Mlody_tm Zgłoś #21 Napisano 14 Marca 2017 Miałem to samo, zwiesza się pływak a tak naprawdę pałąk do którego pływak przyczepiony, taki drut..... wsadziłem łapę poruszałem nim, wężyki wychodzące z kosza uniosłem inaczej ustawiłem. i do dziś spokój, to było rok temu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #22 Napisano 14 Marca 2017 Test wskazówek: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #23 Napisano 14 Marca 2017 Tylko co da test wskazówek? Że dochodzą do końca skali. Jak się zaleje do końca to i tak wskazówka pokazuje na full. Tylko potem szybko opada Ja mam w miarę podobny problem... zaleje do odbicia pistoletu i mam poziom paliwa delikatnie poniżej wskazówki na full. Jak zalewam pod korek (zalewam odpowietrzanie) jakieś 7l to drgnięcie mam po przejechaniu ok 80km (spalanie ok 7l na autobahnie). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #24 Napisano 14 Marca 2017 VCDS-em można sprawdzić aktualną ilość paliwa w zbiorniku i porównać wskazanie w liczniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #25 Napisano 14 Marca 2017 (edytowane) VCDS-em można sprawdzić aktualną ilość paliwa w zbiorniku i porównać wskazanie w liczniku. To że vcds idzie sprawdzić to akurat wiem i już to robiłem i było ok . - - - - - aktualizacja - - - - - Miałem to samo, zwiesza się pływak a tak naprawdę pałąk do którego pływak przyczepiony, taki drut..... wsadziłem łapę poruszałem nim, wężyki wychodzące z kosza uniosłem inaczej ustawiłem. i do dziś spokój, to było rok temu. A gdzie to robiłeś? Od strony bagażnika odkreciles tą niby pokrywkę co tam jest i tam ruszales ? Edytowane 14 Marca 2017 przez fcbsoci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #26 Napisano 14 Marca 2017 Test zegarów pokazuje czy wskaźnik sam w sobie jest sprawny: wartości 100% i 50%. Jeśli tak jest to przyczyna leży w samym czujniku w baku lub na kablach "po drodze". Wystarczy, że jedno połączenie będzie zaśniedziałe i już kilka dodatkowych Ohmów w obwodzie pomiarowym. Wartości nadal będą w zakresie poprawnych, więc sterownik nie wywali błędu ale będzie przekłamanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach