Utek Zgłoś #1 Napisano 6 Maja 2009 Witam mam mały problem z domykaniem szyby kierowcy, a głównie gdy naciskam guzik szyb a zaczyna skakać, mechanizm zaczyna przeskakiwać na ząbkach, szyba wogóle sie nie domyka ;/ , a wraz z tym zaczeła mi też szfankować szyba pasażera niekiedy sie otwiera, co może byc nie tak chodzi mi głównie o ten mechanizm bo zaczoł padać descz i woda leci do środka POMOCY !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #2 Napisano 6 Maja 2009 niech ktoś nacisnie przycisk zamykania a ty pomóż szybie rękami co może byc nie tak chodzi mi głównie o ten mechanizm pewnie dlatego że mechanizm zaczyna przeskakiwać na ząbkach[ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Utek Zgłoś #3 Napisano 6 Maja 2009 tak tez próbowałem, nie pomaga po puszczeniu szyby onaq opasnie znowu ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinps Zgłoś #4 Napisano 6 Maja 2009 (edytowane) masz ten sam problem co ja miałem kiedyś masz już zjechane ząbki na mechanizmie i szyba się nie zamyka do końca jedyne wyjście to kupno nowego mechanizmu lub używki Edytowane 6 Maja 2009 przez marcinps błąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Utek Zgłoś #5 Napisano 6 Maja 2009 wyciagałem to, i zabki były zjechane, ale zabki sobie napawałem i wyglądało jak nowe założyłem ten mechanizm juz zregerowany działało załozyłem tapicerke dalej to samo ;/ może coś z śilnikiem jest nie tak bo on sie powinien jakoś sam zatrzymać, a nie przeskakiwac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinps Zgłoś #6 Napisano 6 Maja 2009 niekoniecznie owszem regeneracja to jakieś wyjście ale nie zawsze skuteczne jeżeli ci po skręceniu mechanizmu i przed założeniem tapicery nie trze nic to nawet po założeniu tapicerki też nie powinno wkońcu tapicerka nie ma wpływu na jego działanie jak masz możliwość to podepnij inny mechanizm lub sprawdz z innym silnikiem jeżeli to będzie silnik to niestety czeka cię wymiana akurat posiadam taki od strony kierowcy ta strona najczęściej siada ze względu na częstotliwość używania bo wnioskuję że kable ok tak że tylko silniczek lub ten nieszczęsny mechanizm niestety ale nic innego nie przychodzi mi do głowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Utek Zgłoś #7 Napisano 6 Maja 2009 też myśle śilniczek lub mechanizm ale zaczne wymiane od tej tańszej cześci czyli mechanizmu, może to cos pomoce a co tej tapicerki to sie tylko smiałem ze pocieszyłem sie pare minut, że zamyka mi sie poprawnie okno wiem ze nic to niema wspólnego z mechanizmem ---------- Post added at 23:43 ---------- Previous post was at 23:42 ---------- a coś mi sie przypomniało jak zregenerowałem te zabki to było przez chwile wszystko ok, myśle ze spaw nie wytrzymał i znowu poscierał ząbki więc siknik bedzie pewnie ok jedyne co myśle to bedzie na 95% ten mechanizm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trociak Zgłoś #8 Napisano 7 Maja 2009 Miałem ten sam problem w moim Passku i podobny sposób na naprawę, ale niestety nie pomogło na długo. Taki mechanizm dostałem na szrocie z B3. Dodam tylko że musiałem w obu mechanizmach rozwiercić nity mocujące "ramiona" i poskładać jeden dobrze działający i następnie zespawać wszystko razem (żeby było śmieszniej to ten mechanizm z B3 był na inną stronę, ale na szczeście te "ramiona" są takie same tylko odwrotnie poskładane ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Utek Zgłoś #9 Napisano 7 Maja 2009 (edytowane) no ja zaczne od wymiany tego mechanizmu, tylko powiedzcie mi jakie ma byc ustawienie tych zębatek zeby sie z silnikiem zgrywało ?? ostatnio wyciągałem ten mechanizm i zapomniałem zobaczyć jak to wszystko jest ułozone i załozyłem tak na cepa moze trafie może nie, chyba trafiłem ale niemam pewności czy w 100% to dobrze złozyłem Chodzi mi o to zaznaczone miejsce ile tam zabków od dolu ma zostać i o ułożenie plastiku który sie znajduje pod okragła blaszką z nakretka bo mi sie powykręcał ;/;/ Edytowane 7 Maja 2009 przez Utek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szotek87 Zgłoś #10 Napisano 10 Maja 2009 mi sie wydaje ze to nie ma znaczenia bo silniczek sie nie wy;acza jak zabki mu sie skoncza tylko jak szyba dostanie opór to wtedy i na silniczek odetnie sie napiecie ale pewnośći nie mam jak chodzi to znaczy że dobrze poskładałeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomex Zgłoś #11 Napisano 26 Maja 2009 Miałem ten sam problem w moim Passku i podobny sposób na naprawę, ale niestety nie pomogło na długo. Taki mechanizm dostałem na szrocie z B3. Dodam tylko że musiałem w obu mechanizmach rozwiercić nity mocujące "ramiona" i poskładać jeden dobrze działający i następnie zespawać wszystko razem (żeby było śmieszniej to ten mechanizm z B3 był na inną stronę, ale na szczeście te "ramiona" są takie same tylko odwrotnie poskładane ) ja mam podobny problem a moje pytanie czy to ramie z ząbkami nada się z mechanizmu manualnego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #12 Napisano 26 Maja 2009 zabki sobie napawałem i wyglądało jak nowe Dobrze by było jeszcze zahartować i odpuścić. Inaczej raz dwa się zetną. czy to ramie z ząbkami nada się z mechanizmu manualnego? Gdzieś na forum czytałem, że tak. Tylko trzeba to dobrze zespawać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomex Zgłoś #13 Napisano 27 Maja 2009 Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #14 Napisano 27 Maja 2009 Z manualnego wywalasz korbe z tym sworzniem i przykrecasz silniczek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konradk2 Zgłoś #15 Napisano 15 Października 2012 (edytowane) Witam, odświeżę starego kotleta, ale może ku przestrodze. Postanowiłem naprawić podnośnik elektryczny "wersją ekonomiczną" tj. użyć podnośnika manualnego i przełożyć silnik. Niestety okazało się że "łapa" do której przykręcany jest silnik różni się znacznie od wersji manualnej. Pozostała opcja rozwiercenia nitu, na którym jest oś obrotu "pantografu" i przełożenia całej "łapy" z silnikiem - i tu spory zonk: zębatka od manualnego jest na łuku ok. 9 mm mniejszym niż w elektrycznym i przełożenie okazało się niemożliwe :dupablada (mój błąd, że nie pomierzyłem przed wierceniem, ale nie spodziewałem się, że będą różne). Dla zobrazowania dorzucę zdjęcia. Być może jest to jednak kwestia roczników? Edytowane 15 Października 2012 przez konradk2 dodane zdjęcia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam0707 Zgłoś #16 Napisano 15 Października 2012 Być może jest to jednak kwestia roczników? Raczej nie bo ja zakładałem z b3 i wszystko pasowało p&p na swoje miejsce. Tylko podstawa żeby mieć ori podnośnik z silniczkiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #17 Napisano 17 Października 2012 potwierdzam konradk2 przekładka z podnośnika manualnego do elektryki pasuje tylko mocowanie silniczka natomiast zębatka jest inna w korbce a inna w silniku od elektryki, ratuje wymiana mechanizmu na nowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #18 Napisano 20 Października 2012 ja mam podobny problem a moje pytanie czy to ramie z ząbkami nada się z mechanizmu manualnego? Na 100% pasuje, w moim byłym Pasku miałem składany komplet właśnie z silniczków i przekładni manualnych. Wystarczy wyrzucić z przekładni oś od korby i obudowę korby ( z tego co pamiętam zeszlifować trzy trzy albo dwa nity ) i wszystko idealnie do siebie pasuje. potwierdzam konradk2 przekładka z podnośnika manualnego do elektryki pasuje tylko mocowanie silniczka natomiast zębatka jest inna w korbce a inna w silniku od elektryki, ratuje wymiana mechanizmu na nowy Zębatka jest identyczna, są tylko dwa warunki, oryginalna przekładnia na korbę (nie zamiennik z allegro i drugi warunek nie pomylić stron, czyli lewy silniczek -lewy mechanizm itd Bzdura totalna, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach