rekinr Zgłoś #41 Napisano 22 Czerwca 2009 silniki oba wymienione odpowiedzialny za mieszankę ma kilka miesięcy ten drugi odcinający ma kilka dni, gazownik do którego jeździłem nic nie mówił mi o emulatorze a o tym że mam dwie sondy słyszę dopiero od ciebie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #42 Napisano 22 Czerwca 2009 no dokładnie do momentu przełączania mruga żółta po przełączeniu gasną obie,ale po przejechaniu kilku km. zaczyna mrugać czerwona to tak jakby elekto zawór gazu nie otwierał wrysków gazu albo sterownik nie dawał odpowiedniej info o czasie rozpoczecia otwarcia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #43 Napisano 22 Czerwca 2009 Czy masz dwie sondy tego nie wiem,u mnie bynajmniej są dwie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #44 Napisano 22 Czerwca 2009 silniki oba wymienione odpowiedzialny za mieszankę ma kilka miesięcy ten drugi odcinający ma kilka dni, gazownik do którego jeździłem nic nie mówił mi o emulatorze a o tym że mam dwie sondy słyszę dopiero od ciebie to łatwo sprawdzic czy ma 2 sondy wejdz pod auto i poszukaj przy katalizatorze ich jesli bedzie tak jak mówi KAROL 27 to zobaczysz jedna przed a druga zaraz po kacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinr Zgłoś #45 Napisano 22 Czerwca 2009 właśnie musze sprawdzić dokładnie ile ich mam bo wszyscy mechanicy mówią o jednej i na diagnostyce też było badanie jednej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #46 Napisano 22 Czerwca 2009 Czy masz dwie sondy tego nie wiem,u mnie bynajmniej są dwie. ale zobacz co ty masz za motor a co kolega REKIN dwa zupełnie inne mototry ---------- Post added at 22:22 ---------- Previous post was at 22:22 ---------- właśnie musze sprawdzić dokładnie ile ich mam bo wszyscy mechanicy mówią o jednej i na diagnostyce też było badanie jednej ja mam w swoim 1 wiec ty tez pewnie bedziesz miał 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinr Zgłoś #47 Napisano 22 Czerwca 2009 raczej mam jedną, heh i dalej nie wiem czy sprawną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #48 Napisano 22 Czerwca 2009 na 100% masz 1 a sprawdz napiecie na niej czy jest oki i bedziesz wiedział czy oki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinr Zgłoś #49 Napisano 22 Czerwca 2009 zastanawia mnie tylko jedno dlaczego przy diagnostyce silnika robionej przez wejście OBD2 wyszło że jest ok w 100%,a po wpięciu się pod sterownik gazu pokazuje 0,47V i jak mówi gazownik sonda nie żyje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #50 Napisano 22 Czerwca 2009 no własnie dlatego ze moze ten sterownik moze wariowac - resetowac i dlatego tak sie dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinr Zgłoś #51 Napisano 22 Czerwca 2009 no zobaczymy jutro co zrobi gazownik (pewnie nic) ale jestem dobrej myśli ma przeglądnąć instalację elektryczną przy gazie jutro się odezwę z nowymi wiadomościami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinr Zgłoś #52 Napisano 23 Czerwca 2009 Witam W końcu coś ruszyło do przodu i mimo że znów zostałem skasowany przez gazownika i to myślę że nie mało,jednak się opłaciło A teraz do meritum Powodem tego wszystkiego były nie podłączone kable od sądy do sterownika gazu Przy wymianie sondy za poprzedniego właściciela mechaniory nie podłączyli tych że przewodów do sondy do sterownika,podejrzewam że nie wiedzieli jak to zrobić. Teraz jest wszystko spoko loko więc będe3 obserwował ile LPG pali moja NIUNIA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #53 Napisano 23 Czerwca 2009 a ile powinna palic jak by było oki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinr Zgłoś #54 Napisano 25 Czerwca 2009 Z tego co mówił gazownik to przeważnie pali 3-4 litry gazu więcej niż benzyny na 100-wkę,byłem jeszcze wczoraj u niego i gdyby było coś nie tak mam przyjechać to zrobi jeszcze mapowanie sterownika gazu.Teraz przez jakiś czas pojeżdżę tak jak jest bo długo nie była ruszana ta instalacja,więc na pewno się zastała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #55 Napisano 26 Czerwca 2009 (edytowane) a u mnie jest tak ze jak auto nie jest rozgrzane to jest oki wszystko ale jak temp. wejdzie na 90 stponi to zaczyna wariowac szarpie brak mocy i siły ale tylko na gazie bo na PB oki błem dzis u gazownika i powiedzła ze juz ta instalacja jest na wykonczeniu i musze ja wymienic koszt tu cytat pana gazownika "tylko jedyne 1800zł" Edytowane 30 Czerwca 2009 przez mielke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinr Zgłoś #56 Napisano 16 Lipca 2009 Witam Już teraz wiem ile pali bo właśnie niedawno wróciłem z urlopu,przy zapakowanym aucie na maxa i prędkości średniej ok.120 wypiła mi 50l gazu na 420 km czyli moim zdaniem nie jest tak strasznie. Jest jeszcze coś nie tak bo czasem szarpie sobie troszkę a najczęściej przy ruszaniu,ale myślę że to wina brudnego filtra,zobaczymy po wymianie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach