-
Liczba zawartości
26 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O tomeeek
- Urodziny 13.10.1968
Informacje osobiste
-
Imię
Tomasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
TSK
Samochód
-
Silnik
B6 1.9 TDI-PD 105KM
-
Rok produkcji
2006
-
Passat b6 - koniec gwarancji - skrzypienie zawieszenia
tomeeek odpowiedział daral7 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Wymiana tulei wahaczy - przednie i tylnie mocowanie wahacza. Problem skrzypienia ustąpił. Koszt LEMFÖRDER - przednie 30 zł szt. 2, tylnie 28 zł szt. 2. Robocizna: wymiana z użyciem prasy: 160 zł. ------------ Zawieszenie przednie, po wymianie tulei, stało się nieco twardsze. -
witam, jak zdemontować boczki by dostać się do przednich głośników (tych niżej) w b6 i nie połamać niczego.
-
SlawekS napisał potwierdzam, po rozebraniu panelu w podsufitce i wyjęciu przycisku i dogięciu wyczyszczeniu blaszek i styków oświetlenie wróciło.
-
sprawa prosta, jak samochód robi rocznie 30 kkm to wygodniej pojechać raz na wymianę a nie zawracać sobie głowę. ja robie ok 16 kkm, więc przeszedłem na cykl co 15, ale leję LL.
-
kontrolka otwartych drzwi zapala się, zapala się też oświetlenie wnętrza, gdy włączę ręcznie.
-
Panowie, Nie włącza się czasowe oświetlenie wnętrza tzn. przy otwieraniu drzwi, nie ma znaczenia których. Ośwetlenie działa natomiast gdy ręcznie włączy się lampki. Sprwadzane VAG-iem, błędów brak. Co jest grane? Drażni to, bo teraz wcześnie się ściemnia i ciemność przy wejściu do samochodu.
-
Który bezpiecznik odpowiada za oświetlenie wnętrza passata B6?
tomeeek odpowiedział heros2000 → na temat → Elektryka, oświetlenie
moduł komfortu w b6 jest za schowkiem, tym przed pasażerem. -
na przeglądzie (serwis), człowiek, który przyjmuje auto, stwierdził z autopsji, że ci, którzy jeżdżą agresywniej, mają mniej kłopotów z turbiną, czyli, jeżdzą na niej dłużej. banalne, ale potwierdza 10 przykazań.
-
dzisiaj podobna historia, hamulec nie był zablokowany, po prostu nie zaciągnął. wykazany > błąd przycisku hamulca postojowego. nie dało sie wykasować błędu, zero reakcji na wlączanie , wyłaczanie itp. Kupiłem nowy przycisk w serwisie, (94 pln), wymiana i dalej to samo, bez zmian. Po odpięciu klemy, stary błąd zniknął, pojawił się nowy > błąd komunikacji z czujnikiem koło prawe tylne. Ten błąd skasowany. Zestrojenie od nowa hamulca postojowego + komunikat układ hamulca postojowego zdiagnozował się. na razie jest OK.
-
SKARŻYSKO-KAMIENNA i okolice czyściłem kierownicę turbiny i polecam warsztat: tel: 501 559 239, 513 046 852. sprawa załatwiona sprawnie, oddałem samochod o 8 rano odebrałem o 16.
-
nadrabiam wiedzę, faktycznie da się, ale chyba nie jest to takie proste tzn. bardziej skomplikowane niż w przypadku PD. poniżej coś na ten temat: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=4789
-
Z całym szacunkiem, ale z CR też mają problemy związane ze złą jakością paliwa i to wszystkie marki. Popmpowtryskiwacze (przynajmniej te w straszych silnikach) dają się jeszcze jakoś zregenerować, a CR raczej nie. A VW przeszło na CR pewnie ze względu na ekologię i pewnie z CR da się wycisnąć więcej za mniej. Ps. Zdaje się, że PD są stosowane w samochodach ciężarowych. /
-
to samo slyszalem w skodzie octavii, przejezdzajacej gdy szedlem chodnikiem. tez tak mam. widocznie taki psa urok. i jak to sie mowi? sr..ł to pies.