deratus Zgłoś #1 Napisano 25 Maja 2009 Czy jest możliwość stwierdzenia faktu zatankowania diesla gorszej jakości we wskazaniach (blokach pomiarowych) programu VAG-COM ?Mam pewne podejrzenia ,ze zatankowałem na stacji z chyba za dużą zawartością H2O (tj. naszej poczciwej wody).Objawia to się bowiem gorszą kulturą pracy silnika.Oczywiście staram się unikać podejrzanych stacji,ale i na tych "porządnych" można natrafić na gorszy sort Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damcio151 Zgłoś #2 Napisano 25 Maja 2009 korekcje na wtryskach ... grupa 013, jeżeli zatankowałeś jakieś badziewie to będą rozjechane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deratus Zgłoś #3 Napisano 25 Maja 2009 Laickie pytanie.jakie to powinny być wartości ? (silnik AVB) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damcio151 Zgłoś #4 Napisano 25 Maja 2009 najlepiej zrób screen, lub log i wrzuć tutaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deratus Zgłoś #5 Napisano 25 Maja 2009 Troszkę poszperałem na necie i z tego co znalazłem wskazania powinny wahać się -2,8 do +2,8 przy obrotach jałowych.Czy tak ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert270111 Zgłoś #6 Napisano 25 Maja 2009 (edytowane) Panowie pracowałem kiedyś na stacji benzynowej," znanej renomowanej stacji". I powiem wam tak jak tankujecie bierzcie paragon, stacje są ubezpieczone i w razie czegoś jest szansa na wyrwanie kasy. Wrócę do sedna jak pracowałem na stacji. Był lipiec lato popołudniu wpada ekipa do czyszczenia zbiorników, otwierają klapę a tam masakra. Na dnie pełno piachu, patyków liści na tym wszystkim pływa jakiś kożuch no mówię wam masakra żałuje że fotki nie walnąłem wtedy. Rozumiem pewnie pod drodze ze zbiornika są jakieś filtry czy coś, ale to może ulec awarii i syf wlać do baku. I tak jak tankujecie bierzcie paragony:) Nie pytajcie co to za cpn był nawet Edytowane 25 Maja 2009 przez robert270111 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damcio151 Zgłoś #7 Napisano 25 Maja 2009 Troszkę poszperałem na necie i z tego co znalazłem wskazania powinny wahać się -2,8 do +2,8 przy obrotach jałowych.Czy tak ? taka jest tolerancja, ale najlepiej jak nie przekracza tych 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niuteq Zgłoś #8 Napisano 26 Maja 2009 czy przy popowtryskach jest taka sama tolerancja?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damcio151 Zgłoś #9 Napisano 26 Maja 2009 czy przy popowtryskach jest taka sama tolerancja?? tak, najlepiej jak nie przekracza 2 ... ale przy pompkach trzeba jeszcze sprawdzić BIPy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deratus Zgłoś #10 Napisano 26 Maja 2009 A co to za zwierzyna, te BIPy i gdzie się to je sprawdza ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość janekjanek Zgłoś #11 Napisano 26 Maja 2009 podłaczam sie pod pytanie co to te BIP-y Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwdew Zgłoś #12 Napisano 26 Maja 2009 bip-y to czasy opóźnienia reakcji pompek (Begin of Injection Period) czy jakoś tak Vag blok chyba 23, popraw mnie damian jak sie myle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damcio151 Zgłoś #13 Napisano 26 Maja 2009 bip-y to czasy opóźnienia reakcji pompek (Begin of Injection Period) czy jakoś tak Vag blok chyba 23, popraw mnie Damian jak sie myle moment zamknięcia zaworku w PD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deratus Zgłoś #14 Napisano 27 Maja 2009 Ponieważ po raz kolejny po zadaniu pytanie nie otrzymałem odpowiedzi,po goglowaniu znalazłem odpowiedź na temat BIP-ów.Engine-Grupa pomiarowa 023, po przygazowaniu wskazania powinny nie przekraczać +/-30.Koniec.Kropka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damcio151 Zgłoś #15 Napisano 27 Maja 2009 po przygazowaniu wskazania powinny nie przekraczać +/-30.Koniec.Kropka. złe info ... BIPy sprawdza się tylko na wolnych obrotach, chyba, że wyskakuje błąd pompowtrysku loguje się go dynamicznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwdew Zgłoś #16 Napisano 27 Maja 2009 Ponieważ po raz kolejny po zadaniu pytanie nie otrzymałem odpowiedzi to znaczy ze chyba niezbyt dokładnie czytasz, popatrz mój poprzedni post;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deratus Zgłoś #17 Napisano 27 Maja 2009 Edwin,akurat czytam bardzo dokładnie,ale do Ciebie nie mam pretensji,to co wiedziałeś to napisałeś,ale inni którzy mają większą wiedzę nie są za bardzo skorzy do podzielenia się nią . Czy nie można było tego od razu napisać:BIP-y należy sprawdzić w grupie 023 ,przy wolnych obrotach.Wskazania dla pełnosprawnego pompowtryskiwacza powinny zawierać się między -/+ 30.To by było chyba wszystko w temacie korekcji wtrysków oraz BIP-ów.Chociaż niekoniecznie,może przecież wyskoczyć błąd pompowtrysku i wtedy trzeba będzie przecież zlogować go dynamicznie,ale nie martwmy się do przodu ,najwyżej znowu poszukamy odpowiedzi w googlach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damcio151 Zgłoś #18 Napisano 27 Maja 2009 (edytowane) Edwin,akurat czytam bardzo dokładnie,ale do Ciebie nie mam pretensji,to co wiedziałeś to napisałeś,ale inni którzy mają większą wiedzę nie są za bardzo skorzy do podzielenia się nią . Czy nie można było tego od razu napisać:BIP-y należy sprawdzić w grupie 023 ,przy wolnych obrotach.Wskazania dla pełnosprawnego pompowtryskiwacza powinny zawierać się między -/+ 30.To by było chyba wszystko w temacie korekcji wtrysków oraz BIP-ów.Chociaż niekoniecznie,może przecież wyskoczyć błąd pompowtrysku i wtedy trzeba będzie przecież zlogować go dynamicznie,ale nie martwmy się do przodu ,najwyżej znowu poszukamy odpowiedzi w googlach. a gdzie Ty problem widzisz ? pytałeś konkretnie co chcesz wiedzieć ? NIE ! zapytałeś co to BIP i dostałeś odpowiedź , że BIP jest to ... poza tym ludzie nie będą wszystkiego podawać jak na tacy, na pewno nie ja Człowiek próbuje pomóc, a Ty jeszcze jakieś pretensje masz ... Zrozum, że za takie coś jak chciałem zrobić, czyli Ty robisz logi , a ja je oceniam - biorę pieniądze ... różnica jest taka, że to ja robię logi siedząc na miejscu pasażera Jeżeli to nie jest dla Ciebie pomoc to wybacz, ale nie mamy o czym rozmawiać i jeszcze raz powtórzę ... forum jest po to aby pomagać, a nie dzielić się wiedzą , którą się długi czas zdobywało Edytowane 27 Maja 2009 przez damcio151 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deratus Zgłoś #19 Napisano 27 Maja 2009 Ciekawe w jaki sposób możesz komuś pomóc nie dzieląc się wiedzą jaką się posiada? Za taką pomoc,ze muszę szukać sam informacji po necie to ja bardzo Ci dziękuję.A poza tym zapytałem co to te BIP-y i jak się je sprawdza (proszę czytać dokładnie to co się pisze).I bez urazy,nie gniewaj się,ale sam napisałeś,że po to jest te forum by sobie pomagać,a nie wszyscy forumowicze mają pojęcie o pewnych niuansach i zawiłościach technologicznych(m.in w fachowych nazewnictwie).Jeżeli bardzo wziąłeś sobie to do serca to sorry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damcio151 Zgłoś #20 Napisano 27 Maja 2009 Żeby pomóc wcale nie trzeba dzielić się wiedzą ... to nie ma nic do rzeczy ... jak Ci się auto na trasie zepsuje i kumaty gość zatrzyma się , coś pogrzebie pod maską i bez mówienia co zrobił naprawi auto za darmo to nie będzie pomoc ? no tak , w końcu się nie podzielił wiedzą Chciałem, abyś dał logi, powiedziałbym co jest OK, a co nie ... ale nie, od razu trzeba wszystko wyjawiać a to, że poszukałeś informacji w necie ... no to naprawdę narobiłeś się, że ho ho , przyda Ci się to w przyszłości ... standardowo każdy chce mieć wszystko podane jak na tacy, zero własnej inicjatywy Kończę tą dyskusję, bo jest to wielki OT , a Ty przemyśl i dokładnie przeczytaj to co napisałem , dzięki takim osobom jak Ty powoli tracę chęć pomagania na forach , zamiast słowa dziękuję , są same pretensje pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach