Nenio Zgłoś #1 Napisano 18 Czerwca 2009 Witam dziś chciałem podjechaćsamochodem do sklepu wsiadam odpalam a tu nic . Silnik kręci ale nie odpala. Poczytałem troche na forum i mam już przemyślenia. Mam takie pytanie jak bede dłużej kręcił to może sięcoś złego stać że tak spytam. Czytałem że niektorym nawet po 20 minutach takiego kręcenia odpala. Prosze o informacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #2 Napisano 18 Czerwca 2009 Jak się długo kręci no najszybciej rozładujesz akumulator, jak będziesz kręcił bez przerwy to nawet rozrusznik możesz spalić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nenio Zgłoś #3 Napisano 18 Czerwca 2009 Oczywiście nie bede kręcił 10 minut Poprostu chce potrzymać to jakieś 30 sekund. To chyba nie powinno zaszkodzić prawda?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #4 Napisano 18 Czerwca 2009 30s to moim zdaniem trochę dużo ale z 15s to możesz pokręcić. Miałem styczność z jednym paskiem który na ciepło słabo palił i po ok 15s kręcenia łapał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nenio Zgłoś #5 Napisano 18 Czerwca 2009 dzieki za info zaraz sięzorientuje czy to cos da. U mnie sie dzis zaczęło od tego że odpalilem a on po sekundzie gasł. i tak ze trzy razy. Potem już nie było problemu. Po 2 godzinach postoju już ani rusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #6 Napisano 18 Czerwca 2009 moze paliwo nie dochodzi siece zarowe nie pala podłacz VAG i zczytaj błędy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nenio Zgłoś #7 Napisano 18 Czerwca 2009 tak też jutro zrobie i dam znać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AArti Zgłoś #8 Napisano 18 Czerwca 2009 świce żarowe przy tych temp. nie mają wpływu na uruchamianie silnika - u mnie kiedyś sprawna była tylko jedna świeca i palił jeszcze późną jesienią, więc świece można wykluczyć. objawy "rzucenia" palenia po dłuższym postoju mogą świadczyć o tym,że spada ciśnienie w układzie paliwowym - prawdopodobnie coś gdzieś nie trzyma - kwestia weryfikacji układu paliwowego - moze też się gdzieś zapowietrzać - trzeba to poprostu sprawdzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nenio Zgłoś #9 Napisano 18 Czerwca 2009 więc na hol i poszedł do warsztatu bo chyba innej opcji nie ma. Że tak powiem zaskoczyło mnie to bardzo bo nie było problemów wcześniej z odpalaniem. ---------- Post added at 20:40 ---------- Previous post was at 20:01 ---------- Słuchajcie a czy możliwe że filtr paliwa się zapchał i nie chce przez to odpalić??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek87 Zgłoś #10 Napisano 18 Czerwca 2009 Słuchajcie a czy możliwe że filtr paliwa się zapchał i nie chce przez to odpalić??? Możliwe, że załapał gdzieś powietrza W moim się kiedyś odkręcił taki plastikowy korek od spodu przy filtrze paliwa i też łapał powietrze i nie palił. Sprawdź ten korek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nenio Zgłoś #11 Napisano 18 Czerwca 2009 o jakaś myśl jak się tylko jasno zrobi na bank zerkne : Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #12 Napisano 19 Czerwca 2009 (edytowane) Świece żarowe, nie wiem jak w passacie ale w mercedesie 308D (z 94) mają ogromny wpływ na odpalanie. Jesli normalnie nagrzeje świece odpala za pierwszym obrotem. Ale jesli nie nagrzeje i odrazu będe próbował odpalac to muszę pokręcic chwilkę. Az odpali. P.S nawet przy temp 25 st. Edytowane 19 Czerwca 2009 przez Michal.Enter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AArti Zgłoś #13 Napisano 19 Czerwca 2009 aaaa-Mercedesy to co innego - teść ma mietka i nie zapali bez grzania świec - taka ich uroda - pasek ma inaczej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nenio Zgłoś #14 Napisano 19 Czerwca 2009 Witam wszystko sie już wyjaśniło. Okazało się że układ sie zapowietrzył. Sprawa jest o tyle dziwna że w baku było około 15 litrów ropy. NA szczęście samochodzik już elegancko pali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach