maroko Zgłoś #1 Napisano 27 Maja 2009 (edytowane) witam wszystkich!! ma taki problem..mianowicie jestem posiadaczem passata 2.0 115km od niedawna ii od początku chodzil dobrze mial moc i wszystko bylo ok ale ostatnio jak jechalem to auto przestalo reagowac na wciskanie gazu i po chwili zgaslo w czasie jazdy, tak jakby nie bylo paliwa..a jak chwile postalo to pozniej zapalil normalnie i tez normalnie jechal tylko problem w tym ze taka sytuacja powtarzala sie srednio co 50 kilometrow:-( co to moze byc?? dodam tez ze zatankowalem ukrainskie paliwo i czy to moze byc przyczyna?? bo wczesniej na polskim tak mi sie nie dzialo, jechalem bez przerwy 600 kilometrow i nic sie nie dzialo a teraz taki zonk:-( prosze o pomoc. pozdrawiam Edytowane 28 Maja 2009 przez maroko żly temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M.Lachu Zgłoś #2 Napisano 27 Maja 2009 A to paliwo to sam tam kupowałeś czy od kogoś??? Ja tankuje też ukraińskie to normalnie jeździ, ale miałem z nim troche problemów też nie chciał jechać i strasznie kuszył, okazało się, po jakimś czasie, że to sąda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maroko Zgłoś #3 Napisano 27 Maja 2009 no własnie w tym problem ze to kupowalem od kogos..kiedys jak mieszkalem w przemyslu to sam jezdzilem i wiedzialem co mam a teraz zatankowalem i taki problem.. na to by wskazywalo ze to paliwo bo wczesniej normalnie smigal a taraz 50 kilometrow i musi odpoczac:( aa ta sonda to gdzie sie znajduje? gdzie ja szukac? ps. dziekuje za odpowiedz:) ps. jak sprawdzic ze to ona jest zepsuta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #4 Napisano 27 Maja 2009 Sugerowałbym zapłon - albo cewka - albo aparat. Sprawdź zaraz po tym jak Ci zgaśnie czy masz iskrę na świecach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #5 Napisano 27 Maja 2009 _tytul1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielpaw Zgłoś #6 Napisano 27 Maja 2009 czujnik hella 100% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maroko Zgłoś #7 Napisano 28 Maja 2009 sprawdzalem aparat ii troche mial czarne styki..takie przypalone, a gdzie sie znajduje ten czujnik hella?? ps. a nie wiem czy to cos ma do znaczenia ale caly czas miga mi dioda od temperatury, ale to juz od dluzszego czasu tak jest, nie pomaga nawet uzupelnianie plynu bo jak doleje to i tak miga!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wela156 Zgłoś #8 Napisano 28 Maja 2009 Czujnik Halla znajduje sie w rozdzielaczu zaplonu pod "palcem". Z boku do rozdzielacza masz podlaczona z zewnatrz wtyczke i wlasnie ona jest od czujnika Halla. Ja bym ci radzil na poczatek wziac papier scierny jakis taki drobniejszy i wyczyscic palec rozdzielacza i styki w kopulce. Moze to cos pomoze - jak nie pomoze to i nie zaszkodzi Ale skoro mowisz ze miga ci dioda od chlodzenia to moze byc uszkodzony ktorys z czujnikow temperatury cieczy chlodzacej. Sprawdzales wogole na postoju czy wlacza ci sie wentylator?? Posprawdzaj najpierw czujniki od ukladu chlodzenia. Jak wszystko jest ok a objawy dalej te same to bedziemy czukac przyczyny gdzie indziej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzych Zgłoś #9 Napisano 28 Maja 2009 ja myślę że to będzie cewka bo objaw taki jak w przegrzewającej się cewce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wela156 Zgłoś #10 Napisano 28 Maja 2009 Najwygodniejszym sposobem sprawdzenia przyczyny awarii jest zgadac sie z kims kto ma taki sam silnik i przelozyc np cewke lub czujnik halla i wtedy bedzie wiadomo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maroko Zgłoś #11 Napisano 29 Maja 2009 sprawdzałem czy wiatraki i chłodzenie dziala!!! ale przeczyscilem te styki w kopulce i palec z tego czarnego syfu ii teraz troche lepiej pali..wczesniej musialem dluzej krecic!! a najgorsze jest to ze jak zapale auto to chodzi super nic mu sie nie dzieje a zeby sprawdzic czy jest wszystkoo ok to musze dymac conajmniej 50 kilometrow:( ---------- Post added at 15:00 ---------- Previous post was at 14:57 ---------- a mam jeszcze jedno pytanie... jak sie dostac do tego czujnika halla?? bo jak sciągne palec to jest jeszcze taka metalowa osłonka ii jak to zdjąć?? chciałem zobaczyć czy może tam coś nie trzeba wyczyścić...?? ---------- Post added at 15:03 ---------- Previous post was at 15:00 ---------- a wczoraj wlałem wiecej plynu ii przestała migać ta dioda od temperatury...ale wlałem wiecej poza max;) ale ii tak co jakis czas miga:)) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wela156 Zgłoś #12 Napisano 30 Maja 2009 a mam jeszcze jedno pytanie... jak sie dostac do tego czujnika halla?? bo jak sciągne palec to jest jeszcze taka metalowa osłonka ii jak to zdjąć?? chciałem zobaczyć czy może tam coś nie trzeba wyczyścić...?? Pod palcem rozdzielacza zaplonu jest albo plastikowa albo metalowa oslonka zapobiegajaca niekontrolowanemu przeskakiwaniu iskry w inne miejsca niz styki kopulki i zapobiegajaca dostawaniu sie pylku (powstajacemu podczas pracy rozdzielacza) do czujnika halla. W rozdzielaczu jak sciagniesz palec powinienes miec takie wyciecie (po zewnetrznej stronie) i jak nie da rady zejsc ta oslonka to podwaz ja jakims srubokretem czy cus Ale mi sie zdaje ze powinna sama schodzic bez zadnego problemu A jezeli nie o to ci chodzi to zapodaj foto to ci pomoge Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maroko Zgłoś #13 Napisano 31 Maja 2009 hej. no wlaśnie jest pod palcem taka plaskikowa osłonka która schodzi bez problemu i zaraz pod nia jest taka jakby osłonka metalowa...ii próbowałem zdjąć i nie chce sie ruszać a jak próbowałem podważyć to sie wygina..niewiem..może popsikać jakims WD?? ps. spróbuje zrobić zdjęcie i podeśle tylko je umieścić na tej stronie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wela156 Zgłoś #14 Napisano 31 Maja 2009 Ok Normalnie jak masz te okienko do pisania posta to na gorze jest taki zolty kwadracik tam sie dodaje zdjecia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martin724 Zgłoś #15 Napisano 31 Maja 2009 jak chcesz mieć czujnik halla na wierzchu to musisz cały aparat wyciągnąć (poznacz sobie kolejność kabli WN na kopułce) odkręć śrube mocującą (nie zapomnij zrobić znaków np. śrubokrętem zaznaczając aparat jak jest ustawiony i palec), jak masz go na wierzchu to na dolnej części aparatu jest mała zębatka a nad nią klin którego trzeba wybyć potem ściągasz zębatke i osłone aparatu z długiej ośki i masz hall jak na dłoni przykręcony dwiema śrubkami(u mnie tak było) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maroko Zgłoś #16 Napisano 31 Maja 2009 ok dzięki za wskazówki:) jutro spróbuje to wyjąć!!! ale myślićie że to raczej napewo ten czujnik?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martin724 Zgłoś #17 Napisano 31 Maja 2009 ale myślićie że to raczej napewo ten czujnik?? hmm...ciężko wyczuć, może być wiele innych przyczyn, mnie również gasł ale tylko na rozgrzanym silniku i nie chciał dziad odpalić, hall na 100% był walnięty bo po wymianie wsio było git Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maroko Zgłoś #18 Napisano 31 Maja 2009 kurcze no właśnie u mnie jest to dziwne bo pali na dyk obroty są równe przyspieszenie też normalne i spalanie w normie ii to jest dziwne..nawet jak jest gorący temperatura podchodzi pod 100 jak mu przycisne iinic sie nie dzieje..chodzi cały czas dobrze a po przejechaniu 50 kilometrów, nie zależnie czy 150 czy 100 na liczniku przez cały czas to cos mu odwala i przestaje działać może faktycznie ten czujnik zaczyna siadać albo cewka.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RU-passat Zgłoś #19 Napisano 22 Września 2011 Mam podobny problem. Co było rozwiązaniem? Wiem, że posty są z przed 2 lat ale może ten człowiek dalej wchodzi na to forum. Szukałem w wielu tematach ale ten jest najblizszy temu co się u mnie dzieje. Również jak długo jade u mnie jest to około 40km czasami 50km passat gaśnie. Gdy podejmuje próbe zapalenia nie udaje się, ale po kolejnych auto odpala normalnie i prawie zawsze te kilkadziesiąt km jest spokój. Innych objawów nie zaobserwowałem. Pomóżcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #20 Napisano 22 Września 2011 Ja mam inny silnik ale problem ten sam,i tez szukam rozwiazania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach