skrzypek1975 Zgłoś #21 Napisano 13 Marca 2014 U mnie było podobny problem. Wymiana aku załatwiła sprawępisałem o tym trochę wyżej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robibobi Zgłoś #22 Napisano 14 Marca 2014 U mnie to samo- szarpie jak wściekły. Nowe sprzęgło z dwumasą , nowy aku, oleje i filtry wymieniane na czas i dalej to samo. Gdzieś na forum Golfa czytałem , że może to być rozrusznik ale już nie wiem czy pakować się w wymianę kolejnej rzeczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzypek1975 Zgłoś #23 Napisano 14 Marca 2014 U mnie to samo- szarpie jak wściekły. Nowe sprzęgło z dwumasą , nowy aku, oleje i filtry wymieniane na czas i dalej to samo. Gdzieś na forum Golfa czytałem , że może to być rozrusznik ale już nie wiem czy pakować się w wymianę kolejnej rzeczy czy aku ma odpowiednią "moc"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinvw78 Zgłoś #24 Napisano 14 Marca 2014 czy aku ma odpowiednią "moc"? U mnie w BKC również zrobi "łubudu"silnikiem tylko na gorąco i to nie zawsze,z tego co wiem problem tkwi w mapie startowej sterownika silnika,zmiana dawki rozruchowej załatwia sprawę,lecz priorytetem jest sprawny akumulator co najmniej 72Ah i przekonserwowany rozrusznik."Suchy"rozrusznik czyli taki który śmiga od nowości przez 8 lat bez przeglądu i konserwacji zabiera 2-3 razy więcej energii niż normalnie i daje to efekt wolnego kręcenia nawet przy zdrowej baterii a diesel potrzebuje uderzenia do sprawnego rozruchu.Czyli najpierw akuma,rozrusznik a na końcu kombinacje z mapą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robibobi Zgłoś #25 Napisano 14 Marca 2014 czy aku ma odpowiednią "moc"? Aku założyłem taki jak był fabryczny , więc tu bym nie szukał problemu. Najdziwniejsze w tym szarpnięciu jest to , że nie ma żadnej reguły kiedy walnie a kiedy nie. Rozmawiałem z kilkoma mechanikami to każdy na początku stawia na świece żarowe(do momentu kiedy wyjaśniam , że dzieje się to też na rozgrzanym silniku), potem dwumasa a na końcu zawieszenie silnika. Nie wiadomo kogo słuchać. Wydaje mi się , że żaden z nich nigdy nie rozwiązał świadomie tego problemu tylko przez przypadek go przytłumił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kristofero1 Zgłoś #26 Napisano 5 Kwietnia 2014 Aku założyłem taki jak był fabryczny , więc tu bym nie szukał problemu. Najdziwniejsze w tym szarpnięciu jest to , że nie ma żadnej reguły kiedy walnie a kiedy nie. Rozmawiałem z kilkoma mechanikami to każdy na początku stawia na świece żarowe(do momentu kiedy wyjaśniam , że dzieje się to też na rozgrzanym silniku), potem dwumasa a na końcu zawieszenie silnika. Nie wiadomo kogo słuchać. Wydaje mi się , że żaden z nich nigdy nie rozwiązał świadomie tego problemu tylko przez przypadek go przytłumił. Czesc , rozwiazales ten problem u siebie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robibobi Zgłoś #27 Napisano 5 Kwietnia 2014 Czesc , rozwiazales ten problem u siebie ? Cześć. Niestety nie wiem dalej o co w tym chodzi, raz walnie raz nie i tak już 2 lata od kiedy go mam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kristofero1 Zgłoś #28 Napisano 6 Kwietnia 2014 Cześć. Niestety nie wiem dalej o co w tym chodzi, raz walnie raz nie i tak już 2 lata od kiedy go mam Dzisiaj pierwszy raz nie ''walnal'' ale nie moglem uruchomic silnika , zapalil za 3 razem .Zgasilem go I zapalil bez problem. W poniedzialek zakladam nowy filtr paliwa bo przy ostatnim servisie go pominalem (nie wiem dlaczego) a kiedy byl wymieniany to cholera wie. Jeszcze podlacze kompa moze ''szklana kula prawde mi powie'' , nie odpuszcze I napisze co I jak az do skutku ps. jestes w Dub czy Wrocku ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robibobi Zgłoś #29 Napisano 6 Kwietnia 2014 W DUB, a podłączanie do kompa u mnie nic nie pokazało , niestety. Mam VCDS 11.11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pelikan86 Zgłoś #30 Napisano 6 Kwietnia 2014 Potwierdzam - włożyć kluczyk i poczekać aż wszystko zgaśnie.Druga sprawa - akumulator.Odpalał zawsze na dotyk ale często z szarpnięciem aż pewnego mroźnego dnia umarł i kupiłem nowy Boscha.Od tego czasu nic nie szarpie. ps.Mam B6 od 3 lat i mogę wam podpowiedzieć że jeżeli coś się dzieje nie dobrego zaczynajcie od najbardziej prostych spraw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robibobi Zgłoś #31 Napisano 6 Kwietnia 2014 Pisałem już wcześniej , że wymieniałem aku i dalej to samo :rozpacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kristofero1 Zgłoś #32 Napisano 6 Kwietnia 2014 Potwierdzam - włożyć kluczyk i poczekać aż wszystko zgaśnie.Druga sprawa - akumulator.Odpalał zawsze na dotyk ale często z szarpnięciem aż pewnego mroźnego dnia umarł i kupiłem nowy Boscha.Od tego czasu nic nie szarpie. ps.Mam B6 od 3 lat i mogę wam podpowiedzieć że jeżeli coś się dzieje nie dobrego zaczynajcie od najbardziej prostych spraw Podlaczylem prostownik I po 5 min sie wyl bo aku pelny , zapala od dotkniecia a czasami uderza . Jutro komp I nowy filtr paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #33 Napisano 7 Kwietnia 2014 wymienialem na dniach kompletny rozrzad, wszystkie filtry, oleje, plyny i nic lepiej nie jest moj passat ma podobna przypadlosc czasami odpali rowno pieknie a czasami jest odczuwalne szarpanie, nie mam pojecia czemu fakt jak sie poczeka az lampki zgasna i chwile dluzej jest lepiej ale mimo wszystko czasami sie tak dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #34 Napisano 7 Kwietnia 2014 m tez tak trzesie jak bym na korbe odpalal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kristofero1 Zgłoś #35 Napisano 7 Kwietnia 2014 (edytowane) Pierwszy etap , błąd 01314 ale wyszedł dopiero jak 2 razy auto nie chciało odpalić ( Engine Control Module) , jutro następne konkluzje . Na razie odpala ale tak było już wcześniej , myślę że jest to następstwo tych uderzeń przy odpalaniu . Szukam dalej . Filtr paliwa wymieniony , sprawdzony cały układ zasilania (paliwo) , będę pisał więcej po wtorku . We wtorek zostawiam auto u tiunera co mi robił nową mapę , autko ma teraz około 148 koników , sprawdzi dawkę startową i będzie kopał aż znajdzie problem ,mi się skończyły możliwości. Blad 01314 na razie sie nie pojawia (zostal skasowany wczesniej) auto odpalalo ok ale ostatnio znow byl problem i na zimnym i na cieplym silniku. Poiawil sie blad 005522 chodzi o czujnik g31 , znalazlem info o wtyczce T14A ma ona 14 pinow ,przeczyscilem ja zwlasza pin 14-ty i narazie jak reka odjal . Aku sprawdzony - wczesniej. Niestety szarpnięcie przy odpalaniu wróciło ( tylko ciepły silnik) sprawdzone wiązki , ecu , żadnych błędów ... ku...a mać sprawdzę jeszcze rozrusznik i to chyba wszystko ... albo będę tak jeździł albo do sprzedania , pozdrawiam . Edytowane 29 Kwietnia 2014 przez kristofero1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kristofero1 Zgłoś #36 Napisano 29 Stycznia 2015 Odgrzewam kotleta , po sprawdzeniu WSZYSTKIEGO łącznie z wymianą aku , wymieniłem rozrusznik na regenerowany z gwarancją i .... jak ręką odjął !!! Autko odpala jak nówka wszystko się ustabilizowało (wtryski) żadnych błędów . Konkluzja ? stary kręcił raz lepiej raz gorzej i z tąd wszystkie problemy . Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach