tomeeek Zgłoś #1 Napisano 6 Czerwca 2009 Panowie, Dwumasowe koło zamachowe + kompletne sprzęgło nowe, póki co ładnie to wszystko chodzi, żadnych drgań, wibracji, itd. itp. ale po ok. 30 km od wymiany pojawiło się, na rozgrzanym silniku, dzwonienie. Dzwonienie słychać również podczas jazdy. Czasami zanika po wcisnięciu pedału sprzęgła albo dodaniu gazu, a czasami nie. Na zimnym silnku objawów nie ma. Byłem w warsztacie, mamy się temu przyjżeć, jeśli trzeba jeszcze raz zdejmiemy skrzynię. Ale problem irytujący. Proszę o pomoc w diagnozie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 6 Czerwca 2009 (edytowane) to moze lozysko oporowe moze w kole zamachowym system tłumiący drgania, zle wywazenie załozonego sprzegła Edytowane 6 Czerwca 2009 przez mielke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomeeek Zgłoś #3 Napisano 6 Czerwca 2009 mielke napisa: to moze lozysko oporowe albo zle załozone sprzegło tylko czy łożysko hałasowało by po wciśnięciu pedału? Czasami dzwonienie zanika, ale pojawia się znowu po naciśnięciu sprzęgła i ruszeniu. Po przegazowaniu też czasami znika. ---------- Post added at 19:41 ---------- Previous post was at 19:34 ---------- mielke napisał: moze w kole zamachowym system tłumiący drgania, zle wywazenie załozonego sprzegła Jeśli tak to jak rozwiazać problem? Czy powtórnie kazać złożyć całość, czy reklamować koło? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomeeek Zgłoś #4 Napisano 8 Czerwca 2009 Problem rozwiązany, temat zamykam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rwk Zgłoś #5 Napisano 8 Czerwca 2009 co to było bo mam podobnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #6 Napisano 8 Czerwca 2009 i co to było ? powiedz dal potomnych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomeeek Zgłoś #7 Napisano 8 Czerwca 2009 Ocierający kawałek blaszki w obudowie, taka diagnozę dostałem w warsztacie, po powtórnym demontażu i montażu. Niestety, operacja bez mojego udziału, byłem w pracy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
igor0111 Zgłoś #8 Napisano 25 Lipca 2011 Również miałem problem z dzwoniącym sprzęgłem podczas ruszania i w czasie jazdy. Okazało się że pękły blaszki ( dookoła są 3 podwójne) zaznaczone na obrazku i tarły o obudowę dwumasa. Niby nic ale czasami sprzęgło się traciło. Po wymianie docisku wszystko wróciło do normy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach