Skocz do zawartości
turbojajko

Start fault Workshop!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Podczas proby odpalenia auta ,wyskoczyl mi komunikat Start fault Workshop!. Po ponownej probie auto odpalililo i jezdzi, odpala teraz jak trzeba.

Czy nalezy przejmowac sie takim alarmem, czy to tylko blad ,ktory juz nie wroci ?

Ps. Sorry za moja pisownie , ale nie mam dostepu do polskich znakow :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wystepowaly probleym z odpalaniem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakis raz wczesniej nie zapalil. Doslownie raz .. czytalem cos o pompie paliwa, do glowy przychodzi mi tez akumulator .

Masz moze jakas teorie ?:638:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do glowy przychodzi mi tez akumulator .
jak krecil rozrusznik to nie akumulator

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm.... no racja to raczej nie aku.

Najlepiej pewnie byloby sprawdzic przez VAG co to byl (jest za problem ) , ale poniewaz mam paska dopiero od tygodnia to nawet nie wiem jaki to typ zlacza i gdzie sie podpiac do niego .

Wie ktos jaki to typ i gdzie znajduje sie wtyczka ?:o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hmm.... no racja to raczej nie aku.

Najlepiej pewnie byloby sprawdzic przez VAG co to byl (jest za problem ) , ale poniewaz mam paska dopiero od tygodnia to nawet nie wiem jaki to typ zlacza i gdzie sie podpiac do niego .

Wie ktos jaki to typ i gdzie znajduje sie wtyczka ?:o

Wtyczka jest po stronie kierowcy pod schowkiem . Złącze OBD2 . Komunikacja tylko po Canie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam !

Moj problem powrocil i to juz chyba na dobre , auto domaga sie jego rozwiazania ;).

Otoz dzis pieknego dnia jade z rodzinka na zakupy. Pod domem auto pali za 2 razem , po pierwszym zostaje ikonka zoltej sprezynki i ostrzegawczy dzwiek. :confused: Po zakupach ponownie proba odpalanie i juz musialem krecic z 4 razy.Dodatkowo doszedl komunikat ENGINE FAULT WORKSHOP.

Po domem po powrocie ponownie kilka prob na przemian auto zapala lub nie, tak samo jak komunikat o warsztacie i ikonka zoltej sprezynki (no to chyba swiece zarowe) . Niewiele myslac odlaczylem akumulator na pare minut , to nic nie dalo.

Na forum doczytalem sie ,ze moze to byc spowodowane wlasnie zwarciem ze swiec , ale co one maja w lato ? Po odlaczeniu fajek to samo. Pali i nie pali naprzemian.

Koledzy , doradzcie mi czy mam zmieniac te swiece czy nie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piszesz w innym temacie o gwarancji - jedź do dealera - niech naprawia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czas kolego, czas ktorego nie mam akurat , moze za miasiac tam podjade jak auto sie nie rozkraczy gdzies w polu.

Chce sie dowiedziec na forum co to moze byc i co mi grozi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłacz pod komputer. Na pewno cos pokaze. Moze problem z immo ? Dziwne to jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMMO masz na mysli immobilazer ( czy jak tam sie pisze ) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak mam na mysli immobilajzer. Tylko nie jestem tego pewien. Powie ci to VAG (czyt. komputer diagnostyczny)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witaj

 

kolego mam ten sam problem i pojawił sie wczoraj rano

pasek b6 2.o tdi, 2005r

 

wkładam kluczyk i wszystkie kontrolki ok tylko ta spręzynka od świec, w instrukcji znalazłem cos takiego

 

". [center:c490c6747a]ROZGRZEWANIE ŚWIEC ŻAROWYCH[/center:c490c6747a]

Dotyczy tylko silników wysokoprężnych

Przy zimnym silniku lampka zapala się przy włączonym zapłonie i gaśnie po chwili ->trzeba od razu odpalić silnik.

Jeśli lampka nie zaświeci się, to system rozgrzewania jest niesprawny -> wezwać fachową pomoc.

Przy rozgrzanym silniku do temp.roboczej lampka kontrolna w ogóle się nie zaświeci -> można odpalić silnik.

W czasie jazdy, gdy lampka zaczyna migać, to oznacza to, że wystąpiły zakłócenia w sterowaniu silnikiem wysokoprężnym.

Należy udać się na diagnostyke VAG.

Informacja na wyświetlaczu: MOTORSTORG WERKSTATT "

 

a wiec ta kontrolka zaczyna mi migac, próbuje odpalic , silnik niby zaskakuje ale za 2 sekundy gaśnie i mam napis na wyswietlaczu ze engine fault

 

wyjmuje kluczyk wkładam z powrotem kontrolka świec jest zapalona po chwili gasnie i samochód odpala bez najmniejszego problemu

 

podłączyłem dzis autko pod kompa i niestety brak jakich kolwiek danych bo wszystko sie zresetowało, mechanik powiedział ze byc moze walnięty jest jeden wtrysk ( ktoś się oriętuje moze jakie koszta naprawy? )

 

ale doradził aby zostawic autko na noc i podłaczy je z rana jak przyjdzie do pracy to odrazu mu wywali ten błąd i będzie wiedział w czym problem.

 

moze ktoś z was panowie wie o co chodzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, zmeinic mechanika, jak CI wywalilo blad przez kontrolke swiec zarowych to musialo Ci zapisac blad.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem nie szczęśliwym posiadaczem PASSATA B6 06' PD 125kw DSG PDF. 109tys przed wymianą rozrządu, aku od nowości niewymieniane. ASO wymieniło mi pompę paliwa (auto miało problemy z odpalaniem,problem zniknął po wymianie) i pojawia mi się taki błąd raz na jakiś zwłaszcza gdy aura za oknem jest wilgotna (mgła, deszcz). Czy to seria niefortunnych przypadków czy to wszystko występuje jak reakcja łańcuchowa, co zrobić jak żyć by przetrwać tą przygodę. Pozdrawiam VW Fans

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi sie ten blad pojawial od czasu do czasu przy problemach z kolumna. Warto rzucic okiem na ten temat, dlugi jak rzeka, ale to moze byc zrodlo waszych problemow http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=32934.

Odkad zrobilem kolumne problemu nie ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie przyczyną takiego komunikatu była źle zapięta kostka pod podstawą kompa.Przeszedł w tryb awaryjny i zasuwałem na piątce ledwo 40 km/h

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego co ma kolumna kierownicza do problemu START FAULT WRKSHOP! Co mogą oznaczać migające świece żarowe na kompie po odpaleniu Passata model z DSG i DPF w silniku 125kW PD z rocznika 2006 ??? HELP !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego co ma kolumna kierownicza do problemu START FAULT WRKSHOP! Co mogą oznaczać migające świece żarowe na kompie po odpaleniu Passata model z DSG i DPF w silniku 125kW PD z rocznika 2006 ??? HELP !!!

 

Jedź na kompa - obstawiam błąd czujnika ciśnienia doładowania.

Opisany szerzej w temacie "Migająca kontrolka świec żarowych".

Wymiana czujnika niestety nie pomaga...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego co ma kolumna kierownicza do problemu START FAULT WRKSHOP!

Zdziwilbys sie jak wiele wspolnego moge one miec :D Ale co ja Ci bede tlumaczyl jak Ty wiesz lepiej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności