riccardoa Zgłoś #1861 Napisano 4 Lutego 2013 Witammój licznik ma nr 3B0 920 809 C ",,"KOMBI+WEGFAHRSP VDO V03 - z vag'a xxx 920 xxx więc na pewno z szyną CAN teraz muszę tylko znaleźć numer licznika z pełnym FIS'em - trochę czytania jest, chyba że ktoś życzliwy napisze ps. wątek przeczytam w całości żeby wiedzieć co i jak Pozdrawiam Najlepszy i jedyny słuszny 3BO920849A lub AX , C lub CX. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grycek79 Zgłoś #1862 Napisano 5 Lutego 2013 Najlepszy i jedyny słuszny 3BO920849A lub AX , C lub CX. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopytko1 Zgłoś #1863 Napisano 13 Lutego 2013 witam już od dawna przymiezałem się do zminy zegarów----- passat jak w opisie i mam takie pytanie bo chyba nie zauważyłem w postach na forum czy były liczniki 920 bez can które by pasowały do mojego żbyrka??czy mam szukać ze świecą w necie 919 ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1864 Napisano 13 Lutego 2013 witam już od dawna przymiezałem się do zminy zegarów----- passat jak w opisie i mam takie pytanie bo chyba nie zauważyłem w postach na forum czy były liczniki 920 bez can które by pasowały do mojego żbyrka??czy mam szukać ze świecą w necie 919 ???? Nie było liczników 920 bez CAN.Albo musisz szukać 919,albo przeczytać ten temat http://forum.vw-passat.pl/threads/75803-Zmiana-zegarow-919-na-920-CAN-Dziala!?highlight=wymiana+ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopytko1 Zgłoś #1865 Napisano 13 Lutego 2013 dzięki za szybkie info :papa ---------- Dodano o 10:14 ---------- Poprzednia wiadomość o 10:07 ---------- Nie było liczników 920 bez CAN.Albo musisz szukać 919,albo przeczytać ten temat http://forum.vw-passat.pl/threads/75803-Zmiana-zegarow-919-na-920-CAN-Dziala!?highlight=wymiana+ czytałem tą instrukcje niestety podstawa to koszty zbyt duże jak na sam licznik +sterownik bedę czekał na okazyję. tak apropo czy wie ktoś jakim kabelkiem bogę PIN odczytać z moich zielonych zegarów wersja do lipca 97 chyba immo 1 mój can comander się nie ima tego wywala w brak komunikacji a jak już po jakimś czasie sie połączy to pisze reed i tyle nic sie nie dzieje jaki kabelek sporawdzony jest na takie liczniki???? wie ktoś mozę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okruszek Zgłoś #1866 Napisano 23 Lutego 2013 Panowie pytanie. Dzisiaj po długiej walce udało mi się dorwać aktualny PIN licznika. Czy na pewno to jest PIN. Zczytane z licznika kablem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregoryyy Zgłoś #1867 Napisano 23 Lutego 2013 Panowie pytanie. Dzisiaj po długiej walce udało mi się dorwać aktualny PIN licznika. Czy na pewno to jest PIN. Zczytane z licznika kablem. [ATTACH=CONFIG]97421[/ATTACH] masz w polu login Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okruszek Zgłoś #1868 Napisano 23 Lutego 2013 masz w polu login O to mi własnie chodziło ;] Dzieki za info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablokinah Zgłoś #1869 Napisano 27 Lutego 2013 uciu_85 tu może coś znajdziesz http://forum.vw-passat.pl/threads/64999-Poszukuje-Posiadam-wsad-licznika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okruszek Zgłoś #1870 Napisano 2 Marca 2013 Panowie pytanie na gorąco. Przyjechałem sobie do domku wymienić liczniki. Wszystko ładnie lecz stoję na zakodowaniu nowego kluczyka. Nowy licznik nie chce przyjąć kluczyka. 3 h z komputerem i podaje się. Pomożcie panowie. VAG stary licznik: VAG licznik MFA: PINY: STARY: NOWY MFA oraz załączę wsady z licznika może ktoś pomoże: http://www.sendspace.pl/file/f2730be59c6a161371e3e45 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
julianch315 Zgłoś #1871 Napisano 2 Marca 2013 wgraj poprawiony wsad, pin zostaje stary. pliki_licznik.zip Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okruszek Zgłoś #1872 Napisano 2 Marca 2013 (edytowane) Wsad wgrałem. Jak wchodzę w kanał 21 pokazuje 3 ( starą ilość kluczy) Loguje sie przy pomocy starego PINu. Daje na 0 a potem 1 i **** jak daje na 1 i klikam OK kontrolka IMO chwile swieci i dalej zaczyna miac i **** Juz nie wiem co jest nie tak. Na starym liczniku wszystko OK. POMOZCIE Edytowane 2 Marca 2013 przez okruszek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
julianch315 Zgłoś #1873 Napisano 2 Marca 2013 (edytowane) a zrobiles reset ecu po wgraniu wsadu? masz taką opcje w vag comander bo jak piszesz ze stary ok to nowy tez musi zatrybic i bez kodowania kluczy po to wlasnie "modyfikujesz" wsad. Edytowane 2 Marca 2013 przez julianch315 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okruszek Zgłoś #1874 Napisano 2 Marca 2013 (edytowane) a zrobiles reset ecu po wgraniu wsadu? masz taką opcje w vag comander Nie. Mówisz ze to pomoże ? A po wgraniu tego WSADu od ciebie, lece według tego: Kodujemy Licznik: Wybieramy: [17 - Instruments] [Recode - 07] Wprowadzamy 5-cyfrowy numer kodowania spisany uprzednio ze starego licznika. [Do It!] Robimy dopasowanie, logujemy się do licznika: [Login - 11] Wpisujemy PIN obecnego licznika w formacie 0XXXX. [OK] Następnie: [Adaptation - 10] [Read] [Test] [save] [OK] Wyłączamy zapłon i włączamy w ciągu 1 minuty, ale nie uruchamiamy silnik Teraz trzeba zakodować kluczyki. Prawdopodobnie należy wymienić transpondery na nowe czyste. Można to sprawdzić w bloku 22 wartości mierzonych, w polu 3 powinna być wartość 1. Jeżeli jest 1 to można przeprowadzić programowanie kluczy. [Login - 11] Wpisujemy PIN starego licznika w formacie 0XXXX. [OK] [Adaptation - 10] Wybieramy kanał 21 [Read] Wpisujemy wartość 0 [save] W ten sposób wymazaliśmy stare klucze. Teraz wpisujemy luczbę posiadanych kluczy, które chcemy dopasować. [save] [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Edytowane 2 Marca 2013 przez okruszek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pssyt Zgłoś #1875 Napisano 2 Marca 2013 Witam! czyli jak wgramy zmodyfikowany wsad, powinniśmy wyłączyć program i na kilka sekund odłączyć klemę? i po podłączaniu klemy z powrotem silnik powinien juz normalnie odpalić tak? bez kodowania kluczyka i adaptacji zegarów? To co mogłem zrobić źle? bo mi miga kontrolka immo a wszystkie wiersze przekopiowałem jak jest w 1poscie. dodam że przebieg mi sie zmienił na prawidłowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #1876 Napisano 3 Marca 2013 Panowie pytanie na gorąco.Przyjechałem sobie do domku wymienić liczniki. Wszystko ładnie lecz stoję na zakodowaniu nowego kluczyka. Nowy licznik nie chce przyjąć kluczyka. 3 h z komputerem i podaje się. Pomożcie panowie. VAG stary licznik: Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję Nazwa: bez MFA.jpg Wyświetleń: 9 Rozmiar: 54.4 KB ID: 98012 VAG licznik MFA: Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję Nazwa: z MFA.jpg Wyświetleń: 8 Rozmiar: 54.5 KB ID: 98013 PINY: STARY: Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję Nazwa: Bez MFA.jpg Wyświetleń: 8 Rozmiar: 100.0 KB ID: 98014 NOWY MFA Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję Nazwa: z MFA.jpg Wyświetleń: 6 Rozmiar: 88.5 KB ID: 98015 oraz załączę wsady z licznika może ktoś pomoże: http://www.sendspace.pl/file/f2730be59c6a161371e3e45 Przeczytałeś pierwszy post tego tematu? Tego nie da się nie zrozumieć. Tu jest tylko ctrl+C i ctrl+V z MFA_bghges.rar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidjoju Zgłoś #1877 Napisano 3 Marca 2013 Kolego ja mialem tak samo, w zaden sposob nie moglem zakodowac klucza. Pojechalem do gostka co w tym siedzi i po 2 godzinach kombinowania stwierdzil ze nie da rady takimi sposobami i trzeba zmienic pastylke w kluczyku na inna. Pi zmianie pastylki kodowanie zajelo mu pare chwil. Moze u ciebie tez trzeba zmienic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okruszek Zgłoś #1878 Napisano 3 Marca 2013 wgraj poprawiony wsad, pin zostaje stary.[ATTACH]98016[/ATTACH] Panowie nie jestem ułomny ;] umie czytać. A więc. 1. Wgrywam ten wsad, resetuje go, odłączam klemę na 5 sek. 2. VAGiem loguje sie przy pomocy pinu 01967, i auto odpala, ale imo świeci. 3. jak wchodze w kanal 21 mam 3 kluczyki, wpisuje 0, potem 1 i nie zapamietuje ilosci kluczykow lecz auto moge dalej odpalic. 4. jak odlacze kleme to juz nie Moze pastylka do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidjoju Zgłoś #1879 Napisano 3 Marca 2013 Tak jak pisalem wyzej u mnie byla konieczna zmiana pastylki i pewnie u ciebie rowniez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okruszek Zgłoś #1880 Napisano 3 Marca 2013 Tak jak pisalem wyzej u mnie byla konieczna zmiana pastylki i pewnie u ciebie rowniez A więc byłem dzisiaj u magika od liczników, i bez wymiany pastylek się nie obejdzie. Ehh no cóż i tak bywa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach