Skocz do zawartości
pogromca

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

i nastąpił u mnie problem, który nie wiem jak ugryź. Okazało się że w aucie mam licznik magneti marelli. Moje pytanie brzmi czy jest szansa na to że licznik VDO po włożeniu do auta będzie działał?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będzie działał, licznik to samodzielne pełne urządzenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Będzie działał, licznik to samodzielne pełne urządzenie.

 

ale co mam teraz zrobisz by zagadało auto z nowym licznikiem skoro nie mogę z tamtego zgrać wsadu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wsadzić licznik podłączyć się interfejsem, usunąć wszystkie klucze z immo w liczniku i zakodować je ponownie, ustawić przebieg na taki jak miałeś lub o 100 kkm mniejszy :) i śmigać z nowym budzikiem :). O pastylki w kluczach się nie martw to immo 1 więc kodowanie wielokrotne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wsadzić licznik podłączyć się interfejsem, usunąć wszystkie klucze z immo w liczniku i zakodować je ponownie, ustawić przebieg na taki jak miałeś lub o 100 kkm mniejszy :) i śmigać z nowym budzikiem :). O pastylki w kluczach się nie martw to immo 1 więc kodowanie wielokrotne.

 

Sprawdzę to na dniach i dam znać jak poszło. Powiedz jakim najlepiej programem to zrobić? VAG TACHO czy jakimś innym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja robiłem VAG Tacho. Poszło jak bezproblemowo, kodowanie opisane w pierwszym poście tego wątku, trzymaj się wskazówek a na pewno wszystko zagra jak powinno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pilnie potrzebuję wsadu do licznika 3B0920827, jako zamiennika anglika 3BO 920 927. Jeśli ktoś może poratować .....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pilnie potrzebuję wsadu do licznika 3B0920827, jako zamiennika anglika 3BO 920 927. Jeśli ktoś może poratować .....

Proszę....

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/64999-Poszukuje-Posiadam-wsad-licznika?highlight=potrzebuje+wsadu+licznika

 

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pytanko czy muszę kupić komplet przełączników zespolonych czy wystarczy nabyć tę odpowiadające za komputer? Mam w aucie tempomat i nie widziałem na allegro kompletu z kompem i tempomatem :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam pytanko czy muszę kupić komplet przełączników zespolonych czy wystarczy nabyć tę odpowiadające za komputer? Mam w aucie tempomat i nie widziałem na allegro kompletu z kompem i tempomatem :(

 

Wystarczy prawa strona czyli obsługa wycieraczek i kompa.

 

A pamiętaj że jest kilka rodzai przed liftem i po, kombi i sedan.

Edytowane przez Kotii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli muszę kupić po lifcie i do kombi?

Inne nie będą pasowały?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz kombi to tak :D

 

Pasować to będą tyle że np. jak kupisz od sedana to nie będziesz miał sterowania tylną wycieraczka :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam jestem nowy na forum i witam wszystkich mam taki mały problem padły mi zegary więc dałem do machera i powiedział że upaliła się scieszka i padł procesor doradził mi zebym wymienił zegary co mi jest potrzebne żeby je wymienić zegary są magneti mareli mają mafa i imo a paska mam z 96 r. 1.8 T

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli masz kombi to tak :D

 

Pasować to będą tyle że np. jak kupisz od sedana to nie będziesz miał sterowania tylną wycieraczka :P

rami?

 

O tym nie pomyślałem ;) Dzięki :)

A jaka jest opcja z zegarami?

Wybierać pół czy cały fis?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jaka jest opcja z zegarami?

 

Tego pytania nie rozumie :hmm

 

A to czy wybierzesz pół fis czy cały to zależy od tego co Ci się podoba i czego potrzebujesz oraz ile jesteś w stanie przeznaczyć na ten cel. Szukać musisz zegarów z can czyli te z liczbą 920 w środku numeru xxx920xxx. Poczytaj wątek a wszystkiego się dowiesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam jestem nowy na forum i witam wszystkich mam taki mały problem padły mi zegary więc dałem do machera i powiedział że upaliła się scieszka i padł procesor doradził mi zebym wymienił zegary co mi jest potrzebne żeby je wymienić zegary są magneti mareli mają mafa i imo a paska mam z 96 r. 1.8 T

 

Jeśli masz turbo to zmień opis bo napewno twój silnik nie ma oznaczenia ADR.

 

Wracając do pytania to tak jak koledze wcześniej radziłem poczytaj wątek! Są tu zamieszczone wszystkie niezbędne informacje.

W twoim przypadku musisz szukać budzika bez can czyli seria xxx919xxx.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepraszam silnik mam 1.8 V20 125km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tego pytania nie rozumie :hmm

 

A to czy wybierzesz pół fis czy cały to zależy od tego co Ci się podoba i czego potrzebujesz oraz ile jesteś w stanie przeznaczyć na ten cel. Szukać musisz zegarów z can czyli te z liczbą 920 w środku numeru xxx920xxx. Poczytaj wątek a wszystkiego się dowiesz.

 

Dzięki :)

A jest różnica czy sprzedający poda mi pin liczników czy nie? Na allegro są aukcje i takie i takie.

Wiem że pin odzyskuje sie w VagTacho ale czy coś pomoże albo przyspieszy jak ten pin dostaniemy z zegarami...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki :)

A jest różnica czy sprzedający poda mi pin liczników czy nie? Na allegro są aukcje i takie i takie.

Wiem że pin odzyskuje sie w VagTacho ale czy coś pomoże albo przyspieszy jak ten pin dostaniemy z zegarami...

 

przyspieszy o tyle że nie będziesz musiał podpinać licznika by poznać pin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedno pytanie. Jako że w moim aucie nie było kostki zespolonej wycieraczek to załatwiłem sobie takową w którą wpięte jest 6 kabelków. Wg opisu z pierwszego postu wiem jak podłączyć piny od 1 do 4 ale co z pozostałymi pinami czyli 5 i 6? Od czego one są?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności