riccardoa Zgłoś #2161 Napisano 29 Października 2013 (edytowane) Mam jeszcze jedno pytanie. Jako że w moim aucie nie było kostki zespolonej wycieraczek to załatwiłem sobie takową w którą wpięte jest 6 kabelków. Wg opisu z pierwszego postu wiem jak podłączyć piny od 1 do 4 ale co z pozostałymi pinami czyli 5 i 6? Od czego one są? Od czasowej regulacji pracy wycieraczek.Z licznikiem nie mają nic wspólnego po za tym,że są w tej samej wtyczce. Edytowane 29 Października 2013 przez riccardoa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #2162 Napisano 29 Października 2013 mmissiek, czyli miałem rację, działaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #2163 Napisano 29 Października 2013 Od czasowej regulacji pracy wycieraczek.Z licznikiem nie mają nic wspólnego po za tym,że są w tej samej wtyczce. A możesz mi podpowiedzieć czy mogę je podłączyć jakoś u siebie czy do tego potrzebny jest czujnik deszczu? ---------- Dodano o 08:26 ---------- Poprzednia wiadomość o 08:25 ---------- mmissiek, czyli miałem rację, działaj. Dokładnie Kotii racja jest po twojej stronie. Mam nadzieję że ogarnę to w tym tygodniu a jak nie to w przyszłym. Czekam na nowy kabel bo stary się skończył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2164 Napisano 29 Października 2013 A możesz mi podpowiedzieć czy mogę je podłączyć jakoś u siebie czy do tego potrzebny jest czujnik deszczu? Czujnik deszczu nie,ale odpowiedni przekaźnik wycieraczek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bumerek Zgłoś #2165 Napisano 31 Października 2013 witam czy mozliwe jest ze przez zamienione przewody CAN H i L nie ma wskazań obrotomierza i wywala błąd czujnika oleju którego nie ma w samochodzie, czy za czujnik odpowiedzialne jest kodowanie lub ingerencja we wsad licznika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lastk Zgłoś #2166 Napisano 5 Listopada 2013 Witam, od razu mówie, że problem mam nietypowy i nie zawracałbym głowy gdybym 3 razy nie sprawdził. Podłączyłem manetki ze sterowaniem komputera z licznikiem o numerach 3B0919890M bez Can. 3 kable do zielonej wtyczki (przyciski 1,2 oraz reset) i jeden kabelk (masa) do niebieskiej. Wszystko działa oprócz przycisku RES i nie mogę przełączać pomiędzy MFA1 i MFA2. Sprawdzałem sam przycisk i jest ok, zamieniałem je na kostce nawet z innymi przyciskami i np. przycisk RES działał jako przełącznik ale MFA się nie przełączało. Sam kabel też sprawdzony Proszę o pomoc, zmienić wsad? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #2167 Napisano 5 Listopada 2013 Witam, od razu mówie, że problem mam nietypowy i nie zawracałbym głowy gdybym 3 razy nie sprawdził. Podłączyłem manetki ze sterowaniem komputera z licznikiem o numerach 3B0919890M bez Can. 3 kable do zielonej wtyczki (przyciski 1,2 oraz reset) i jeden kabelk (masa) do niebieskiej. Wszystko działa oprócz przycisku RES i nie mogę przełączać pomiędzy MFA1 i MFA2. Sprawdzałem sam przycisk i jest ok, zamieniałem je na kostce nawet z innymi przyciskami i np. przycisk RES działał jako przełącznik ale MFA się nie przełączało. Sam kabel też sprawdzony Proszę o pomoc, zmienić wsad? Reset licznika programem najpierw spróbuj. Potem ponowne wgranie wsadu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lastk Zgłoś #2168 Napisano 5 Listopada 2013 Hej, dzięki za odpowiedź. Właśnie wróciłem z auta, zrobiłem reset licznika - nic, potem wgrałem wsad z naszego forum: 3B0919890M_VDO_V21, czy czym mój licznik ma V20 ale to chyba nie ma znaczenia, tak myśle i dalej nic... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #2169 Napisano 5 Listopada 2013 Więc może jest uszkodzony pin w gnieździe licznika, rozbierz go i dokładnie się przyjrzyj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lastk Zgłoś #2170 Napisano 5 Listopada 2013 Ok, zrobię to na weekend bo rzeczywiście już nie ma innych możliwości. Dam znać, dzięki za pomoc! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablokinah Zgłoś #2171 Napisano 10 Listopada 2013 Mam problem przerobiłem zegary według opisu były zegary 919 wstawiłem 920 immo 2 i wszystko jest ok , teraz dopadłem zegaryz immo 3 wyciągnołem pin wgrywam kluczyki i schody program wypisuje zły pin no to zmieniam pin we wsadzie i nic niby pin zmieniony ale auto nie odpala i immo mruga czy może być uwalone immo w tym liczniku (stary dalej działa ok) może da się to naprawić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2172 Napisano 12 Listopada 2013 no to zmieniam pin we wsadzie i nic niby pin zmieniony ale auto nie odpala W jaki sposób zmieniasz PIN? Edycja i wgranie odpowiednich komórek ze starego do nowego licznika powinny załatwić temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablokinah Zgłoś #2173 Napisano 12 Listopada 2013 W jaki sposób zmieniasz PIN?Edycja i wgranie odpowiednich komórek ze starego do nowego licznika powinny załatwić temat. właśnie tak robię Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2174 Napisano 12 Listopada 2013 A ograniczenie czasowe po próbie zakodowania z błędnym Pinem ci się nie uaktywniło? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablokinah Zgłoś #2175 Napisano 13 Listopada 2013 Tak już bylo a sprzedawca mówił że jest ok kupiłm go za 25 zl może on coś na grzebał i dlatego taki tani, właśnie się zastanawiam i pytam jak długo działa ograniczenie czasowe bo póbowałem dzień po dniu i nić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sammo Zgłoś #2176 Napisano 14 Listopada 2013 Hej, mam małą zagwozdkę, ponieważ zmieniam licznik w Golfie IV na zegary z Passata (3b0919890M). Wszystko póki co idzie cacy, tyle, że moje poprzednie zegary 1J0 919 881D są firmy Motormeter i mają zupełni innych (krótszy) wsad eepromu. Nie potrafi znaleźć, które pola powinienem skopiować do wsadu nowego licznika. Czy może na forum ktoś umiał by to odpowiednio przekopiować czy zostaje mi jedynie adaptacja vag-comem? Moje pliki zczytane z zegarów: http://sdrv.ms/17Uyiw2 Mam również jeszcze takie dwa szybie pytania: 1. Czy możliwe jest wyświetlanie komunikatów prowadzenia nawigacji MFD ver. D na ekranie FISa w tej wersji zegarów co wyżej bez CANa (mfd na trzech kabelkach), a fis nie ma menu? 2. Czy wstad licznika 3b0919890M będzie dobrze funkcjonował u mnie? Wszystkie ikonki się zgadzają, skala itd, mam na myśli czy nie będzie jakiś różnic z natury że "to do passata a nie do mk IV", na które nie mogę sam wpaść.. Czy nie lepiej by było jakbym wgrał inny wsad i jak tak to jaki? Dało by uzyskać dostęp do Menu Fisa? Dzięki z góry za pomoc wszelką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #2177 Napisano 14 Listopada 2013 Wyświetlanie info na Fisie uzyskasz poprzez czerwoną kostkę z licznika do zielonej kostki Mini ISO w MFD. Menu niestety nie będzie w tych zegarach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
joznek Zgłoś #2178 Napisano 14 Listopada 2013 witam mam takie nietypowe pytanie nie mogę przełączać na manetce (nie wiem czy to tak się nazywa) nie zmieniają mi się w fis np.spalanie ogólne, spalanie bieżące, kilometry nie działa mi ten przełącznik. ten na dole działa zmienia mi się na 1 lub 2 proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2004 Zgłoś #2179 Napisano 14 Listopada 2013 Sprawdź czy przewody nie są uszkodzone. W manetce 1 - 4, w liczniku 24 - 26 w zielonej wtyczce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aligator30 Zgłoś #2180 Napisano 14 Listopada 2013 witam wsad zczytany z licznika motometer jest niekompletny(za krótki) przeslij adres na pw wyslle ci wsad do golfa wgrasz do licznika i zrobisz jego adaptacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach