strus251 Zgłoś #21 Napisano 23 Maja 2009 nie naprawiałem "lutów"-nawet nie wiem co to. Obrotomierz działa poprawnie, tzn. tak mi się wydaje bo nic dziwnego nie się nie dzieje. A nie pamietam czy tą blachę miał czy nie. Aczkolwiek, wcześniej żaden polski mechanik przy nim nie grzebał wiec nie myślę aby coś brakowało. Ale życie jest tylko życiem. NIe wtykam polskim mechanikom tylko tym szpeniom co się za nich uwarzają a potem auto wyglada jak rzeźba. Więc zakładam, że w misce jest ok. Masz jakieś podejrzenia co do przyczyny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #22 Napisano 24 Maja 2009 myślę że to zimne luty, poszukaj na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #23 Napisano 24 Maja 2009 ok, znajdę chwilke i szukam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #24 Napisano 29 Maja 2009 niestety, nie pomogło i problem jest dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #25 Napisano 29 Maja 2009 Jeżeli masz zegary bez MFA, z kierunkami na górze i jedną wtyczką z tylu, to wpadni do mnie to podmienimy zegary (ja mam od benzynki) jeżeli problem bedzie nadal występował to przynajmniej wykluczymy zegary. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #26 Napisano 30 Maja 2009 wpadni do mnie to podmienimy zegary Juz podmieniałem, a w zasadzie zmieniałem. I w starych i w nowych mam to samo. A moje stare w innym autku jezdza i nie ma problemu, wiec to nie zegary. Ale dzieki za propozycje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #27 Napisano 30 Maja 2009 a moze to poprostu w instalacij elektrycznej gdzies zawarcie robi i dlatego ci piszczy i mruga moze jeszcze styki, kostki złączki przy czujniku i zegarze nie do konca spełniaja swoja role Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #28 Napisano 30 Maja 2009 Powiem, tak siły juz nie ma. Sprawdziłem juz chyba wszystko. Kabelki, styki, kostki, czyjniki, zimne luty i wiele innych pomysłów jakie wpadały, mechanikom, lub serdecznym formumowicza do głowy. I nic nie zdziałałem. Chyba poprosty przestane byc pedantem i bede jezdził z masa na sztywno i bedzie gitarka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dandi78 Zgłoś #29 Napisano 30 Maja 2009 Witam Raczej nie powinieneś oszukiwać czujnika... to się może bardzo dotkliwie zemścić Ja bym na Twoim miejscu rozważył wyjęcie pompy oleju i zobaczenie w jakim jest stanie... u mnie w B3 silnik ABS żle działał zawór wysokiego ciśnienia w pompie oleju albo jak mówią mechanicy "przelewowy" czasem zacinał się i miałem bardzo duże spadki ciśnienia w układzie smarowania, po wymianie pompy na nową problem a raczej buzer zamilkł na amen... Pozdrawiam VW Ps. jaki przebieg ma silnik..? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #30 Napisano 30 Maja 2009 Ps. jaki przebieg ma silnik..? tego nawet najstarsi górale nie wiedzą. Jak go kupowałem to licznik był po chamsku przekrecony i wskazywał 120 tyś. co było niemozliwe. Ale akurat licznik nie jest dla mnie wyznacznikiem. Autko w swietnym stanie wizualnym jak i technicznym ( poza tym buzerem). Po wymianie licznika na niekrecony ma teraz 263 tyś.km. A jezdzę juz tak 60 tyś km i nic sie nie stało. Wczesniej wymieniałem usczelke pod miska iwęc i pompe widziałem i nie miała niebiezpiecznych objawów. Byłem tez na badaniu cisnienia i jest wszystko w najlepszym porzadku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dandi78 Zgłoś #31 Napisano 31 Maja 2009 (edytowane) Witam Ja też byłem na badaniu ciśnienia i też było w porządku, a kontrolka i tak dawała się we znaki... Opiszę dokładnie w jakich okolicznościach mi się zapalała: codziennie dojeżdżam do pracy około 50km w jedną stronę i jak co ranek cyklicznie uruchamiałem silnik i w drogę, a że całość drogi jest prawie po trasie to silnik prawie cały czas kręcił około 3tyś obrotów (luty-zimny silnik-gęsty olej-bardzo wysokie ciśnienie oleju-zawór wysokiego ciśnienia-OPEN-no i prawdopodobnie zawieszał się w tej pozycji:637:) no i pod koniec jazdy mniej więcej po około 40km buzer i mryganie kontrolki!!! Zatrzymałem się silnik wyłączyłem i chwilę odczekałem i ponownie odpaliłem no i ciśnienie w normie dalsza jazda około 10km już bez przygód;) Szlag mnie trafiał bo prawie codziennie mniej więcej w tym samym miejscu załączał się buzer -- pomyślałem sobie ki diabeł wodę mąci... Udałem się do wielu znachorów i magików, mierzyli, ważyli, stukali, słuchali, kazali wymieniać czujniki oleju :Dale żaden nie naprawił usterki, dopiero jeden Pan "Kazio" jak mu to wszystko opowiedziałem pomyślał podumał i mówi: "że to zawór zwrotny pompy oleju płata figle... ale decyzję o zmianie pompy podejmuj sam..." No i zakupiłem pompę, wymienili i buzer zamilkł... Pozdrawiam Ps. podczas wymiany pompy oleju Pan "Kazio" kontrolnie zajrzał na panewki i dwie na pierwszym i trzecim korbowodzie były delikatnie podpalone, czyli kontrolka i buzer działały prawidłowo i miałem chwilowe spadki ciśnienia prze zacinający się w pozycji OPEN zawór zawrotny pompy oleju:637: Edytowane 31 Maja 2009 przez dandi78 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #32 Napisano 31 Maja 2009 ok, dzięki. Więc i jak pójdę za radą pana Kazia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #33 Napisano 1 Czerwca 2009 Sprawa załatwiona. Temat zamykam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #34 Napisano 1 Czerwca 2009 To powiedz chociaż co to było... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #35 Napisano 2 Czerwca 2009 a pompa, zgodnie z rada pana Kazia. oraz bład w zegarach. Ale juz po wszystkim. Cisza i spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emcom Zgłoś #36 Napisano 2 Czerwca 2009 Na samym początku pisałem Ci o pompie. Ale zignorowałeś to. Gdzie punkcik dla mnie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #37 Napisano 3 Czerwca 2009 Gdzie punkcik dla mnie ? przeoczenie w punktacji. Ale juz naprawiłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robe73 Zgłoś #38 Napisano 14 Czerwca 2009 To ja się podłączę do tematu u mnie przy dłuższej jeździe odzywa się tylko buzer to samo miałem na starych zegarach bez obrotomierza.I co może być tego przyczyną,może koledzy macie jakieś sugestie co do przyczyn. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #39 Napisano 14 Czerwca 2009 Miałem to samo wymiana oleju pomogła. Raz zalałem castrola wróciłem do mobila i cisza !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #40 Napisano 15 Czerwca 2009 .I co może być tego przyczyną, kolego przyznałem pomógł w dwóch postach. 1. Zegary 2. Pompa, a w zasadzie tylko zawór w pompie ale trzeba wymieć całość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach