klocków układ jeśli nie był rozkręcany (nie ruszałeś przewodów) nie powinien się zapowietrzyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miki66 Zgłoś #55 Napisano 22 Sierpnia 2011 Kolego sprawdź jeszcze jak masz założony ten drut co jest na zacisku.Jest on odpowiedzialny za dociskanie klocka w prowadnicach zacisku,jak masz źle założony to efekt będzie odwrotny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
crazy_driver Zgłoś #56 Napisano 22 Sierpnia 2011 Posmarowałem w miejscach, w których klocki opierają się na zaciskach, tak samo te śruby na imbusa 7 i gumki, o to chodziło, czy gdzieś jeszcze trzeba? Może same tłoczki trzeba by porządnie wyczyścić i przesmarować??? Poza tym wydaje mi się, że poziom płynu w zborniczku jest troszkę wyższy niż przedtem, sam nie wiem może mi się wydaje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter2906 Zgłoś #57 Napisano 25 Sierpnia 2011 Przypomnijcie ... od którego koła zacząć odpowietrzanie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
david1881 Zgłoś #58 Napisano 25 Sierpnia 2011 (edytowane) Przypomnijcie ... od którego koła zacząć odpowietrzanie ?? Kolejność odpowietrzania jest następująca: 1 - tylny zacisk z prawej strony, 2 - tylny zacisk z lewej strony, 3 - przedni zacisk z prawej strony, 4 - przedni zacisk z lewej strony. Edytowane 25 Sierpnia 2011 przez david1881 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
crazy_driver Zgłoś #59 Napisano 26 Sierpnia 2011 U mnie już wszystko gra, po wymianie płynu hamulcowego i odpowietrzeniu, problem jak ręką odjął. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cyberEx Zgłoś #60 Napisano 27 Sierpnia 2011 ja 20tys temu wymienilem klocki na trw i juridy niestety nie pamietam które były na przód a które na tył wnioski dobrze się spisują są czułe jeśli można tak mówić wg mnie lepsze niż te z 4 kołeczkami ale może być to spowodowane że zbliżal się kres ich <kupione auto od niemca z domu 1,5roku temu> i zrobilem na klockach 5tys i padły ale brałem to na siebie i się z tym liczyłem bo niemiec nie pamietał kiedy były wymieniane ja jestem 2 właścicielem auta a 1szym w PL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach