Skocz do zawartości
Gość Krzysztof 73

nie działa wentylator nawiewu swieżego powietrza, kierunkowskazy,wycieraczki i sprycz

Rekomendowane odpowiedzi

jasne dam znac

najlepsze jest to ze jak potrzebuje zeby nie dzialalo to jak na zlosc dziala i ciezko mi sprawdzic. pewnie jak bede wieczorem z pracy wracal to bedzie kicha

 

serdeczne dzieki raz jeszcze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie martw się - miałem to samo i na poczatku myślałem, że może jakiś "myk" jest z manetką kierunkowskazów, że trzeba odpowiednio kliknąc, żeby wszystko działało :rotfl: Coż - człowiek się ciagle uczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aha a mozecie powiedziec mi cos wiecej o "Przekaźnik odciążający styku "X" " ?

cos mi ten przekaznik chodzi po glowie odnosnie mojego problemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam taki sam problem proszę o pomoc.

Nagle przestały działać kierunki,dmuchawa,wycieraczki. Awaryjne działają , próbowałem znaleźć przekaźnik 360 lecz nawet na załączonych przez was zdjęciach nie mogę go znaleźć. Ktory to dokładnie jest , manewr z cofaniem kluczyka nie działa. Proszę o pomoc pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ma ktoś pomysł na rozkręcenie wentylatora dmuchawy świeżego powietrza aby wyczyścić komutator i przesmarować łożyska. Wyjąłem wszystko z auta i nie mam zielonego pojęcia jak zabrać się za demontaż wirnika od stojanu. Wygląda mi wszystko jakby było zaciskane i nie znalazłem opcji dostania się do samego wirnika celem przeczyszczenia.

Z góry dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich

Wiem ze temat stary ale podziele sie moim doswiadczeniem dla tych co szukaja pomocy. Nagla utrata kierunkow, wycieraczek, spryskiwacza szyby i nawiewu to temat dosyc czesto przerabiany i w 99% przypadkow wina lezy po stronie przekaznika. Numer przekaznika zmienia sie chyba co tydzien - nawet nie wiem o co te numery nadaja. Wy chlopcy piszecie o nr 18, 360 itd a ja mialem zamontowany nr 370 a jak zmienilem na nowy (zakupiony w serwisie vw wczoraj) to ten numer to 944, wiec nie sugerujcie sie nim. Numer czesci (po kilku juz zmianach) to 4HO 951 253. Jesli odkopiecie schemat listwy przekaznikow to znajduje sie on na pozycji oznaczonej nr II (rzymskie 2). Nie sugerujcie sie nienagannym wygladem starego przekaznika - moj wygladal jak nowy, bez nalotow ani brudu ale nie dzialal. Mam nadzieje, ze komus pomoge.

P.S: mozna go wymienic przez ta klapke do bezpiecznikow, bez odkrecania czegokolwiek (przynajmniej w mojej angielskiej wersji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jesli nie dziala tylko dmuchawa to czego to moze byc wina... wymienione zostaly szczotki, sprawdzany byl na krotko silnik dmuchawy i dziala wiatrak sie kreci. do rezystora dochodzi napiecie.. wymienione zostaly i sprawdzone pod 2 innymi i wraz silnik dmuchayw nie startuje .POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze ktorys z kolegow rozdlubalby swoj stary regolator celem sprawdzenia czy rzeczywiscie sa zimne luty. Jesli bylyby to przelutowanie wszystkiego na nowo i powinien dzialac. Mozliwe jest tez ze posypaly sie bipolary.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SZymon ale podlaczalem 2 inne rezystory. u mnie jest on na 5 pinow zalany plastikiem. sprawdzalem prad to do kostki rezystora dochodzi ale juz za rezystorem przy 2 pinowej wtyczce nie ma pradu. o co chodzi??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Inne pytanie, podlaczales to wszystko na wlaczonym zaplonie? Nie wydaje mi sie zeby w tym samochodzie mialo by to jakis wplyw ale w mlodszych samochodach nawet wymiana zarowki na wlaczonym zaplonie nic nie daje, dopiero jak sie wylaczy i wlaczy zaplon komputer podaje prad.

 

Lukasz, chodzi mi o to ze ta mase ktora jest zalana cala elektronika mozna usunac i odslanac plytke drukowana. Jesli beda tam zimne luty ew popekane sciezki to da sie to naprawic.

 

Sproboj najpierw podlaczyc regolator, do tej piecio pinowej wtyczki i do wentylatora. Pozniej test czy dziala. Moze byc tak ze klimatronik ew ten modul blokuje prad na wtyczce z dwoma pinami bo nie ma odpowiedniego oporu gdy podlaczasz miernik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szymon a jak ten plastik usunac?? bo tak myslalem zeby wlasnie poprawic te luty.. tylko co z tym zalanym plastikiem. podlaczalem i kasowalem bledy i nie startowal dalej blad 4f9 ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozberalme i faktycznie spalona byla plytka zamowilem z allegro zamiennik podlaczam a tam dalej cisza.. teraz to juz nie mam pojecia co to moze byc.. wiatrak dalej nie dziala:(:():(:(*:(

 

---------- Dodano o 10:52 ---------- Poprzednia wiadomość o 10:46 ----------

 

a regulator jets now/.. i co teraz mam zrobic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy ma taki problem pacjent to passat b5 lf 2002 130 km 4 motion gdy stoi auto do słońca włącza się nawiew w środku i cały czas chodzi miał ktoś może taki problem i gdzie szukać przyczyny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności