szynszyl_83 Zgłoś #21 Napisano 18 Maja 2009 a ja myslalem, ze koledze chodzi o czyszczenie i chce to odlaczyc na chwile stad moje porady ze szmatami. W przypadku TDI (gdzie ECU steruje silnikiem) jakby odlaczyc IC i zmostkowac rury bezposrednio, to by zobaczyl wieksza temp. powietrza w dolocie, potem zmniejszylby zadane cisnienie doladowania (zeby chronic turbine), mniejsze cis. doladowania to mniejszy MAF, mniejszy MAF to ciete dawki, do tego wieksza temp. powietrza w tej samej objetosci to dodatkowe zmniejszenie MAF = ciecie dawek przez ECU, wiec o jezdzeniu nie ma mowy, chyba ze w zimie to co innego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik7 Zgłoś #22 Napisano 20 Maja 2009 Hardkor...Dobre okreslenie dla mnie-Ci co znaja mnie osobiscie to wiedza o co chodzi... Oki, Oki-zrobie jak mowicie.Tak mysle na przyszlosc moze w innym miejscu zamontowac ten IC-bardziej centralnie za "hokejem" zeby lepszy dolot byl.Bo kolo kola...Ja wiem...za duzo tam powietrza nie leci (chyba ze w oryginale kratka byla tak wyprofilowana ze lecialo...ja nie mam wogole kratki-hokej sobie dorobilem z blachy-przykrecilem go tak ze daje wymuszony obieg powietrza na chlodnice-nic na boki raczej nie leci). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynszyl_83 Zgłoś #23 Napisano 20 Maja 2009 U mnie w 1Z jest tak, ze jest wlasnie taki wyprofilowany plastik (rynna, nie wiem jak to nazwac) ktora kieruje wlatujace powietrze na IC, moze pomysl, zeby wlasnie sobie taka przerobke zrobic, wtedy by poprawilo Ci sie chlodzenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz Zgłoś #24 Napisano 20 Maja 2009 cały ten post proponuję przenieść do HUMOR I ROZRYWKA...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik7 Zgłoś #25 Napisano 20 Maja 2009 Nie zgadzam sie z przedmowca. Zaczyna sie robic powaznie.Moga byc jeszcze szanse na komediodramat.. Ale Intercooler wyjme i tak i oczyszcze, bo w przewodach jest troche oleju. Tyle ze pozniej-na razie rozmontuje i wyczyszcze od srodka sobie lampy bo widzenie jest masakryczne nawet z Night Breakerami.Ostatnio wymienialem przelacznik zespolony i nie pomoglo. Kolega widze na blaszkach EZD.A znasz Balca od Was? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcgregor88 Zgłoś #26 Napisano 20 Maja 2009 a wracając jeszcze do sprawy IC, to mam pytanie - bo ok. 2-3 m-ce temu czyściłem go, a jak dzisiaj sprawdzałem, to oba węże są tak samo ciepłe. Nie sądzę żeby prze te 2 miechy się tak zapchał. Czy winny może być uszkodzony górny wąż od ic?? I czym ewentualnie zastąpić go - lepienie nie pomogło, a nowy dużo kosztuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach