Skocz do zawartości
pogromca

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

czy jest ktoś w stanie mi pomóc? jest dla mnie to dość ważne , bo narazie jeżdżę na zegarach ze złym pinem i widać że zegary żle sie komunikuja z sterownikiem silnika .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po co wy robicie jakieś przepisywania? Odczytaj pin nowych zegarów, wklep w kanale 21 w liczniku nową wartość kluczy i jazda...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mój licznik jest już na wykończeniu. Pada w nim podświetlenie. Numer licznika to 3B0 919 881 N. Czy mam szukać tylko takiego czy podejdzie inny np: http://allegro.pl/vw-passat-b5-licznik-zegar-1-9-tdi-europa-i3685250273.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po co wy robicie jakieś przepisywania? Odczytaj pin nowych zegarów, wklep w kanale 21 w liczniku nową wartość kluczy i jazda...

 

Tak zrobilem ale nadal wyswietla mi vin w vag com z jakiegos innego auta a ja chce miec przebieg i vin z swojego auta i wlasnie zle sie sie komunikuje bo spalanie pokazuje mi jak mu sie podoba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma czegoś takiego jak źle się komunikuje. Spalanie w 1/2 fis można skorygować w dopasowaniu, w full fis już edycja wsadu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie ma czegoś takiego jak źle się komunikuje. Spalanie w 1/2 fis można skorygować w dopasowaniu, w full fis już edycja wsadu.

 

to czemu pokazuje mi na postoju ze pali 5l na 100km np. a jak rusze to jak mu sie zechce tak odswieza odczyty? widac ze sa one nie prawidlowe kompletnie. Wiec takze po co sa poradniki jak wychodzi na to ze przelozenie licznika bez fis na 1/2fis wystarczy wpisac w polu 21 pin starego i to ma juz wspolgrac? Nie sadze jezeli odczytuje mi vin innego auta niz jest moje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Wymontowałem swój licznik w celu sprawdzenia nr i mam problem bo nie wiem jaki to model. Załączam zdjęcia:

http://zapodaj.net/ceb496a481241.jpg.html

http://zapodaj.net/04a48c50a2d1a.jpg.html

Passat B5 98r 1.9TDI 90km AHU skrzynia manual.

Mam taki na oku z Alledrogo ale nie wiem czy podejdzie:

http://allegro.pl/zegar-licznik-vw-passat-b5-3b1919860cx-i3715045251.html

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! widze że wątek trochę podumiera bo same pytani bez odpowiedzi ale ja też muszę pytać więc próbuje

 

sprawa wyglada tak, auto bez can z MFA i mam do kupienia licznik z full fis bez can, podejdzie P&P czy też muszę rzeźbić z kostakimi kabelkami etc.

 

aha licznik nie ma pinu więc czy da się go jakoś zczytać czy klops

 

pozdro i dzięki komukolwiek za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam! widze że wątek trochę podumiera bo same pytani bez odpowiedzi ale ja też muszę pytać więc próbuje

 

sprawa wyglada tak, auto bez can z MFA i mam do kupienia licznik z full fis bez can, podejdzie P&P czy też muszę rzeźbić z kostakimi kabelkami etc.

 

aha licznik nie ma pinu więc czy da się go jakoś zczytać czy klops

 

pozdro i dzięki komukolwiek za odpowiedź

 

Spokojnie dasz rade u siebie robiłem identyczny zabieg, a nawet gorszy bo u mnie nie było MFA nawet.

Pin odczytasz po podłączeniu licznika w aucie tylko do tego kabelek VAG-Tacho potrzebny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kabelek VAG-Tacho
:hmm no to kolejne koszty :wmorde ale sobie wymyśliłem... a czy te wszystkie kopiowania w epromie są potrzebne czy bedzie śmigać bez tego? pewnie gdzieś to było ale wątek ma 111stron a musze zdecydować do 20tej dzisiaj ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:hmm no to kolejne koszty :wmorde

 

Gdybyś miał pin tego nowego licznika zrobił byś wszystko zwykłym kabelkiem który pewnie posiadasz.

Tacho jest potrzebny tylko do wyciągnięcia pinu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a mam takie pytanie. Czy były montowane w passatach B5 (przed lift!) zegary z 1/2 FIS? Chodzi o to, czy były 919 z 1/2 FIS?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy a mam takie pytanie. Czy były montowane w passatach B5 (przed lift!) zegary z 1/2 FIS? Chodzi o to, czy były 919 z 1/2 FIS?

 

Nie kolego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A te wyskalowane do 260 z 1/2 FIS, to też są 920 z CAN? :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK, Dziękuję. Ostatnie pytanie, czy były na 919 Full FIS?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście sam mam takiego :-P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie kolego

Mylisz sie byly bez can z polowa fis w 1.8 turbo dzis albo jutro taki kupie mam juz w obserwowanych na aukcji,przekoduje na diesla i bedzie smgal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności