mmissiek Zgłoś #2141 Napisano 14 Października 2013 i nastąpił u mnie problem, który nie wiem jak ugryź. Okazało się że w aucie mam licznik magneti marelli. Moje pytanie brzmi czy jest szansa na to że licznik VDO po włożeniu do auta będzie działał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #2142 Napisano 14 Października 2013 Będzie działał, licznik to samodzielne pełne urządzenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #2143 Napisano 14 Października 2013 Będzie działał, licznik to samodzielne pełne urządzenie. ale co mam teraz zrobisz by zagadało auto z nowym licznikiem skoro nie mogę z tamtego zgrać wsadu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #2144 Napisano 14 Października 2013 Wsadzić licznik podłączyć się interfejsem, usunąć wszystkie klucze z immo w liczniku i zakodować je ponownie, ustawić przebieg na taki jak miałeś lub o 100 kkm mniejszy i śmigać z nowym budzikiem . O pastylki w kluczach się nie martw to immo 1 więc kodowanie wielokrotne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #2145 Napisano 14 Października 2013 Wsadzić licznik podłączyć się interfejsem, usunąć wszystkie klucze z immo w liczniku i zakodować je ponownie, ustawić przebieg na taki jak miałeś lub o 100 kkm mniejszy i śmigać z nowym budzikiem . O pastylki w kluczach się nie martw to immo 1 więc kodowanie wielokrotne. Sprawdzę to na dniach i dam znać jak poszło. Powiedz jakim najlepiej programem to zrobić? VAG TACHO czy jakimś innym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #2146 Napisano 14 Października 2013 Ja robiłem VAG Tacho. Poszło jak bezproblemowo, kodowanie opisane w pierwszym poście tego wątku, trzymaj się wskazówek a na pewno wszystko zagra jak powinno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bodek_32 Zgłoś #2147 Napisano 15 Października 2013 Pilnie potrzebuję wsadu do licznika 3B0920827, jako zamiennika anglika 3BO 920 927. Jeśli ktoś może poratować ..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #2148 Napisano 16 Października 2013 Pilnie potrzebuję wsadu do licznika 3B0920827, jako zamiennika anglika 3BO 920 927. Jeśli ktoś może poratować ..... Proszę.... http://forum.vw-passat.pl/threads/64999-Poszukuje-Posiadam-wsad-licznika?highlight=potrzebuje+wsadu+licznika Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kajtek82 Zgłoś #2149 Napisano 22 Października 2013 Ja mam pytanko czy muszę kupić komplet przełączników zespolonych czy wystarczy nabyć tę odpowiadające za komputer? Mam w aucie tempomat i nie widziałem na allegro kompletu z kompem i tempomatem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #2150 Napisano 22 Października 2013 (edytowane) Ja mam pytanko czy muszę kupić komplet przełączników zespolonych czy wystarczy nabyć tę odpowiadające za komputer? Mam w aucie tempomat i nie widziałem na allegro kompletu z kompem i tempomatem Wystarczy prawa strona czyli obsługa wycieraczek i kompa. A pamiętaj że jest kilka rodzai przed liftem i po, kombi i sedan. Edytowane 22 Października 2013 przez Kotii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kajtek82 Zgłoś #2151 Napisano 22 Października 2013 Czyli muszę kupić po lifcie i do kombi? Inne nie będą pasowały? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #2152 Napisano 22 Października 2013 Jeśli masz kombi to tak Pasować to będą tyle że np. jak kupisz od sedana to nie będziesz miał sterowania tylną wycieraczka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamo2312 Zgłoś #2153 Napisano 22 Października 2013 witam jestem nowy na forum i witam wszystkich mam taki mały problem padły mi zegary więc dałem do machera i powiedział że upaliła się scieszka i padł procesor doradził mi zebym wymienił zegary co mi jest potrzebne żeby je wymienić zegary są magneti mareli mają mafa i imo a paska mam z 96 r. 1.8 T Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kajtek82 Zgłoś #2154 Napisano 22 Października 2013 Jeśli masz kombi to tak Pasować to będą tyle że np. jak kupisz od sedana to nie będziesz miał sterowania tylną wycieraczka rami? O tym nie pomyślałem Dzięki A jaka jest opcja z zegarami? Wybierać pół czy cały fis? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #2155 Napisano 22 Października 2013 A jaka jest opcja z zegarami? Tego pytania nie rozumie :hmm A to czy wybierzesz pół fis czy cały to zależy od tego co Ci się podoba i czego potrzebujesz oraz ile jesteś w stanie przeznaczyć na ten cel. Szukać musisz zegarów z can czyli te z liczbą 920 w środku numeru xxx920xxx. Poczytaj wątek a wszystkiego się dowiesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #2156 Napisano 23 Października 2013 witam jestem nowy na forum i witam wszystkich mam taki mały problem padły mi zegary więc dałem do machera i powiedział że upaliła się scieszka i padł procesor doradził mi zebym wymienił zegary co mi jest potrzebne żeby je wymienić zegary są magneti mareli mają mafa i imo a paska mam z 96 r. 1.8 T Jeśli masz turbo to zmień opis bo napewno twój silnik nie ma oznaczenia ADR. Wracając do pytania to tak jak koledze wcześniej radziłem poczytaj wątek! Są tu zamieszczone wszystkie niezbędne informacje. W twoim przypadku musisz szukać budzika bez can czyli seria xxx919xxx. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamo2312 Zgłoś #2157 Napisano 23 Października 2013 przepraszam silnik mam 1.8 V20 125km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kajtek82 Zgłoś #2158 Napisano 23 Października 2013 Tego pytania nie rozumie :hmm A to czy wybierzesz pół fis czy cały to zależy od tego co Ci się podoba i czego potrzebujesz oraz ile jesteś w stanie przeznaczyć na ten cel. Szukać musisz zegarów z can czyli te z liczbą 920 w środku numeru xxx920xxx. Poczytaj wątek a wszystkiego się dowiesz. Dzięki A jest różnica czy sprzedający poda mi pin liczników czy nie? Na allegro są aukcje i takie i takie. Wiem że pin odzyskuje sie w VagTacho ale czy coś pomoże albo przyspieszy jak ten pin dostaniemy z zegarami... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #2159 Napisano 23 Października 2013 Dzięki A jest różnica czy sprzedający poda mi pin liczników czy nie? Na allegro są aukcje i takie i takie. Wiem że pin odzyskuje sie w VagTacho ale czy coś pomoże albo przyspieszy jak ten pin dostaniemy z zegarami... przyspieszy o tyle że nie będziesz musiał podpinać licznika by poznać pin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #2160 Napisano 28 Października 2013 Mam jeszcze jedno pytanie. Jako że w moim aucie nie było kostki zespolonej wycieraczek to załatwiłem sobie takową w którą wpięte jest 6 kabelków. Wg opisu z pierwszego postu wiem jak podłączyć piny od 1 do 4 ale co z pozostałymi pinami czyli 5 i 6? Od czego one są? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach