Skocz do zawartości

tomeeek

  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tomeeek

  • Urodziny 13.10.1968

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    TSK

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. Wymiana tulei wahaczy - przednie i tylnie mocowanie wahacza. Problem skrzypienia ustąpił. Koszt LEMFÖRDER - przednie 30 zł szt. 2, tylnie 28 zł szt. 2. Robocizna: wymiana z użyciem prasy: 160 zł. ------------ Zawieszenie przednie, po wymianie tulei, stało się nieco twardsze.
  2. witam, jak zdemontować boczki by dostać się do przednich głośników (tych niżej) w b6 i nie połamać niczego.
  3. SlawekS napisał potwierdzam, po rozebraniu panelu w podsufitce i wyjęciu przycisku i dogięciu wyczyszczeniu blaszek i styków oświetlenie wróciło.
  4. sprawa prosta, jak samochód robi rocznie 30 kkm to wygodniej pojechać raz na wymianę a nie zawracać sobie głowę. ja robie ok 16 kkm, więc przeszedłem na cykl co 15, ale leję LL.
  5. kontrolka otwartych drzwi zapala się, zapala się też oświetlenie wnętrza, gdy włączę ręcznie.
  6. Panowie, Nie włącza się czasowe oświetlenie wnętrza tzn. przy otwieraniu drzwi, nie ma znaczenia których. Ośwetlenie działa natomiast gdy ręcznie włączy się lampki. Sprwadzane VAG-iem, błędów brak. Co jest grane? Drażni to, bo teraz wcześnie się ściemnia i ciemność przy wejściu do samochodu.
  7. moduł komfortu w b6 jest za schowkiem, tym przed pasażerem.
  8. na przeglądzie (serwis), człowiek, który przyjmuje auto, stwierdził z autopsji, że ci, którzy jeżdżą agresywniej, mają mniej kłopotów z turbiną, czyli, jeżdzą na niej dłużej. banalne, ale potwierdza 10 przykazań.
  9. dzisiaj podobna historia, hamulec nie był zablokowany, po prostu nie zaciągnął. wykazany > błąd przycisku hamulca postojowego. nie dało sie wykasować błędu, zero reakcji na wlączanie , wyłaczanie itp. Kupiłem nowy przycisk w serwisie, (94 pln), wymiana i dalej to samo, bez zmian. Po odpięciu klemy, stary błąd zniknął, pojawił się nowy > błąd komunikacji z czujnikiem koło prawe tylne. Ten błąd skasowany. Zestrojenie od nowa hamulca postojowego + komunikat układ hamulca postojowego zdiagnozował się. na razie jest OK.
  10. SKARŻYSKO-KAMIENNA i okolice czyściłem kierownicę turbiny i polecam warsztat: tel: 501 559 239, 513 046 852. sprawa załatwiona sprawnie, oddałem samochod o 8 rano odebrałem o 16.
  11. nadrabiam wiedzę, faktycznie da się, ale chyba nie jest to takie proste tzn. bardziej skomplikowane niż w przypadku PD. poniżej coś na ten temat: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=4789
  12. Z całym szacunkiem, ale z CR też mają problemy związane ze złą jakością paliwa i to wszystkie marki. Popmpowtryskiwacze (przynajmniej te w straszych silnikach) dają się jeszcze jakoś zregenerować, a CR raczej nie. A VW przeszło na CR pewnie ze względu na ekologię i pewnie z CR da się wycisnąć więcej za mniej. Ps. Zdaje się, że PD są stosowane w samochodach ciężarowych. /
  13. ma być norma 507.00 i koniec. zresztą wyraźnie jest to opisane w instrukcji samochodu. Charakterystyka techniczna 3.3, str. 35.
  14. Castrol 5w30 LL Professional 507.00, mozesz wymieniać co 15 kkm, mimo że jest dedykowany na 30 kkm. Musi być spełniona norma 507.00, to jest najważniejsze, a nie producent oleju. Castrol nie musi być chociaż, VW zaleca akurat tą markę.
  15. to samo slyszalem w skodzie octavii, przejezdzajacej gdy szedlem chodnikiem. tez tak mam. widocznie taki psa urok. i jak to sie mowi? sr..ł to pies.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności