wojtek2626 Zgłoś #41 Napisano 17 Kwietnia 2012 Watpliwe bo przed remontem wszystko chodziło cicho, wymiana oleju też nie pomogła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #42 Napisano 22 Czerwca 2015 ok,odkopuję i zamontuję bez wyciskania. odczekam kilka godzin i zobaczę czy pomoże... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łoluś Zgłoś #43 Napisano 23 Czerwca 2015 ok,odkopuję i zamontuję bez wyciskania. odczekam kilka godzin i zobaczę czy pomoże... Nie powinno się tak robić może strzelić tylna płetwa lub strzelić wałek, albo wylezie szpilka , powinno się powyciskać samoregulatory ( popychacze) idzie o wiele luźniej ale jak to się mówi na wszystko jest sposób tylko trzeba wiedzieć jak do tego się zabrać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #44 Napisano 25 Czerwca 2015 No to oświeć kolego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #45 Napisano 26 Czerwca 2015 Uzywane popychacze sie wyciska, nowych nie. Nowe popychacze sa wypelnione bardzo zadkim olejem, pod naciskiemnadmiar sam sie usowa. Stare po wycisnieciu powinny trzymac swoja pozycje tzn. przyciskajac palcem na tloczek nie powinien ani drgnac, w przeciwnym wypadku jest do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #46 Napisano 26 Czerwca 2015 (edytowane) próbowałem je naciskać, ale nie ustępują. chlupocze w nich olej i w ogóle całe opakowanie było nim zalane... podejrzewam, że są w pozycji ściśniętej na maksa, ale trochę tego fabrycznego oleju tam chlupoce. jutro robota: nowy wałek (bo na starym są wyraźne ślady wytarcia), nowe szklanki i uszczelniacz wałka. olej wymieniłem 50 km temu, a rozrząd 150, więc te elementy zostają. mam nadzieję że ucichnie... edit: Ucichło! stare szklanki i wałek - zmasakrowane... na nowym sprzęcie pasek znowu radośnie miękko klekocze. co do samych szklanek: ściskałem, ale nic nie uchodziło, po zamontowaniu i odpaleniu było słychać jeszcze delikatny stukot, ale po rozgrzaniu silnika na krótkiej trasie wszystko ustąpiło i pozostał tylko przyjemny, miękki klekot Edytowane 27 Czerwca 2015 przez Desper Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach