focusgr Zgłoś #1 Napisano 16 Czerwca 2009 Witam. Przepraszam, że to nie passat ale grupa w końcu ta sama. Mam mały problem z golfem mojego brata ( MK IV ASV TDI 110KM). Nagle zaczął się problem z płynnym wrzuceniem wstecznego biegu i jedynki. Pozostałe biegi wchodzą bez problemu. Sprzęgło nie ciągnie, nie ma odczuwalnych drgań ani łomotu przy gaszeniu silnika, poziom pedału sprzęgła się nie zmienił, zaczyna brać po środku tak jak było co świadczy raczej że docisk nie padł. Po nagłym wciśnięciu sprzęgła i próbie wrzucenia 1 lub R jest szarpnięcie i zgrzyt. Gdy wciśniemy sprzęgło odczekamy chwilę i wrzucamy bieg wszystko jest już OK. Obstawiliśmy hydrauliczny wysprzęglik. Dolaliśmy płynu hamulcowego i przepłukaliśmy i odpowietrzyliśmy układ hydrauliki sprzęgła. Bez efektu. Wycieków brak. Ktoś ma pomysł? Szkoda w ciemno wyrzucić kasę na kompletne sprzęgło z dwumasą, a zmieniać samo sprzęgło... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CICHY_LUBLIN Zgłoś #2 Napisano 19 Czerwca 2009 moze ciegla na skrzyni ---------- Post added at 19:21 ---------- Previous post was at 19:20 ---------- miałem podobnie i to było to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #3 Napisano 19 Czerwca 2009 mogł polec synchronizator jedynki a na wstecznym go wogóle nie ma poza tym aj tez obstawiałbym sterownie od lewarka do skrzyni i w samej skrzyni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Byku21 Zgłoś #4 Napisano 19 Czerwca 2009 miał podobnie w golfie III brat i synchronizator w skrzyni padł...Kupił za jakieś 60-70złotych i wymieniliśmy sami,jest teraz dobrze...Do tego oczywiście simeringi dochodzą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smoku27 Zgłoś #5 Napisano 9 Października 2012 witam koledzy sprzęgło mi bierze bardzo wysoko czy jest możliwość jakiejś regulacji czy tylko wymiana ? Passat B5 99r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #6 Napisano 10 Października 2012 witamkoledzy sprzęgło mi bierze bardzo wysoko czy jest możliwość jakiejś regulacji czy tylko wymiana ? Passat B5 99r mozesz jedynie odpowietrzyć. Nie ma zadnej regulacji poniewaz sprzeglo masz hydrauliczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smoku27 Zgłoś #7 Napisano 10 Października 2012 a gdzie szulac odpowietrznika ,normalnie jak chamulce czy od pompy do zbiorniczka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #8 Napisano 10 Października 2012 Na wysprzęgliku. Zasada działania taka sama, ktoś pompuje i trzyma sprzęgło, tam popuszczasz. Tylko później sprzęgło samo nie wróci, trzeba ręką odciągnąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sajo88 Zgłoś #9 Napisano 15 Stycznia 2013 (edytowane) Witam! Podpinam sie pod temat,gdyz sam nie moge zakladac nowych. Passat 2001, 1,9 tdi 130KM Krotko o problemie. Po wcisnieciu sprzegla slychac dziwne hrobotanie. Zostaly wymienione sprzeglo, docisk, lozysko i dwumasa,ktora zostala zamieniona na sztywne. Po wymianie bez zmian. Gdy wcisne sprzeglo po ok dwoch sekundach slychac dzwiek. prosze o pomoc. Edytowane 16 Stycznia 2013 przez sajo88 zmiana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach