Skocz do zawartości
mielke

Problem z LPG ETAGAS

Rekomendowane odpowiedzi

silniki oba wymienione odpowiedzialny za mieszankę ma kilka miesięcy ten drugi odcinający ma kilka dni, gazownik do którego jeździłem nic nie mówił mi o emulatorze a o tym że mam dwie sondy słyszę dopiero od ciebie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no dokładnie do momentu przełączania mruga żółta po przełączeniu gasną obie,ale po przejechaniu kilku km. zaczyna mrugać czerwona

to tak jakby elekto zawór gazu nie otwierał wrysków gazu albo sterownik nie dawał odpowiedniej info o czasie rozpoczecia otwarcia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy masz dwie sondy tego nie wiem,u mnie bynajmniej są dwie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
silniki oba wymienione odpowiedzialny za mieszankę ma kilka miesięcy ten drugi odcinający ma kilka dni, gazownik do którego jeździłem nic nie mówił mi o emulatorze a o tym że mam dwie sondy słyszę dopiero od ciebie

to łatwo sprawdzic czy ma 2 sondy wejdz pod auto i poszukaj przy katalizatorze ich jesli bedzie tak jak mówi KAROL 27 to zobaczysz jedna przed a druga zaraz po kacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie musze sprawdzić dokładnie ile ich mam bo wszyscy mechanicy mówią o jednej i na diagnostyce też było badanie jednej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy masz dwie sondy tego nie wiem,u mnie bynajmniej są dwie.

ale zobacz co ty masz za motor a co kolega REKIN dwa zupełnie inne mototry

 

---------- Post added at 22:22 ---------- Previous post was at 22:22 ----------

 

właśnie musze sprawdzić dokładnie ile ich mam bo wszyscy mechanicy mówią o jednej i na diagnostyce też było badanie jednej

ja mam w swoim 1 wiec ty tez pewnie bedziesz miał 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

raczej mam jedną, heh i dalej nie wiem czy sprawną :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na 100% masz 1 a sprawdz napiecie na niej czy jest oki i bedziesz wiedział czy oki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zastanawia mnie tylko jedno dlaczego przy diagnostyce silnika robionej przez wejście OBD2 wyszło że jest ok w 100%,a po wpięciu się pod sterownik gazu pokazuje 0,47V i jak mówi gazownik sonda nie żyje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no własnie dlatego ze moze ten sterownik moze wariowac - resetowac i dlatego tak sie dzieje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no zobaczymy jutro co zrobi gazownik (pewnie nic) ale jestem dobrej myśli ma przeglądnąć instalację elektryczną przy gazie

jutro się odezwę z nowymi wiadomościami :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

W końcu coś ruszyło do przodu :) i mimo że znów zostałem skasowany przez gazownika i to myślę że nie mało,jednak się opłaciło

A teraz do meritum :)

Powodem tego wszystkiego były nie podłączone kable od sądy do sterownika gazu :)

Przy wymianie sondy za poprzedniego właściciela mechaniory nie podłączyli tych że przewodów do sondy do sterownika,podejrzewam że nie wiedzieli jak to zrobić.

Teraz jest wszystko spoko loko więc będe3 obserwował ile LPG pali moja NIUNIA :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ile powinna palic jak by było oki ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mówił gazownik to przeważnie pali 3-4 litry gazu więcej niż benzyny na 100-wkę,byłem jeszcze wczoraj u niego i gdyby było coś nie tak mam przyjechać to zrobi jeszcze mapowanie sterownika gazu.Teraz przez jakiś czas pojeżdżę tak jak jest bo długo nie była ruszana ta instalacja,więc na pewno się zastała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a u mnie jest tak ze jak auto nie jest rozgrzane to jest oki wszystko ale jak temp. wejdzie na 90 stponi to zaczyna wariowac szarpie brak mocy i siły ale tylko na gazie bo na PB oki

 

błem dzis u gazownika i powiedzła ze juz ta instalacja jest na wykonczeniu i musze ja wymienic koszt tu cytat pana gazownika "tylko jedyne 1800zł"

Edytowane przez mielke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Już teraz wiem ile pali bo właśnie niedawno wróciłem z urlopu,przy zapakowanym aucie na maxa i prędkości średniej ok.120 wypiła mi 50l gazu na 420 km czyli moim zdaniem nie jest tak strasznie.

Jest jeszcze coś nie tak bo czasem szarpie sobie troszkę a najczęściej przy ruszaniu,ale myślę że to wina brudnego filtra,zobaczymy po wymianie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności