MuZZle Zgłoś #1 Napisano 17 Czerwca 2009 Odkąd mam autko dziwnie szarpie i jakby stuknie przy odpalaniu. Na początku ignorowałem to myśląc ze ten typ tak ma, ale w pracy mamy nowego VW Caddy i tam nic się takiego nie dzieje. Czy ktoś doświadczył czegoś podobnego? Autko 1.9 TDI, 56 000km. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polson Zgłoś #2 Napisano 18 Czerwca 2009 Ja rowniez mam takie szarpniecie, uderzenie od silnika podczas odpalania, jednak jest to niregularne, bo potrafi tez odpalic miekko bez zadnego szarpniecia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mpDante Zgłoś #3 Napisano 18 Czerwca 2009 Jeżeli chodzi o stukanie, to sprawdźcie podporę (poduchę) pod skrzynią biegów... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MuZZle Zgłoś #4 Napisano 18 Czerwca 2009 Tak też waść zrobię:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MuZZle Zgłoś #5 Napisano 12 Lipca 2009 Kolego Polson, sprawdzales poduche....? Bo u mnie to nie to.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polson Zgłoś #6 Napisano 24 Lipca 2009 niestety nie mialem okazji tego sprawdzic, na razie zabioram sie za inne dziwne rzeczy wystepujace w moim cudownym egzemplarzu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zenek Zgłoś #7 Napisano 25 Lipca 2009 co do szarpnięcia przy uruchamianiu silnika, to zauważyłem taką zależność: -szybkie włożenie kluczyka, nie poczekanie na pogaśnięcie kontrolek owocuje właśnie szarpnięciem przy odpaleniu; -od kiedy czekam aż zgasną kontrolki (nawet air bag) i powoli wciskam kluczyk , to autko odpala bez zbednych wrażeń dla kierowcy Nie wiem jak to sie ma do teorii motoryzacji ale u mnie działa jeszcze jedno - odpalam na "luzie" , w razie czego uruchamiam wcześniej "ręczny" bądź pedał hamulca w podłoge i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilk0 Zgłoś #8 Napisano 26 Lipca 2009 Ja zauważyłem to samo co napisał kolega Zenek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MuZZle Zgłoś #9 Napisano 26 Lipca 2009 Rzeczywiście jak wszystkie zgasną to problem znika... trzeba po prostu być cierpliwym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbojajko Zgłoś #10 Napisano 27 Lipca 2009 Koledzy ! To samo jest we wszystkich innych autach VW 3c. To po prostu IMMO musi sobie przemyslec wszystko:o, a na to trzeba czasu. Ja zawsze czekam, az zgasnie poduszka wtedy odpalam, nie ma znaczenia czy reczny jest wlaczony czy nie. Jak zdjagnozujecie auto VAGiem napewno ujrzycie komunikat bledu " start opozniony przez immobilajzer" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel23sp Zgłoś #11 Napisano 19 Października 2013 (edytowane) I nic się nie wyjaśniło w tej kwestii...??? Problem jest taki, że 1 na 10 uruchomień przy temp. 90 C jest z dużym szarpnięciem motoru i dosyć mocno słychać to i na zewnątrz i w środku.Na zimno wszystko jest ok. Aku jest wymienione i to nie dało kompletnie żadnego rezultatu. Ma ktoś jakieś pomysły jeszcze?? Poduszka? wtrysk(i)? Dwumas?? Rzeczywiście jak wszystkie zgasną to problem znika... trzeba po prostu być cierpliwym Nie u mnie:P Edytowane 19 Października 2013 przez pawel23sp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzypek1975 Zgłoś #12 Napisano 19 Października 2013 U mnie było podobny problem. Wymiana aku załatwiła sprawę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bazyl Miś Zgłoś #13 Napisano 20 Października 2013 Mój sprzęt też tak miał...Długo z tym walczyłem.Wszystkie poduszki były dobre,po wymianie dwumasy problem dalej się pojawiał.Pomogła wymiana akumulatora na nowy,o większej ilości amperogodzin i większym prądzie rozruchowym. Trzeba też oczywiście poczekać aż maszyna nastroi się do pracy,tzn poczekać aż zgasną kontrolki o czym była mowa wcześniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel23sp Zgłoś #14 Napisano 20 Października 2013 A napiszcie mi ile palą na postoju L/h wasze auta jak są zupełnie zimne i jak maja 90C?? Wszystkie odbiorniki energii oczywiście wyłączone. Mi na zimnym 1,1 L/h po chwili 0,9 L/h temp na zewnątrz 10C a jak jest ciepły pokazuje 0,9L/h a z tego co się orientuję to powinno być mniej:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skindred Zgłoś #15 Napisano 21 Października 2013 (edytowane) A napiszcie mi ile palą na postoju L/h wasze auta jak są zupełnie zimne i jak maja 90C?? Wszystkie odbiorniki energii oczywiście wyłączone. Mi na zimnym 1,1 L/h po chwili 0,9 L/h temp na zewnątrz 10C a jak jest ciepły pokazuje 0,9L/h a z tego co się orientuję to powinno być mniej:) zdecydowanie! na komputerze u mnie wskazuje 0.5 l/h bez klimy, a latem z klimą 0.6 -0.7 l/h tylko, że wszystkie oleje, filtry i inne eksploatacyjne wymieniane częściej niż zaleca producent. paliwo też lepsiejsze z shella, żeby wtryski czyste były. Edytowane 21 Października 2013 przez skindred Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel23sp Zgłoś #16 Napisano 22 Października 2013 zdecydowanie! na komputerze u mnie wskazuje 0.5 l/h bez klimy, a latem z klimą 0.6 -0.7 l/h tylko, że wszystkie oleje, filtry i inne eksploatacyjne wymieniane częściej niż zaleca producent. paliwo też lepsiejsze z shella, żeby wtryski czyste były. Ja też tak robię Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo1979 Zgłoś #17 Napisano 25 Października 2013 Też zauważyłem taką zależność, po zgaśnięciu wszystkich kontrolek czy to 0C czy 90C pali bez szarpnięcia. U mnie 0,5-0,6l/h bez klimy, 0,7l/h z klimą. Leję tylko ON vervę, olej i filtry co 15k jak na razie nic się nie dzieje, nalatane 225k. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zola22 Zgłoś #18 Napisano 25 Października 2013 Miałem identycznie w Golfie V z silnikiem BKC 1.9TDI. Aha, największe problemy były na ciepłym silniku. Rozwiązaniem tego problemu była w moim przypadku modyfikacja programu. W początkowej fragmencie mapy tuner cyt. "podlał trochę paliwa" i to pomogło. Popytajcie doświadczonych tunerów... to jest znany problem silników BKC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rafi1008 Zgłoś #19 Napisano 13 Marca 2014 Miałem taki problem rozwiązałem go nie chcący sam Szarpał prawie za każdym razem czy zimny czy gorący i to dosyć mocno. Po jakimś czasie padł mi akumulator i po wymianie aku wszystko odeszło Diagnoza jest ciężka , albo się zresetował po odpięciu klem od aku, albo dostawał za mało prądu bo na nowym jest super Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #20 Napisano 13 Marca 2014 o to ciekawe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach