Skocz do zawartości
Gość jedrek

Zaciski tył-nie dobija ręczny

Rekomendowane odpowiedzi

Gość jedrek

Witam ! mam paska 92 silnik 2e a problem dotyczy tylnych zacisków, po zaciągnięciu ręcznego (hamulce tarczowe)zaciski nie "odbijają" trzeba je na siłe cofać. Pytanie jest takie- da sie to naprawić? jeśli tak to jak to zrobić? czy są w reperaturkach odpowienie uszczelniacze czy trzeba osobno dokupić? z gory dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jedrek, nie da się naprawić.

Kup u [mpeg] na Alle.

kupowałem i polecam.

Koszt 50 pln/szt. i koszt wysyłki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jedrek

wyczytałem na jakimś forum nie pamiętam gdzie że jakoś się da ale skora tak mowisz to hmmm trzeba bedzie kupić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jedrek, reperaturki kosztują ok. 100 pln/szt.

 

INTERCARS tak proponuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bobasekps

miałem podobnie u siebie 91 rok z tyłu tarcze ABS

lekarstwo to trochę czasu i wd40

trzeba rozruszać a jeśli to nie pomoże to najlepiej wymiana u mnie pomogło nie wiem na jak długo na razie miesiąc i wciąż działa, ale polecam i uwaga organ nie używany zanika czyli używaj ręcznego zawsze gdy tylko się da

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uwaga organ nie używany zanika czyli używaj ręcznego zawsze gdy tylko się da

Święta prawda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pszemek

Nie jest koniecznością kupno nowych bo w tych zaciskach tylko sporadycznie zapieka się tłoczek.Najczęściej zapieka się sworzeń (ta ośka do której przyspawana jest dźwigienka linki ręcznego).Kupujesz reperaturki i smar silikonowy ok. 1h na strone i problem z głowy.

 

 

Wystarczyło poszukać:

http://www.forum.vw-passat.pl/tematy14/podciaganie-recznego-vt2693,42.htm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja użyłem WD-40, kilkadziesiat uderzeń młotka góra-dół i chodzi ręczny jak nowy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pszemek

Można i tak ale w moim były tak zapieczone że nie szło ruszyć bez demontażu.No i po czymś takim trzeba będzie co jakiś czas psiknąć mu WD albo lepiej Brunoxem bo będzie powtórka z rozrywki :| A jak rozbierzesz, wyczyścisz i posmarujesz wszystko to pochodzi znacznie dłużej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jak rozbierzesz, wyczyścisz i posmarujesz wszystko to pochodzi znacznie dłużej.

 

Swiete slowa.

Nie ma to jak rozebranie, przeczyszczenie, nasmarowanie i zlozenie a wtedy mamy spokuj na kolejne 10 lat :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lukaskowal

Witam, jest lekarstwo na zapieczony reczny. Poniewaz przerabialem ten temat niedawno i jezeli nie pomoze mlotek i wd40 to trzeba wyciagnac zacisk kupic reperaturke za 17zl i rozebrac zacisk, jest tylko problem ze trudno potem nalozyc sprezyne w srodku zacisku, jezeli operacja sie powiedzie to zacisk bedzie chodzil jak nowka :D

 

jezeli ktos potrzebuje posiadam rozebrany zacisk w pelni przesmarowany wyczyszczony w ktorym trzeba wymienic metalowa nakladke na tej sprezynie cena do uzgodnienia,

kontakt: [email protected]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie to wszystko to prawda:smar silikonowy,reperaturki.trzeba jeszcze pamiętac ,że płyn hamulcowy należy co 2-3 lata wymienic ,ponieważ po dłuższym czasie eksploatacji traci swoje właściwości. Ma właściwości podobne jak woda Cylinderki potrafią nawet skorodowac.A przy starszych modelach należy sprawdzicstan linek od ręcznego.Można też oddac autko do warsztatu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nowy zacisk kosztuje ok 1400 zl ja nie naprawialem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w B4 wymieniłem oba tylne. Nie pomagały reperaturki, sytuacja się powtarzała nagminnie, ciągle powrót do domu z dymem z kół. Więc kupiłem najpierw prawy, potem lewy + dwie nowe linki ręcznego i spokój. Z tym, że nie VW tylko ze Skody Fabii (już aluminiowe). Koszt około 600 zł za wszystko.

Przy wymianie na skodowskie należy pamiętać o innych wężykach. Ale temat poruszany niejednokrotnie na forum.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności