Gość -pawlo111 Zgłoś #1 Napisano 3 Czerwca 2009 Witam interesuje mnie waga passata B3 Kombi z silnikiem 2.0 ale pewnie to samo co 1.8. No i fajnie by było jak by się ktoś wypowiedział kto ma właśnie B3 GT w kombi z motorkiem 2.0. Jak to jezdzi? co się lubi popsuć itd? ile s do 100km/h? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadus Zgłoś #2 Napisano 3 Czerwca 2009 Mój (co prawda sedan) 100 łapie w około 12s (na podtlenku lpg ) Zależy jeszcze o jaki dokładnie motorek ci chodzi (8 zaworowy czy 16) Jak to jezdzi? Ogólnie przyjemnie:)co się lubi popsuć Jeżdżę moim już rok i jedyne co mi nawaliło to rozrusznik, reszta to wymiany typu olej, rozrząd itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatb5 Zgłoś #3 Napisano 3 Czerwca 2009 Wg ksiązki Passat B3 Variant z silnikiem 1.8 waży: 1155kg, z silnikiem 2.0 115KM: 1180kg a z silnikiem 2.0 16V 136KM: 1235kg.. Wersja Variant 115KM z napędem na 4 łapy waży 1325kg... Jeśli chodzi o osiągi (2E) 115KM w Variancie: Vmax: 191/188* 0-80km/h: 7,5/8,5* 0-100km/h: 11,5/12,9* 166Nm już przy 3200obr/min i 115KM przy 5400obr/min... Jeśli chodzi o awaryjność to raczej mało awaryjne i w miarę odporne na upływ czasu... A jak coś się psuje to są to raczej jakieś pierdy.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #4 Napisano 3 Czerwca 2009 GT to ten 16V na mechanicznym wtrysku (9A) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatb5 Zgłoś #5 Napisano 3 Czerwca 2009 GT to była wersja wyposażenia a nie silnika także w 2.0 115 2E też były wersje GT... Wiem bo ojciec kiedyś takiego miał... Właśnie 2E w Automacie... Kubły, zmiana w automacie z E na S i takie tam inne bajery... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadus Zgłoś #6 Napisano 3 Czerwca 2009 GT to ten 16V na mechanicznym wtrysku (9A) Dokładnie jak kolega passatb5 pisze! Ja mam silnik 2E i z tyłu napis PASSAT GT więc nie tylko 9A. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #7 Napisano 3 Czerwca 2009 16V lubi wysokie obroty i jak kręci się go do 7 tyś to mało autek start ma i ten dzwięk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #8 Napisano 3 Czerwca 2009 Też mam GT w kombi ale poza jakimiś tam bajerami jak wentyle z przodu , tarcze z tyłu , zegary z MFA i digitalem od kilometrów , pseudokubełkami , tempomatem ,klimą,ABSem, zagłowkami z tyłu , podłokietnikiem Kamei , grzanymi i elektr. lusterkami, grzanymi przednimi fotelami, elektrycznymi szybami z przodu z modułem domykania, halogenami , skórzaną kierownicą, schowkami w tylnych drzwiach, dodatkowym schowkiem pod tym głównym, itd,itp. to normalne 2E jak każde inne, choć GL-y i CL-y też miewały niektóre z tych bajerków , na niskich biegach trochę mulaty ale na piątce ....normalnie rakieta:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiorowski Zgłoś #9 Napisano 7 Czerwca 2009 Bardzo fajny i dynamiczny silniczek 2E mam taki i jestem zadowolony.Nawet jak mam komplet 5 osób to sobie jakoś radzi aż kola piszczą na gazie za 1,45zł :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach