Skocz do zawartości
krolo1980

1.8t dziwny objaw powyzej 5tys obr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam mianowicie taki objaw jadac powyzej 5 tys obr niezaleznie od biegu czy tez benzyny-gazu auo juz nie zbiera sie tak jak ponizej tych obrotow- wyskakuje mi blad 16487 dzieje sie tak jak mocno sie depnie czyzby byl przeplywomierz do wymiany mialem kiedys zly to vag pokazywal mi cos o adaptacji mieszanki ,jest to przeplywomierz boscha o numerach 0280217117 moze ktos z lubelskiego by mi uzyczyl na podmiane zeby zrobic test jestem troche zielony w tym temacie za wszelka pomoc bardzo dziekuje z góry.Jak wybadac o co chodzi bo cierpliwosc dobiega ku koncowi.

silnik to 1.8t aeb,doladowanie nie spada trzyma w granicach 0.8bara

Edytowane przez krolo1980

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tez miałem z obrotami i przepływka padala.

silnik to 1.8t aeb,doladowanie nie spada trzyma w granicach 0.8bara

 

masz go po czipie??????????????????????????????????????????????????????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jest chip,oraz wklad k&n i czujnik doladowania oraz turbo timer zamontowany wszystko to wstawilem jak robilem 3 miesiace temu turbo (zawor upustowy wylecial) ,przeplywka kupiona byla uzywka i ladnie to wszystko ciagnie ale do okreslonych obrotow 5500 potem zaczyna sie dusic,wlasnie wyskakuje mi ten blad jak wspomnialem wczesniej i nie bardzo moge go zinterpretowac,bo nic nie pisze o mieszance(adaptacji)wczesniej na tej zlej przeplywce wyskakiwal mi blad - mnoznik za wysoki-przeplywomierz cos w tym sylu ,diagnostyke robilem na vag-u 3.11 oraz vag-com pl4.9 .

Cisnienie na turbo wcale nie spada w tym momencie takze zawor n75 wykluczam.Moze ktos z lubelskiego pomogl by mi i sie podmienil ta przeplywke wystarczy na 10 minut i odrazu bym wiedzial,bo jak juz wspomnialem zaczynam miec lekko dosc .

silniki posiadajace te same przeplywomierze aeb,anb,apu

Edytowane przez krolo1980

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może lpg rozjechało co mapę Pb?Ja bym zrobił reset,adaptację kilka kilometrów emeryckiej jazdy na Pb aż sczyta mapy,i wtedy bez przełączania na lpg-ogień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kasowalem blad przejechalem na benzynie dla proby okolo50 km,ta kupiona przeplywka ma tzw. gwarancje rozruchowa chodzi mi najbardziej o podmiane bo nie stac mnie na wyrzucanie kasy w bloto.takze moze ktos z lubelskiego by pomogl . gaz tez reset byl potem strojenie ale to samo caly czas jest to wspolna cecha dla obu paliwek,filtry pozmieniane ,czyszczone ,sprawdzony uklad doladowania ,intercooler nie ma zadnej dziurki turbo az gwizdze .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zresetować kompa.Czyli odpiąć klemy.Zrobić adaptację przepustnicy i jak wcześniej pisałem przejechać powoli w celu zebrania mapy Pb.Coś jakby przy 5000rmp był cutoff.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Reduktor nie wyrabia powyżej tych obrotów, zresztą odcięcie też masz dość dużo niżej niż na benzynie. Tak jest na lpg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi nie chodzi o lpg ,na lpg moge sobie ustawic na jakich obrotach ma sie wylanczac problem wystepuje na benzynie jak i na gazie,a parownik mam intergas i wystarcza spokojnie na okolo250 koni .

Odlaczylem zwarlem klemy -z+ tak z 15 minut i podlaczylem vag-a adaptacja przepustnicy przebiegla w porzadku nastepnie pojechalem sie przejechac ,spokojna jazda do 3500 tys obr,po przejechaniu okolo 20 km przydusilem mu -i znowukicha powyzej 5 tys tym razem cos z efektem strzelania (wybychu)w filtrze,przyjechalem do domu podpinam kompa i bledy o nr:

1) 18010 -p1602-35-10

2)16487 -p0103-35-10

moze ktos cos kojarzy o co chodzi.

interpretacja bledow

18010 P1602 Terminal 30 źródła zasilania (B+) – niskie napięcie D

16487 P0103 Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza – wysokie wejście. Może to być wina niskiego poziomu baterii jeśli występuje wspólnie z 17988 (P1580) A

nie wiem od czego zaczac moze jest tu jakis guru co czai o co w tym wszystkim biega moze jakis schemat mi ktos podesle.

akumulator sprawdzony-stan dobry,ladowanie caly czas 13,5-13,9 podczas jazdy i na wolnych obrotach roznica 0,4 volta wynika z wlaczenia swiatel.

Edytowane przez krolo1980

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16487 P0103 Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza – wysokie wejście. Może to być wina niskiego poziomu baterii jeśli występuje wspólnie z 17988 (P1580) A

nie wiem od czego zaczac moze jest tu jakis guru co czai o co w tym wszystkim biega moze jakis schemat mi ktos podesle.

 

proponuję najpierw odpalić jakiś normalny program...

błąd, o którym piszesz to:

 

16487/P0103/000259 - Mass Air Flow (MAF) (G70): Signal too High

 

jeśli "polskji jinrzynierr" przetłumaczył ten błąd mianem Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza – wysokie wejście to ja nie mam więcej pytań...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego forum wzielem to tlumaczenie bledu http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=2538 wniosek taki ze to przeplywomierz koledzy dalej do niczego ,zamienie go u sprzedawcy jak bedzie napewno to ,totemat zamkne dzieki wszystkim za pomoc i wyrozumialosc dla laika w tych sprawach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wiec zmienilem przeplywke ,jest o niebo lepiej ale dalej wyrzuca mi blad i takie mam pytanie czy jak malbym uszkodzony n75 to wyrzuci mi ten sam blad czy jest jakis przypisany kod bledu do n75 ,zauwazylem ze spada mi mocno cisnienie na turbinie jak mija 5500 obr i wtedy mul i blad ponizej tych obr swietnie wszystko pracuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności