Patrick Zgłoś #621 Napisano 31 Grudnia 2010 W radiu masz mini iso kostkę-dostaniesz pewnie w każdym elektronicznym: http://allegro.onet.pl/listing.php/search?string=mini+iso+piny&category=0 http://allegro.onet.pl/listing.php/search?string=mini+iso+kostka&category=0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #622 Napisano 31 Grudnia 2010 Mam prośbę, czy ktoś może napisać ile kosztuje ten zestaw kabelków 4szt.? Będę zmieniał w swoim passacie licznik na 1/2 FIS (kupiłem od identycznego modelu czyli 2000r., 1.8 apt o numerze 3B0 920 822), po lekturze pierwszego postu najprościej będzie przeprowadzić adaptację poprzez VAG-COM (odpowiednie interfejsy kupione). U siebie sprawdzałem kiedyś i mam na szynie CAN ale numeru już nie pamiętam całego (jutro sprawdzę testując interfejsy). Mam trzy pytania/prośby: 1. Wertowałem cały wątek ale nie mam pewności - czy PIN nowego licznika będę mógł bez problemu odczytać interfejsem po jego zamontowaniu przed przeprowadzeniem adaptacji (którym interfejsem?)? Bo oczywiście póki co nie znam jego PINu. 2. Jeśli ten zestaw kabelków jest droższy niż 50zł to czy ktoś mógłby mi podesłać fotkę pinów z jednej i drugiej strony? Z jednej strony widzę ale nie wiem czy z drugiej są te same, pytam o to bo mam dużo kabli z wtyczkami z dwóch opli i bym sobie polutował jeśli byłyby te same końcówki (z tego co widzę na fotce z pierwszego postu to jest na to spora szansa). Przydałaby się również ich długość żeby to zrobić na spokojnie już wcześniej. 3. Mam climatronic, czy do licznika już jest pociągnięty kabel? W jednym z postów coś było na ten temat, że przy szynie CAN info dla climatronica idzie z licznika tylko czy tak jest przy liczniku bez FIS (oczywiście mogłem coś zrozumieć opacznie )? Ad1.Tak VAG Tacho. Ad2.Około 100PLN.Piny są różne z każdej strony. Ad3.Powinien być już pociągnięty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArkadiuszB Zgłoś #623 Napisano 31 Grudnia 2010 Doszedłem (po części) do tego co jest grane z tymi kablami u mnie, chodzi o podciągnięcie temperatury pod licznik. Mam połączenie między pin25 T32a licznika a pin1 T12 climy – czyli tak jak opisywał kolega Rosiek Czujnik temperatury mam podłączony pod pin8 w T12 climy – czyli też j/w Natomiast pin26 T32b licznika jest połączony z pin1 T20 climy Czyli wychodzi na to, że w moim przypadku wystarczy pociągnąć dwa kable: pin8 T32b licznika z pinem2 T20 climy pin9 T32b licznika z pinem3 T20 climy Ale problem w tym, że piny 2 i 3 T20 climy są już zajęte i nie wiem co to Wychodzi na to, że wystarczy wypiąć z wtyczki pin1 T20 climy oraz pin8 T12 climy i zmostkować je. Ale co zrobić teraz z pinem 2 i 3 T20, które sa zajęte ? Może nie odkryłem Ameryki ale może komuś się przyda info jak rozbierze wtyczke licznika i nie będzie wiedzieć (tak jak ja) dlaczego w pinie26 T32b jest już wpięty kabel. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Varcan Zgłoś #624 Napisano 3 Stycznia 2011 Panowie bo dalej walczę i mam nowe spostrzeżenia : 1. Aktualne kodowania które nic nie dały : 17 - 21125 37 - 00001 19 - 00006 56 - 00206 2. Zaciekawiło mnie że jak wejdę w testy radia w VAGu to tam są dwa testy jeden sprawdza głośniki a drugi wyswietlanie informacji na zegarach - żaden z nich nie kończy się sukcesem (brak dźwięku i komunikatów) 3. W radiu jest taki parametr jak GALA - z tego co pamiętam działa on na tej zasadzie że wraz z zwiększeniem prędkości radio się podgłośnia - nie działa 4 Naklejka na radiu Radio Navigation : 1JO 035 191 C lecz jak na VAGu pojawiają się inne informacje 1JO 035 152 G - i tu pytanie skąd różnica ? czy to nie ma absolutnie zadnego znaczenia ? Z tego wynika że ewidentnie zegary/szyna nie wie że jest radio - przynajmniej tak to interpretuje. Panowie poddajcie mi jeszcze jakiś pomysł czym mogą być spowodowane te problemy ? Jakby navi było zmieniane to takie klocki mogły by się pojawić ? raczej wygląda dobrze, ewentualnie zmieniłbym na 04205 jeśli masz sedana lub 05205 dla kombi choć to nie ma znaczenia. Jeśli to nic nie da to spróbuj zamiast ostatniej 5 wpisać 4. ty wymieniałeś licznik czy miałeś już fabrycznie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #625 Napisano 3 Stycznia 2011 A to czytałes?: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=39747 Może masz nie odpowiednią wersje nawigacji (ktoś zmienił/dołożył)? +16 dołożyłeś do kodowania licznika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #626 Napisano 4 Stycznia 2011 4 Naklejka na radiu Radio Navigation : 1JO 035 191 C Jak możesz to odczytaj datę produkcji tej nawigacji, jest na nalepce jakby pieczątka z tygodniem i rokiem produkcji, ale póki co to stawiam że masz nawigację z młodszego passata, co najmniej 2003/2004. Dlatego nie działa wyświetlanie na FIS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Varcan Zgłoś #627 Napisano 4 Stycznia 2011 Patrick - kodowanie dołożone bez rezultatów. Faktycznie mam wrażenie że nawigacja mogła zostać wymieniona - po kupnie auta zauważyłem że jak wyciągnąłem radio na nim naklejony był PIN - troche giełdą zalatuje Na naklejce są takie dane: BLAUPUNKT WERKE GMBH 7 612 001 506 BNO 881 okrągła naklejka z napisem 09S Radio Navigation 1J0 035 191 C VWZ1Z2D4145610 - taki sam numer na obudowie radia Jeżeli ten wyboldowany numer dekoduje się analogicznie jak VIN to : VWZ 1Z2D41 4 5610 .. faktycznie rocznik to 2004 W takiej sytuacji komunikacja po CAN ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #628 Napisano 4 Stycznia 2011 (edytowane) Czyli do G MFD potrzeba tmc po to żeby robił translacje CANa z bosh na vw ? edit. już wszystko wiem Edytowane 4 Stycznia 2011 przez owies Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #629 Napisano 4 Stycznia 2011 Radio Navigation1J0 035 191 C Już wiem że tą nawigację montowano od modelu 2004, więc nic z tego nie będzie. Tylko CAN, ale musisz mieć nowszy licznik żeby to ruszyło. W tej konfiguracji nic nie zdziałasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #630 Napisano 4 Stycznia 2011 hej wlasnie widzialem licznik od galaxy, z miernikiem aku i tmp oleju, czy to podejdzie do paska? Pytam o programowanie, bo wielkosciowo nie bedi eproblemu, tylko szybe trzeba przelozyc. ---------- Post added at 23:37 ---------- Previous post was at 22:06 ---------- Czyli do G MFD potrzeba tmc po to żeby robił translacje CANa z bosh na vw ? edit. już wszystko wiem ile za ten full fis? do diesla czy benzyna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #631 Napisano 5 Stycznia 2011 hej wlasnie widzialem licznik od galaxy, z miernikiem aku i tmp oleju, czy to podejdzie do paska?Pytam o programowanie, bo wielkosciowo nie bedi eproblemu, tylko szybe trzeba przelozyc. ---------- Post added at 23:37 ---------- Previous post was at 22:06 ---------- ile za ten full fis? do diesla czy benzyna? kliknij link w poście,wszystko jest napisane :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sanchos Zgłoś #632 Napisano 5 Stycznia 2011 Witam Mam pytanie czy jest ważna wersja licznika tj. Mam licznik o numerze 3b0929927a V03 a wsad znalazłem z V04 oraz V08. Czy są one zamienne ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #633 Napisano 5 Stycznia 2011 kliknij link w poście,wszystko jest napisane :dobrze hmmm..w ktorym poscie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #634 Napisano 5 Stycznia 2011 Kliknij to co na niebiesko w jego podpisie: SPRZEDAM: Liczniki Pełny FIS Passat B5 FL stan bdb Albo od razu tu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1110814 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #635 Napisano 5 Stycznia 2011 Czy są one zamienne ?? Raczej nie, nie ma gwarancji na to że taki wsad będzie działał w 100% poprawnie. Teoretycznie w jednym modelu licznika nie powinno być różnicy w sprzęcie, jednak nigdy nie wiadomo. Bardziej kierowałbym się wersją V jaką pokaże VAG niż tą opisaną na liczniku. Próbuj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #636 Napisano 5 Stycznia 2011 Kliknij to co na niebiesko w jego podpisie: Albo od razu tu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1110814 dopiero sie pokapowalem ze ja mam fla i anglika wiec.... A co z moim pytankiem o licnik od galaxy lub alehambry? Tam jest tez CAN jak w moim(chyba) z ta roznica ze jes wskaznik oleju i aku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #637 Napisano 5 Stycznia 2011 Kolega sprzedaje też do fla, a zrobić z niego anglika to żaden problem-zmieniasz tarczkę na angielską, znajdujesz wsad angielski odpowiednik tego europejczyka, modyfikujesz go sposobem Pogromcy, wkładasz do auta i cieszysz się full fis Ja szukałem przez kilka miesięcy na ebay uk, aż się w końcu trafił full fis od benzyny z 2003 roku za 40 gbp. Pogromca przerobił mi wsad, (wtedy nie było jeszcze instrukcji jak połączyć licznik z nowym układem pamięci ze starym i dla mnie to czarna magia była) i śmiga pięknie. A, że obrotek do 7tyś i brak kontrolki świec, to mi nie przeszkadza. Jeśli na ebayu nic nie ma, to wyszukaj breaking passat i pisz do nich po kolei czy mają licznik. Ja tak znalazłem idealny full fis do siostry A6 C5 za 70gbp. Co do sharana-jeszcze nie słyszałem, żeby ktoś to robił, więc raczej odpowiedzi nie uzyskasz, dopóki sam nie spróbujesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #638 Napisano 5 Stycznia 2011 Kolega sprzedaje też do fla, a zrobić z niego anglika to żaden problem-zmieniasz tarczkę na angielską, znajdujesz wsad angielski odpowiednik tego europejczyka, modyfikujesz go sposobem Pogromcy, wkładasz do auta i cieszysz się full fis Ja szukałem przez kilka miesięcy na ebay uk, aż się w końcu trafił full fis od benzyny z 2003 roku za 40 gbp. Pogromca przerobił mi wsad, (wtedy nie było jeszcze instrukcji jak połączyć licznik z nowym układem pamięci ze starym i dla mnie to czarna magia była) i śmiga pięknie. A, że obrotek do 7tyś i brak kontrolki świec, to mi nie przeszkadza. Jeśli na ebayu nic nie ma, to wyszukaj breaking passat i pisz do nich po kolei czy mają licznik. Ja tak znalazłem idealny full fis do siostry A6 C5 za 70gbp. Co do sharana-jeszcze nie słyszałem, żeby ktoś to robił, więc raczej odpowiedzi nie uzyskasz, dopóki sam nie spróbujesz. tak tez myslalem...kreci mnie strasznie opcja temp oleju i poziom aku na zime... Wlasnie w pasku te 2 konty sa (nie wiem dlaczego) puste i piedznie to wyglada. Widzialem na you tube jak koles zmontowal w passacie obrotonierz z ''rosnaca''skala. Mianowicie jak wskazowka idzie do gory to na przeciwko niej zapalaja sie kreski od 3 czerwonych na jalowym pozniej zolte, sielone i na koncu czerwone. Tak samo na predkosciomierzu jak wskazowka przekroczyla 100 to kreska naprzeciw 60mil zmieniala kolor na czerwony z niebieskiego. Widzial kto to cudo? Postaram sie ling znalezc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Varcan Zgłoś #639 Napisano 5 Stycznia 2011 Czyli najprostsza opcja to znaleźć radio MCD z rocznika ok. 2001. pogromca wiesz może jakie ono powinno mieć oznaczenie ? Teraz przynajmniej będę spokojniejszy bo wiem czemu to nie bangla Już wiem że tą nawigację montowano od modelu 2004, więc nic z tego nie będzie.Tylko CAN, ale musisz mieć nowszy licznik żeby to ruszyło. W tej konfiguracji nic nie zdziałasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gool Zgłoś #640 Napisano 6 Stycznia 2011 ktos sie orientuje czy taki licznik jest na can'ie http://allegro.pl/licznik-skoda-superb-passat-diesel-full-fis-i1395223757.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach